Ging om het tweede deelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef sp3c het volgende:
zeiken als in plassen
haha, 8/10
hier mogen flauwe grappen gewoon
De topicstarter is het maar om een ding te doen end at zie je vrijwel terug in al zijn topics.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / "Nederlander" vast in Egypte
De aanhalingstekens kunnen wel weg. Volgens alle berichten gaat het om een Nederlander.
Is dicht. Net als dat andere topic waar Yvonne me een fractie voor was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef yulian het volgende:
[..]
De topicstarter is het maar om een ding te doen end at zie je vrijwel terug in al zijn topics.
quote:Lumpdink
Dat is er toch nog gewoon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met me topic over de kroketten gebeurt?
Het had wederom een racistische insteek, hoop open deuren en weer Powned als bron.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef bluffer123 het volgende:
Mag ik uitleg waarom dit topic werd gesloten het had nieuwswaarde en een bron.
NWS / "politie discrimineert bij controles"
Ook was er een discussie gaande.
Dus dit soort nieuws word gecensureerd op fok omdat jij het als racistisch bestempeld? Dan is dat duidelijk voor de toekomst. Mijn volgende nieuwsbericht komt wel van joop.nlquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het had wederom een racistische insteek, hoop open deuren en weer Powned als bron.
Dat gaat het niet worden.
Als het nou het enige topic van jouw hand was met die insteek dan is het nog iets anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Dus dit soort nieuws word gecensureerd op fok omdat jij het als racistisch bestempeld? Dan is dat duidelijk voor de toekomst. Mijn volgende nieuwsbericht komt wel van joop.nl
Ik dacht dat ik hier vrij was het nieuws te plaatsen wat ik wilde maar dat klopt dus helaas niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het nou het enige topic van jouw hand was met die insteek dan is het nog iets anders.
Maar dit lijkt een sport te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |