Misschien vanwege zijn paspoort. Zomaar een idee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef bluffer123 het volgende:
Sinds wanneer is iemand met de naam Amhed een Nederlander
Ik heb zon vermoeden dat meneer Ahmed meer dan 1 paspoort bezitquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien vanwege zijn paspoort. Zomaar een idee.
Waar leid je dat uit af?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik heb zon vermoeden dat meneer Ahmed meer dan 1 paspoort bezit
En wat is daar zo mis mee?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik ben tegen dubbele paspoorten. In mijn oogpunt is daar wat mis mee
Je weet dat Siad Barre het land uitgejaagd is? Ik denk niet dat z'n nakomelingen er erg populair zijn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Dat hij de kleinzoon is van de ex somalische president. Het is ook een vermoeden.
Iemand met een dubbel paspoort kan nooit zijn totale loyaliteit aan Nederland geven en in mijn optiek is dat een groot probleem.quote:
Www.joop.nl veel plezierquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef yulian het volgende:
Word een beetje moe van deze TS en zijn topics
ik denk dat het halve Koninklijk Huis dat roerend met je oneens isquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Iemand met een dubbel paspoort kan nooit zijn totale loyaliteit aan Nederland geven en in mijn optiek is dat een groot probleem.
Alsof loyaliteit van een papier afhankelijk is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Iemand met een dubbel paspoort kan nooit zijn totale loyaliteit aan Nederland geven en in mijn optiek is dat een groot probleem.
Ik ben het ook oneens met het bestaan van het koningshuis, maar dat terzijde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het halve Koninklijk Huis dat roerend met je oneens is
Dus iemand is loyaal vanwege zijn paspoort?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk terroristen zoals onze ahmed zullen nooit enige vorm van lotaliteit aan Nederland gevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef boyv het volgende:
[..]
Alsof dat van een papier afhankelijk is.
Foei dat mag niet! Je moet loyaal zijn!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik ben het ook oneens met het bestaan van het koningshuis, maar dat terzijde.
In mijn oogpunt (quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik ben tegen dubbele paspoorten. In mijn oogpunt is daar wat mis mee
Loyaal zijn aan een paar Duitsersquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Foei dat mag niet! Je moet loyaal zijn!
en je punt is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |