quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:56 schreef Ludd het volgende:
Niet iedereen over één kam scheren. Sommigen gaan er ook naar toe om het probleem van zwerfaanval aan te pakken, dat is dus een goede zaak.
Nee die heb ik gemist... best wel jammer als ik 't zo lees.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
True story, heb je Pauw en Witteman woensdag niet gezien?
Hun vaderland?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
Die huilies kunnen lekker daar in Syrie blijven![]()
Eerst vechten voor hun vaderland romantiseren en vervolgens janken bij de eerste scheet die scheef zit
Als je je verveelt, het staat vast nog wel op uitzending gemist. Na ongeveer 30 minuten in de uitzending.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee die heb ik gemist... best wel jammer als ik 't zo lees.
Je weet niet waarover je het hebt héquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Syrië is zogenaamd hun enige echte vaderland
Nee dat is Groen Links.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Samsom zal deze 'arme drommels' met open armen ontvangen en er wat subsidie tegenaan gooien om ze weer terug te laten keren in de maatschappij.
Lijkt me sterk dat daar exacte cijfers over bestaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:57 schreef Baklava95 het volgende:
Hoeveel NL jihadisten zijn er nu dan in Syrië.
Kan toch. De AIVD houdt ze toch 24/7 in de gaten. Anders weten ze niet dat zequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat daar exacte cijfers over bestaan.
Dat geloof ik dan ook niet zo. Hooguit zullen ze vermoeden wie op welk tijdstip waar was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze 'ogen' ter plaatse hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kan toch. De AIVD houdt ze toch 24/7 in de gaten. Anders weten ze niet dat ze
"gruwelijke misdaden" hebben begaan.
Je kunt je inderdaad niet officieel inschrijven als haatstrijder, nee. De laatste keer dat ik over een schatting hoorde zou het gaan over een "man" of honderd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat daar exacte cijfers over bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |