Maar dan nog Hathor. Overlijden doordat een boom op je valt. Hoe groot is die kans ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Hathor het volgende:
Triest dit. Je kan met dit weer denk ik maar beter binnen blijven, alhoewel je soms zelfs daar niet helemaal veilig bent. De vorige keer dat we hier zo'n storm hadden vlogen de bomen je hier ook om de oren, en de dakpannen vlogen ook letterlijk van het dak.
Iets groter dan dat je de staatsloterij wint schat ik, maar het blijft gering. Ik ga in ieder geval nu niet de deur uit, het gaat hier vreselijk tekeer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan nog Hathor. Overlijden doordat een boom op je valt. Hoe groot is die kans ?
Misschien moest ze wel haar dagelijkse medicijn halen of had niks te eten in huis. Effe eruit en dan weer snel naar binnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iets groter dan dat je de staatsloterij wint schat ik, maar het blijft gering. Ik ga in ieder geval nu niet de deur uit, het gaat hier vreselijk tekeer.
Ik zit in 030, en ja, tussen de flats hier liggen plantsoenen met veel bomen, en de takken vliegen je om de oren.quote:
Mjah dat zou kunnen, maar ook medicijnen kun je laten bezorgen als het moet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien moest ze wel haar dagelijkse medicijn halen of had niks te eten in huis. Effe eruit en dan weer snel naar binnen.
Langs de kust wel volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef deadprez het volgende:
Wow, is het echt zo heftig in de rest van het land?Hier in Eindhoven is het gewoon mooi weer, het waait wel hard, maar niet echt extreem ofzo.
het contrast is groot jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef deadprez het volgende:
Wow, is het echt zo heftig in de rest van het land?Hier in Eindhoven is het gewoon mooi weer, het waait wel hard, maar niet echt extreem ofzo.
wtfquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Langs de kust wel volgens mij.
Ik zag net de partytent van de buren langskomen, die ligt nu tegen de heg aan de overkant van de weg.
Zag gisteren bij Piet P. dat de ergste windsnelheden aan ons voorbij gaan. Het ergst zal het zijn aan de kust en delen van Noord-Holland.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef deadprez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |