abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132951870
quote:
Twee doden na steekpartij Slotermeer
In de nacht van dinsdag 5 november op woensdag 6 november vond een dubbele dodelijke steekpartij plaats. Een man en een vrouw zijn in de Israel Queridostraat (Slotermeer) om het leven gekomen.

[..lees verder in bron]

Getuigen gezocht
Getuigen die iets van dit ernstige incident hebben gezien of over informatie beschikken die van belang kan zijn voor dit onderzoek worden verzocht contact op te nemen met het rechercheteam via 0900-8844. Signalement van de verdachte: Man Blanke huidskleur Leeftijd ongeveer 40 á 45 jaar oud Lengte tussen de 1.75 en 1.85 meter lang Gekleed in een donkerkleurige jas of jack, donker mutsje en een spijkerbroek.
http://www.politie.nl/nie(...)jke-steekpartij.html
quote:
Bij een steekpartij in de Amsterdamse wijk Slotermeer zijn dinsdagnacht twee doden gevallen. Op de Israël Queridostraat werden een man en een vrouw doodgestoken, meldt de politie.

[...lees verder in bron...]

De politie vermoedt dat de dader is gevlucht richting de Burgemeester Tienhovengracht. Het zou gaan om een blanke man van rond de 42 jaar oud.
Twee doden bij steekpartij Amsterdam

[ Bericht 46% gewijzigd door paddy op 06-11-2013 10:40:52 ]
pi_132952032
Altijd weer die buitenlanders. :(
pi_132952093
Crime passionele?
pi_132952719
Ik ben net volledig eens met TS :Y
pi_132952845
Zal wel iets meer aan de hand zijn.
Ура для россии
pi_132952954
Jaloerse ex lijkt mij.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132952959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Zal wel iets meer aan de hand zijn.
waar baseer je dat op?
Zo dacht ik eerst ook wel vaak, maar sinds de beste vriend van mijn zoon op een verjaardagsfeestje in een café, zomaar door een onbekende 8 keer met een mes gestoken is, weet ik dat het wel degelijk zomaar willekeurig kan gebeuren... ;)
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_132953525
quote:
Volgens buurtbewoners zijn de man en de vrouw die vannacht om het leven kwamen bij een steekpartij in Nieuw-West een ouder Turks echtpaar.
In de Israël Queridostraat in Nieuw-West kwamen vannacht een man en een vrouw om het leven bij een steekpartij in een woning.
Omwonenden laten weten dat er vannacht geschreeuw is gehoord op straat, zo laat een verslaggever ter plaatse weten.

De slachtoffers zouden een Turks echtpaar van rond de 60 jaar zijn. Buurbewoners reageren aangeslagen op het nieuws. 'Ze waren erg geliefd, je kon altijd bij ze terecht'.

Aanleiding onbekend
Over de aanleiding van de steekpartij is nog niks bekend. Ook kon de politie woensdagmorgen nog niks zeggen over de identiteit van de slachtoffers.
http://m.at5.nl/artikelen(...)artij-ouder-echtpaar
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  woensdag 6 november 2013 @ 10:31:20 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132953528
Coulance was me nét 15 seconden voor :+
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132953560
Een blanke man van 40-45 die een Turks echtpaar doodsteekt doet mij meer denken aan roofmoord of wellicht een xenofoob motief dan aan relatieproblemen.

Maar ja, afwachten wat dit is..
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132953622
Arme mensenn ;(
Zal wel zo'n kut Nederlandertje zijn geweest die dat deed.
pi_132953672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:32 schreef De_Coulance het volgende:
Een blanke man van 40-45 die een Turks echtpaar doodsteekt doet mij meer denken aan roofmoord of wellicht een xenofoob motief dan aan relatieproblemen.

Ik gok op een Bulgaar/Roemeen die gestoord werd tijdens zijn ' werk' .
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 november 2013 @ 10:38:52 #13
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132953718
Daarom een hond nemen en goed africhten ^O^
pi_132954049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik gok op een Bulgaar/Roemeen die gestoord werd tijdens zijn ' werk' .
Wie weet..
pi_132954619
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Wie weet..
Het gebeurde in de nacht en in Amsterdam, dat vergroot de kans op een Roemeense/Bulgaarse inbreker/overvaller. En het feit dat het om een ouder echtpaar gaat die goed te boek staan in de buurt, en de dader iemand van middelbare leeftijd is, verkleint de kans dat het een familiedrama/ relationele sfeer is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132954994
Misschien een junk die aan het inbreken was?
pi_132955019
Het kan natuurlijk alsnog iets in de relationele sfeer zijn he. Een zoon, neef, whatever.
Laf hoor, om oudere mensen dood te steken.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:33:54 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132955392
quote:

Aha, een blanke man kan natuurlijk geen Turk zijn 8)7
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132955449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, een blanke man kan natuurlijk geen Turk zijn 8)7
Turken worden zelden als blanke man omschreven in signalementen, ook al zijn ze spierwit. Het kan wel, maar de kans is klein.

Overigens zij ik 'denken aan'. Niet dat het onmogelijk is. Een relatie met een niet Turk is ook mogelijk. Maar deze zaak lijkt niet te wijzen op relatieproblemen.
pi_132955488
Alles wijst erop dat we geen flauw idee hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132955501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DS4 het volgende:
Alles wijst erop dat we geen flauw idee hebben.
Vooral dit.
pi_132962039
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:35 schreef CandyApplez het volgende:
Arme mensenn ;(
Zal wel zo'n kut Nederlandertje zijn geweest die dat deed.
Het zal wel geen lief Nederlandertje zijn.
pi_132964173
Triest.

En volslagen debiel om zo aan je eind te komen.

Hoop dat ze 'm pakken.
  woensdag 6 november 2013 @ 17:30:07 #24
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132969151
Gaat langzaam dit topic........ Ooh wacht, een blanke verdachte..
pi_132973370
quote:
Dat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')