http://www.politie.nl/nie(...)jke-steekpartij.htmlquote:Twee doden na steekpartij Slotermeer
In de nacht van dinsdag 5 november op woensdag 6 november vond een dubbele dodelijke steekpartij plaats. Een man en een vrouw zijn in de Israel Queridostraat (Slotermeer) om het leven gekomen.
[..lees verder in bron]
Getuigen gezocht
Getuigen die iets van dit ernstige incident hebben gezien of over informatie beschikken die van belang kan zijn voor dit onderzoek worden verzocht contact op te nemen met het rechercheteam via 0900-8844. Signalement van de verdachte: Man Blanke huidskleur Leeftijd ongeveer 40 á 45 jaar oud Lengte tussen de 1.75 en 1.85 meter lang Gekleed in een donkerkleurige jas of jack, donker mutsje en een spijkerbroek.
Twee doden bij steekpartij Amsterdamquote:Bij een steekpartij in de Amsterdamse wijk Slotermeer zijn dinsdagnacht twee doden gevallen. Op de Israël Queridostraat werden een man en een vrouw doodgestoken, meldt de politie.
[...lees verder in bron...]
De politie vermoedt dat de dader is gevlucht richting de Burgemeester Tienhovengracht. Het zou gaan om een blanke man van rond de 42 jaar oud.
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Zal wel iets meer aan de hand zijn.
http://m.at5.nl/artikelen(...)artij-ouder-echtpaarquote:Volgens buurtbewoners zijn de man en de vrouw die vannacht om het leven kwamen bij een steekpartij in Nieuw-West een ouder Turks echtpaar.
In de Israël Queridostraat in Nieuw-West kwamen vannacht een man en een vrouw om het leven bij een steekpartij in een woning.
Omwonenden laten weten dat er vannacht geschreeuw is gehoord op straat, zo laat een verslaggever ter plaatse weten.
De slachtoffers zouden een Turks echtpaar van rond de 60 jaar zijn. Buurbewoners reageren aangeslagen op het nieuws. 'Ze waren erg geliefd, je kon altijd bij ze terecht'.
Aanleiding onbekend
Over de aanleiding van de steekpartij is nog niks bekend. Ook kon de politie woensdagmorgen nog niks zeggen over de identiteit van de slachtoffers.
Ik gok op een Bulgaar/Roemeen die gestoord werd tijdens zijn ' werk' .quote:Op woensdag 6 november 2013 10:32 schreef De_Coulance het volgende:
Een blanke man van 40-45 die een Turks echtpaar doodsteekt doet mij meer denken aan roofmoord of wellicht een xenofoob motief dan aan relatieproblemen.
Maar ja, afwachten wat dit is..
Wie weet..quote:Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok op een Bulgaar/Roemeen die gestoord werd tijdens zijn ' werk' .
Het gebeurde in de nacht en in Amsterdam, dat vergroot de kans op een Roemeense/Bulgaarse inbreker/overvaller. En het feit dat het om een ouder echtpaar gaat die goed te boek staan in de buurt, en de dader iemand van middelbare leeftijd is, verkleint de kans dat het een familiedrama/ relationele sfeer is.quote:
Aha, een blanke man kan natuurlijk geen Turk zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 10:32 schreef De_Coulance het volgende:
Een blanke man van 40-45 die een Turks echtpaar doodsteekt doet mij meer denken aan roofmoord of wellicht een xenofoob motief dan aan relatieproblemen.
Maar ja, afwachten wat dit is..
Turken worden zelden als blanke man omschreven in signalementen, ook al zijn ze spierwit. Het kan wel, maar de kans is klein.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, een blanke man kan natuurlijk geen Turk zijn
Vooral dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef DS4 het volgende:
Alles wijst erop dat we geen flauw idee hebben.
Het zal wel geen lief Nederlandertje zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:35 schreef CandyApplez het volgende:
Arme mensenn
Zal wel zo'n kut Nederlandertje zijn geweest die dat deed.
Dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:32 schreef De_Coulance het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |