abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133075791
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit nou het gevolg van 35 jaar bezuinigen op onderwijs, ofzoiets? Rellen omdat je je zin niet krijgt in een kulzaak.. Hoe diep kun je zinken?
Ik zie het eerder als 35 jaar vooruitgang, alleen nog maar kunnen neuzelen over kleine dingetjes.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_133075792
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik vind Zwarte Piet ook geen racisme. Ga ik mijzelf nu ook verbaal aanvallen ?
Hoog tijd dat je mij ook aan gaat vallen.
pi_133075794
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook eigenlijk helemaal niet. Hij jankt wel als een blanke bitch (zegt iemand die witter is dan een Engelsman's benen in de winter). Het is gewoon leuk om 'm in de zeik te nemen :D
jaja schelden, bashen, mensen afzeiken... das makkelijk toch ? Het tekent wel een zekere intolerante stroming van pietenlovers.. Zgn pietenlovers...in feite zijn velen van hen niet zo dol op echte zwarte mensen
Doe eens het concept: redelijk argumenteren met respect voor 'de vijand' ?
pi_133075800
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoog tijd dat je mij ook aan gaat vallen.
Echt een racist ben jij.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:54:18 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Mwoah, je mag er best voor pleiten. We zijn toch volwassen mensen?

Het opblazen tot enorme proporties is echter geheel onnodig. Net als die slachtoferrol die velen zich aanmeten.
De quinsygario's vinden zichzelf inderdaad enorm grote slachtoffers van een onschuldig kinderfeest. Heb je helemaal gelijk in.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:55:06 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075838
Maar goed. Boodschappen time.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133075839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef Danny het volgende:

[..]

35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet 'racisme' en 'discriminatie' roept, denk ik.
Dingdingding, we have a winner! Dát en niets anders komt de gemiddelde Nederlander de strot uit. Vandaar de felle reacties. Het is de druppel.

Eén van mijn eerste posts in deze reeks was dan ook iets als: "Goh, wie had ooit verwacht dat Zwarte Piet de streep in het zand zou zijn?"
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:56:44 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075876
helemaal alsof er sprake is van 35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet racisme en discriminatie roept :')

het internet is wat sneller maar eigenlijk is er maar bar weinig veranderd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:57:35 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075884
ja piet heeft straks geen oorbellen meer ... ocharm Nederland!
pi_133075888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dingdingding, we have a winner! Dát en niets anders komt de gemiddelde Nederlander de strot uit. Vandaar de felle reacties. Het is de druppel.

Eén van mijn eerste posts in deze reeks was dan ook iets als: "Goh, wie had ooit verwacht dat Zwarte Piet de streep in het zand zou zijn?"
Vind het vooral bizar dat zwarte piet er voor zorgt dat allerlei mensen een flinke portie bedreigingen aan hun broek krijgen.
pi_133075899
quote:

[..]

Ik merk dat dat velen een issue is, naar mijn idee is het weer te veel de andere kant op is geslagen.

Wat zou de oplossing zijn, dat echt racisme wel serieus wordt genomen en nep-klagers eruit worden gefilterd?
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133075900
quote:

[..]

zeurpieten dan die gemiddelde Nederlander.
Men wentelt zich in het slachtofferrol: wij worden onderdrukt door die buitenlanders
quote:
Dit item staat nu voorgoed op de politieke kaart. Het kan niet anders zijn dat het zp-concept op den duur verandert .
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:58:29 #263
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075907
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

zeurpieten dan 'die gemiddelde Nederlander'.
Men wentelt zich in het slachtofferrol: wij worden onderdrukt door die buitenlanders

[..]

Dit item staat nu voorgoed op de politieke kaart. Het kan niet anders zijn dat het zp-concept op den duur verandert .
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:58:44 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075908
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vind het vooral bizar dat zwarte piet er voor zorgt dat allerlei mensen een flinke portie bedreigingen aan hun broek krijgen.
zwarte piet heeft daar niet voor gezorgd

Quincy, Prem en die malloten aan de andere kant hebben daarvoor gezorgd
pi_133075911
tvp
pi_133075913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef sp3c het volgende:
ja piet heeft straks geen oorbellen meer ... ocharm Nederland!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
helemaal alsof er sprake is van 35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet racisme en discriminatie roept :')

het internet is wat sneller maar eigenlijk is er maar bar weinig veranderd
Bah, we zijn het eens :P.
pi_133075931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja schelden, bashen, mensen afzeiken... das makkelijk toch ? Het tekent wel een zekere intolerante stroming van pietenlovers.. Zgn pietenlovers...in feite zijn velen van hen niet zo dol op echte zwarte mensen
Doe eens het concept: redelijk argumenteren met respect voor 'de vijand' ?
Lul toch niet zo slap man. Ik heb geen hekel aan mensen, welke teint ze ook hebben. Van diepdonkerbruin via zachtgeel naar roze. Ik heb een hekel aan idioten en assholes. Jij valt in beide categoriën. En kom niet aan met argumenten. Die heb je zelf namelijk niet. Ik heb je in deze reeks keer op keer met je eigen argumenten om je oren geslagen. Daar lul je overheen of lieg je glashard over, om ze in een volgend deel ijskoud te herhalen. Vandaar dat ik niet meer met jou discussieer. Dat ben jij niet waard.

Jij bent er om uitgelachen en bespot te worden en dat heb je geheel en al aan jezelf te danken. En waag het overigens niet om dat aan je kleurtje te wijten, want ik verkeerde in de overtuiging dat je roomblank was.
pi_133075935
In Groningen hebben ze regenboog-pieten teruggetrokken na bedreigingen. Ook vrij bizar toch?
pi_133075949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:01:01 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075951
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:00 schreef De_Coulance het volgende:
In Groningen hebben ze regenboog-pieten teruggetrokken na bedreigingen. Ook vrij bizar toch?
net zo bizar idd
pi_133075962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef Bluesdude het volgende:

Dit item staat al een halve eeuw op de politieke kaart. Er verandert veel, maar men blijft klagen ;)
http://www.dbnl.org/tekst(...)02cult01_01_0011.php
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_133075966
quote:
quote:
quote:
quote:
Ben je Sinterklaas en een beetje slecht van geheugen aan het worden over wat je nou gepost hebt? ~:)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:02:05 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075979
quote:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat moet je tegen 99.999 zeggen slimmerik, die denkt dat onze zwarte pieten jan en alleman hebben lopen bedreigen ofzo *)
pi_133075984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Quincy, Prem en die malloten aan de andere kant hebben daarvoor gezorgd
die andere kant ?
de kant van white revanchisten die in grote hordes de veel kleinere groep van black revanchisten agressief afzeikt?
Ik denk dat die groep met de hele grote middengroep een onbedekte zenuw heeft en daarom dus die nationale pietneurose. Dus de mensen zelf hebben die gemaakt en niet zondebokken zoeken bij een kleine zwarte minderheid van .... hoeveel =ook=al= weer ? quinsy en 21 amsterdammers ?
pi_133075998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik merk dat dat velen een issue is, naar mijn idee is het weer te veel de andere kant op is geslagen.

Klopt. Het is ook doorgeslagen. Maar deze trein stop je niet één, twee, drie..

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zou de oplossing zijn, dat echt racisme wel serieus wordt genomen en nep-klagers eruit worden gefilterd?
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat écht racisme niet kan. Ik denk alleen dat het verdomd moeilijk filteren wordt wegens de agressie en vooral achterdocht aan weerskanten.
pi_133076014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat moet je tegen 99.999 zeggen slimmerik, die denkt dat onze zwarte pieten jan en alleman hebben lopen bedreigen ofzo *)
Huh?
pi_133076017
quote:
Net zo bizar als het invoeren ervan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:03:45 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

die andere kant ?
de kant van white revanchisten die in grote hordes de veel kleinere groep van black revanchisten agressief afzeikt?
Ik denk dat die groep met de hele grote middengroep een onbedekte zenuw heeft en daarom dus die nationale pietneurose. Dus de mensen zelf hebben die gemaakt en niet zondebokken zoeken bij een kleine zwarte minderheid van .... hoeveel =ook=al= weer ? quinsy en 21 amsterdammers ?
ik kan hier geen touw aan vastknopen, wat probeer je te zeggen?
pi_133076053
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Net zo bizar als het invoeren ervan.
Je vindt met de dood bedreigen en er voor zorgen dat een kinderfeestje niet door kan gaan werkelijk net zo bizar als een piet in een andere kleur?
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:05:06 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076058
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Huh?
it was implied!

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Piet kan daar helemaal niet voor zorgen
SPOILER
SPOILER
pi_133076060
quote:

[..]

die andere kant ?
En jij durft het woord slachtofferrol in de mond te nemen? :D :D :D

Iedere autochtoon is een racist! En op Fok! helemaal! :D :D :D

D_C: teksten als bovenstaande zijn de reden dat racisme en discriminatie niet meer serieus worden genomen.
pi_133076071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik kan hier geen touw aan vastknopen, wat probeer je te zeggen?
Ik vraag me de hele tijd bij zijn posts al af wat hij gebruikt heeft :D
pi_133076084
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap man. Ik heb geen hekel aan mensen, welke teint ze ook hebben. Van diepdonkerbruin via zachtgeel naar roze. Ik heb een hekel aan idioten en assholes. Jij valt in beide categoriën.
geen argumenten.... dus maar schelden, kleineren, trollen n?
Ik heb ook nergens geschreven dat jij een hekel hebt aan mensen van een bepaalde teint.
Hoewel het mij niet echt zal verbazen.

quote:
. Daar lul je overheen of lieg je glashard over, om ze in een volgend deel ijskoud te herhalen. Vandaar dat ik niet meer met jou discussieer. Dat ben jij niet waard.
Johhh mijn argrumenten zitten goed in elkaar. Jij kan dat niet meer behappen en dan ga je afzeiken en trollen.
Maar ik ben het wel met je eens: val mij niet meer lastig
pi_133076107
quote:

[..]

die andere kant ?
Er is geen nationale pietneurose. Men wordt ten onrechte uitgemaakt voor racist, terwijl de daadwerkelijk racisten de Anti Zwarte Pieten activisten zijn. Daarom nogmaals:

quote:
Het overgrote merendeel van de 2 miljoen likes voor Zwarte Piet zijn geen hokjesdenkers, zij zien Zwarte Piet niet als iets racistisch. Zij zien een zwart geschminkte blanke medemens. Zij zien de medemens als mensen die blank kunnen zijn en die donker kunnen zijn. So What? Ben blij dat mensen grappen en typeringen kunnen maken over blank en donker of afkomst zonder hokjesdenken. Hokjesplaatsen moet kunnen, dat is per definitie niet racistisch. Belgen zijn dom, Nederlanders zijn zuinig valt in dezelfde categorie. Racistisch? Ammenooitniet. Het zijn typeringen waar je alleen aanstoot aan neemt als je zelf racistisch bent. Zelfreflectie (hokjesplaatsen, NIET hokjesdenken) is de Quincygarios's onbekend, in tegenstelling tot bv een Najib Amhali of een Ali B.

De anti Zwarte Pieten activisten denken wél in hokjes. Zij zien wél een wij-tegen-zij. Zij zijn de hokjesdénkers. Dat maakt hén dus racisten. En dat blijkt inmiddels wel duidelijk gezien hun eis om Zwarte Piet helemaal af te schaffen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_133076114
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef IntensiveGary het volgende:

Iedere autochtoon is een racist! En op Fok! helemaal! :D :D :D
tjaaaa dat is jouw sick opinion....
svp niet jouw misvattingen mij in de schoenen schuiven...
pi_133076149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

geen argumenten.... dus maar schelden, kleineren, trollen n?
Ik heb ook nergens geschreven dat jij een hekel hebt aan mensen van een bepaalde teint.
Hoewel het mij niet echt zal verbazen.

Johhh mijn argrumenten zitten goed in elkaar. Jij kan dat niet meer behappen en dan ga je afzeiken en trollen.
Maar ik ben het wel met je eens: val mij niet meer lastig
*Proest* ik heb al jouw argumenten al vele malen gefileerd. Je hèbt geen argumenten. Je liegt en je draait om je punt te maken. Daarom lach ik je uit, en half Fok! met mij..

Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten :D
pi_133076151
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is geen nationale pietneurose. Men wordt ten onrechte uitgemaakt voor racist, terwijl de daadwerkelijk racisten de Anti Zwarte Pieten activisten zijn. Daarom nogmaals:

Inderdaad ... er zijn een paar mensen die zowat heel Nederland voor racist uitmaakt.
Maar Quinsy heb ik dat niet horen zeggen.
En toen ging half Nederland zich daar gigantisch druk maken daarovern
Dát is die neurose .
pi_133076160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef Aanstootgevend het volgende:
Maar wel altijd zwart. Mark Rutte had gelijk
TV-Pieten zijn al een tijdje bruin. Maar misschien kijkt Rutte nooit TV. :P
pi_133076179
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

TV-Pieten zijn al een tijdje bruin. Maar misschien kijkt Rutte nooit TV. :P
Poeppiet ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_133076194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als 35 jaar vooruitgang, alleen nog maar kunnen neuzelen over kleine dingetjes.
De aandacht vestigen op non issues en achter de ruggen om (verkapte) belasting verhogen en vrijheden inperken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133076212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:

Je hèbt geen argumenten. Je liegt en je draait om je punt te maken. Daarom lach ik je uit, en half Fok! met mij..
Je herhaalt je agressie. Je hebt best wel argumenten... Kom , iets meer moeite doen.

quote:
Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten :D
Het wordt tijd dat een modje ingrijpt.
pi_133076247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:01 schreef Resistor het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ben je Sinterklaas en een beetje slecht van geheugen aan het worden over wat je nou gepost hebt? ~:)
Kan niet vaak genoeg herhaalt worden, wie zijn hier nu de echte racisten? Wie roept hier nu op tot geweld? Wie kan de slavernij nu niet loslaten en gebruikt alles om de aandacht daar op te vestigen om er zelf beter van te worden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:12:57 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan niet vaak genoeg herhaalt worden, wie zijn hier nu de echte racisten? Wie roept hier nu op tot geweld? Wie kan de slavernij nu niet loslaten en gebruikt alles om de aandacht daar op te vestigen om er zelf beter van te worden?
ja die ene tweeteraar is ook een racist idd

we weten het inmiddels ... je kunt er verder alleen weinig mee
pi_133076346
Dlot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')