abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133075333
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:28 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ja dat hebben er weel meer gedaan hoorde ik, op het totaal heeft het niet heel veel invloed gehad. :P
Ik heb het idee dat er voor iedere verwijdering twee likes bijgekomen zijn :D
pi_133075345
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:31 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik zie hem de hele tijd zich heel netjes uitdrukken.

:?
Zuigen kan ook heel netjes. Dat heeft 'ie dan ook heel goed door ;)
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:32:40 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075346
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wellicht iets beter opletten dan :).
ja ok dude :')

quote:
Maar is het idee dat door overal zo'n gigantisch drama van te maken het feestje juist verpest wordt echt zo vreemd?
nee wie zegt dat?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133075348
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef De_Coulance het volgende:
Het lijkt een beetje op een proxy-oorlog over iets heel anders zo langzamerhand.
Dat roep ik al sinds deel 3 of zo :D
pi_133075352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er een paar randmongolen boze mailtjes hebben gestuurd. Daarom de intocht stoppen vind ik veel te ver gaan en bovendien een beetje te makkelijk. Dat is exact hetzelfde als buigen voor Quinsy.

Idem voor de bejaarde dame natuurlijk. Ik begrijp dat je dat graag bij elke voorstander wil aanwrijven, maar je snapt zelf wel dat hier om een incident gaat.
Of het te marginaliseren is tot een incident weet ik niet. Daarvoor zijn er wellicht iets te veel incidenten naar aanleiding hiervan. Dan past die kwalificatie wellicht beter bij de kansloze actie van quincy en consorten, hun bezwaar tegen de vergunning en vervolgens het kort geding waren op voorhand immers al volstrekt kansloos.
pi_133075363
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ok dude :')

[..]

nee wie zegt dat?
Eerst gedaan alsof die bedreigingen verzonnen of flink aangedikt zouden zijn bijvoorbeeld.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:34:29 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075374
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:31 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik zie hem de hele tijd zich heel netjes uitdrukken.

:?
ow hey ik zeg ook niet dat hij zit te vloeken ofzo maar hij is hier ook niet voor een goede discussie
pi_133075391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of het te marginaliseren is tot een incident weet ik niet. Daarvoor zijn er wellicht iets te veel incidenten naar aanleiding hiervan. Dan past die kwalificatie wellicht beter bij de kansloze actie van quincy en consorten, hun bezwaar tegen de vergunning en vervolgens het kort geding waren op voorhand immers al volstrekt kansloos.
Natuurlijk is dit een incident. Iets anders beweren is wederom flamebait of ronduit hypocriet. Er zijn letterlijk miljoenen voorstanders en ik waag het een guesstimate te maken dat 99.9% last heeft van plaatsvervangende schaamte bij het zien van de beelden waarbij die dame ontzet moest worden.
pi_133075398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:32 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Zuigen kan ook heel netjes. Dat heeft 'ie dan ook heel goed door ;)
Doe je nu niet je tegenstander de mond snoeren, wat je anderen net verweet. Niet netjes want hij heeft een discussie met zijn baas, wat best moedig is.

En een sfeertje creëren waar hij de boeman lijkt is nu heel makkelijk. :P
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:35:59 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075404
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Eerst gedaan alsof die bedreigingen verzonnen of flink aangedikt zouden zijn bijvoorbeeld.
kan toch?
ik heb geen idee maar het zou niet de eerste keer zijn dat bedreigingen worden verzonnen of flink aangedikt worden tegenwoordig

wat heeft dat met die andere stelling te maken?
wie zegt dat dat zo'n vreemd verhaal is en waarom vraag je het aan mij?

ik vind het niet zo vreemd, sterker nog ik roep dat al sinds de start van deze onzin
pi_133075408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef De_Coulance het volgende:
Het lijkt een beetje op een proxy-oorlog over iets heel anders zo langzamerhand.
Dat gevoel heb ik ook.

Ik bedoel, volgens mij zijn wij twee het gewoon eens met elkaar. En toch vlogen we elkaar in de haren omdat we (of i.i.g. ik, laat ik voorzichtig zijn) aan weerszijden van de scheidingslijn in de discussie waren beland en daarom de aandacht op andere aspecten richtten.

Wat dat betreft vind ik het ook wel heel leerzaam. Ik heb bijvoorbeeld ineens het gevoel te begrijpen hoe het kon gebeuren dat in de Joegoslavië-oorlog ineens buren, vrienden en familieleden de wapens op elkaar richtten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 12:36:46 ]
pi_133075409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is het?
Volgens het vooroordeel--->> joop=links=zp willen afschaffen=quinsyideologie
Ik lees ook op Joop.nl en ik zie diverse meningen en de groep traditionalisten (al dan niet als dekmantel voor vreemdelingenhaat en identiteitsgekwetsten) is best groot daar, wbt de reagerende lezers. Een meerderheid wilt helemaal geen afschaffing van de heilige Piet.
Hooguit kun je zeggen dat de stukjesschrijvers niet zo zijn, maar het is te simpel om die in het hokje quinsy te stoppen.

[..]

[..]

Is het ? Kritiek van zwarte mensen wordt heel snel vervormd tot : help .. ze willen ons een feest afpakken.
De toevoeging -fobie is vaak overdreven. In die zin heb je gelijk. Maar angst is er wel, al dan niet ontstaan door vreemdelingenhaat.
Je vergeet je Godwin, ouwe naaktloper :D
pi_133075412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef IntensiveGary het volgende:

Idem voor de bejaarde dame natuurlijk. Ik begrijp dat je dat graag bij elke voorstander wil aanwrijven, maar je snapt zelf wel dat hier om een incident gaat.
Heb je het over Tilly Kaiseipo op het Malieveld.?
Wat haar overkwam is geen incident. De agressie in het maatschappelijk debat uit een bepaalde hoek was voor het gebeurde al duidelijk. Het kan weer gebeuren ergens.
Het kan ook erger aflopen. Afwachten dus.
pi_133075422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:35 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit een incident. Iets anders beweren is wederom flamebait of ronduit hypocriet. Er zijn letterlijk miljoenen voorstanders en ik waag het een guesstimate te maken dat 99.9% last heeft van plaatsvervangende schaamte bij het zien van de beelden waarbij die dame ontzet moest worden.
Laten we dat dan maar hopen. Ik zie helaas echter vrij veel agressie in het hele verhaal.
pi_133075434
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

kan toch?
ik heb geen idee maar het zou niet de eerste keer zijn dat bedreigingen worden verzonnen of flink aangedikt worden tegenwoordig

wat heeft dat met die andere stelling te maken?
wie zegt dat dat zo'n vreemd verhaal is en waarom vraag je het aan mij?

ik vind het niet zo vreemd, sterker nog ik roep dat al sinds de start van deze onzin
Dan snap ik je punt niet zo :+.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:38:31 #220
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075442
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:35 schreef De_Coulance het volgende:

Doe je nu niet je tegenstander de mond snoeren, wat je anderen net verweet. Niet netjes want hij heeft een discussie met zijn baas, wat best moedig is.
Ik heb nog nooit iemand uit de crew gezet vanwege een discussie of mening. Daarnaast ben ik niet zijn baas. En met moedig heeft het niets te maken. Met een discussie ook niet, want ik reageer niet meer op hem. Hij wil zich klaarblijkelijk blijven inzetten voor mij terwijl hij duidelijk vind dat ik dom, racistisch, agressief tuig ben. Dat is niet iemand waarmee ik een langdurige discussie ga voeren, omdat ik die mening toch niet kan beïnvloeden en zijn persoonlijke mening over mij de discussie invalideert.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133075445
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:35 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

En een sfeertje creëren waar hij de boeman lijkt is nu heel makkelijk. :P
Alsof doekepoek zich door mij de mond laat snoeren zeg :D En een discussie met de 'baas' zie ik 'm zeer regelmatig aangaan. Ik krijg nu niet direct de indruk dat de 'gezagsverhouding' van invloed op de discussie is.

En, om onze grote kale leider even een veer in z'n reet te steken, hij laat het gewoon gebeuren en schopt 'm er niet uit. Iets dat ik al jaren geleden zou hebben gedaan.

Nee, volgens mij hoef je in deze niet voor 'm op te komen ;)
pi_133075461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand uit de crew gezet vanwege een discussie of mening. Daarnaast ben ik niet zijn baas. En met moedig heeft het niets te maken. Met een discussie ook niet, want ik reageer niet meer op hem. Hij wil zich klaarblijkelijk blijven inzetten voor mij terwijl hij duidelijk vind dat ik dom, racistisch, agressief tuig ben. Dat is niet iemand waarmee ik een langdurige discussie ga voeren, omdat ik die mening toch niet kan beïnvloeden en zijn persoonlijke mening over mij de discussie invalideert.
Je bent wel een ster in het trekken van bijzondere conclusies, dat moet ik je nageven :).
pi_133075470
Wat grappig mot tussen de mods
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_133075475
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:38 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Alsof doekepoek zich door mij de mond laat snoeren zeg :D En een discussie met de 'baas' zie ik 'm zeer regelmatig aangaan. Ik krijg nu niet direct de indruk dat de 'gezagsverhouding' van invloed op de discussie is.

En, om onze grote kale leider even een veer in z'n reet te steken, hij laat het gewoon gebeuren en schopt 'm er niet uit. Iets dat ik al jaren geleden zou hebben gedaan.

Nee, volgens mij hoef je in deze niet voor 'm op te komen ;)
Ik red mezelf inderdaad wel :D.
pi_133075480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:36 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je vergeet je Godwin, ouwe naaktloper :D
Ik verslikte mij even bij het lezen van deze opmerking.

8,7/10.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:41:47 #226
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:40 schreef vipergts het volgende:
Wat grappig mot tussen de mods
een verschil van mening wordt al snel gezien als mot. en sommigen koppelen daar meteen aan dat je dan agressief bent.
pi_133075502
Wat is er mis met nudisten :?
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133075504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:38 schreef Danny het volgende:

[. dat ik dom, racistisch, agressief tuig ben.
Agressief ben je wel. De andere kwalificaties steekt je heel erg.
Je moet meer jezelf relativeren. Waarom ben je zo overgevoelig?
Overigens ben je onverantwoordelijk bezig op de fp om mensen op te roepen een politiek/volwassen statement te maken van sintintochten. Je fokt de emoties op en je vergeet dat er veel kinderen bij zijn.
pi_133075514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:41 schreef Danny het volgende:

[..]

een verschil van mening wordt al snel gezien als mot. en sommigen koppelen daar meteen aan dat je dan agressief bent.
Ik zei niet dat je agressief was, ik zei dat het leek alsof je 99.999's mening als agressie zag. :o
pi_133075549
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef Bluesdude het volgende:

Overigens ben je onverantwoordelijk bezig op de fp om mensen op te roepen een politiek/volwassen statement te maken van sintintochten. Je fokt de emoties op en je vergeet dat er veel kinderen bij zijn.
Dit is wel waar Danny. Je beseft wel dat je nu in potentie een kinderfeest verpest door de spanningen rondom een intocht zo op te voeren?

Het enige wat Amsterdam anders gaat doen is de oorbellen weg en verschillende kleuren lippenstift. Laat ze toch...
pi_133075555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.

Ik bedoel, volgens mij zijn wij twee het gewoon eens met elkaar. En toch vlogen we elkaar in de haren omdat we (of i.i.g. ik, laat ik voorzichtig zijn) aan weerszijden van de scheidingslijn in de discussie waren beland en daarom de aandacht op andere aspecten richtten.

Wat dat betreft vind ik het ook wel heel leerzaam. Ik heb bijvoorbeeld ineens het gevoel te begrijpen hoe het kon gebeuren dat in de Joegoslavië-oorlog ineens buren, vrienden en familieleden de wapens op elkaar richtten.
Hebben we toch iets geleerd. :P
pi_133075560
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef De_Coulance het volgende:
Wat is er mis met nudisten :?
Helemaal niets. Tenzij je het op voetbalvelden doet. :D

Ik heb Bluesdude ontmaskerd als de Vegan Streaker ;)
pi_133075577
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Helemaal niets. Tenzij je het op voetbalvelden doet. :D

Ik heb Bluesdude ontmaskerd als de Vegan Streaker ;)
Volgens mij is Bluesdude niet blank. :P
pi_133075590
Wordt de zwarte piet discussie nu ook al benut als kapstok om de eigenschappen van de baas van FOK! maar eens ter discussie te stellen? What's next :')

Ik snap wel dat het verleidelijk is aangezien de zwarte piet discussie nu wel gestreden is na de uitspraak van gister. Move on en laat het lekker rusten. Volgend jaar weer alle kans :')
pi_133075606
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is het?
Volgens het vooroordeel--->> joop=links=zp willen afschaffen=quinsyideologie
Ik lees ook op Joop.nl en ik zie diverse meningen en de groep traditionalisten (al dan niet als dekmantel voor vreemdelingenhaat en identiteitsgekwetsten) is best groot daar, wbt de reagerende lezers. Een meerderheid wilt helemaal geen afschaffing van de heilige Piet.
Hooguit kun je zeggen dat de stukjesschrijvers niet zo zijn, maar het is te simpel om die in het hokje quinsy te stoppen.

[..]

[..]

Is het ? Kritiek van zwarte mensen wordt heel snel vervormd tot : help .. ze willen ons een feest afpakken.
De toevoeging -fobie is vaak overdreven. In die zin heb je gelijk. Maar angst is er wel, al dan niet ontstaan door vreemdelingenhaat.
Het overgrote merendeel van de 2 miljoen likes voor Zwarte Piet zijn geen hokjesdenkers, zij zien Zwarte Piet niet als iets racistisch. Zij zien een zwart geschminkte blanke medemens. Zij zien de medemens als mensen die blank kunnen zijn en die donker kunnen zijn. So What? Ben blij dat mensen grappen en typeringen kunnen maken over blank en donker of afkomst zonder hokjesdenken. Hokjesplaatsen moet kunnen, dat is per definitie niet racistisch. Belgen zijn dom, Nederlanders zijn zuinig valt in dezelfde categorie. Racistisch? Ammenooitniet. Het zijn typeringen waar je alleen aanstoot aan neemt als je zelf racistisch bent. Zelfreflectie (hokjesplaatsen, NIET hokjesdenken) is de Quincygarios's onbekend, in tegenstelling tot bv een Najib Amhali of een Ali B.

De anti Zwarte Pieten activisten denken wél in hokjes. Zij zien wél een wij-tegen-zij. Zij zijn de hokjesdénkers. Dat maakt hén dus racisten. En dat blijkt inmiddels wel duidelijk gezien hun eis om Zwarte Piet helemaal af te schaffen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:47:31 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef Bluesdude het volgende:

Agressief ben je wel.
verbaal misschien, fysiek? nooit geweest.

quote:
De andere kwalificaties steekt je heel erg.
Je moet meer jezelf relativeren. Waarom ben je zo overgevoelig?
Neuh, dat waren min of meer letterlijke woorden. die nog eens herhaald werden ook. Dat heeft niets met relativeren en overgevoeligheid te maken.

quote:
onzin. elk jaar zijn er heel veel mensen die verkleed als zwarte piet naar de intocht gaan. Dit jaar zijn het er hopelijk wat meer. Als een groep mensen daar niet tegen kan en om die reden het kinderfeest gaan verzieken zegt dat toch wel heel wat over die specifieke groep mensen. Als nu het verkleden als zwarte piet al onverantwoordelijk is en emoties opfokt (waardoor sommige mensen zwarte pieten gaan rammen blijkbaar) dan zijn we ver en diep gezonken, maar is dat iets waar ik me op geen enkele wijze verantwoordelijk voor voel. Als zo'n randdebiel gaat roepen dat 'alle zwarte pieten misschien wel in elkaar geslagen worden' dan is dat een vrij duidelijke aanzet tot geweld. Vragen of mensen zich willen verkleden vind ik toch van een compleet andere orde.
pi_133075636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:45 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook eigenlijk helemaal niet. Hij jankt wel als een blanke bitch (zegt iemand die witter is dan een Engelsman's benen in de winter). Het is gewoon leuk om 'm in de zeik te nemen :D
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:48:42 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075645
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik zei niet dat je agressief was, ik zei dat het leek alsof je 99.999's mening als agressie zag. :o
hij ziet mij als agressief die ook nog eens doelbewust aanzet tot geweld. dus hoeft hij van mij niets meer te verwachten. dat bedoelde ik te zeggen.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:49:43 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075663
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:46 schreef Cactus1 het volgende:
Wordt de zwarte piet discussie nu ook al benut als kapstok om de eigenschappen van de baas van FOK! maar eens ter discussie te stellen? What's next :')
Iedereen die vindt dat Zwarte Piet geen racisme is komt aan de beurt. Let maar op.
pi_133075675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook eigenlijk helemaal niet. Hij jankt wel als een blanke bitch (zegt iemand die witter is dan een Engelsman's benen in de winter). Het is gewoon leuk om 'm in de zeik te nemen :D
Volgens mij was Bluesdude een heuse donkere man.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:50:27 #241
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075685
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

lekker belangrijk ook :N
pi_133075700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:49 schreef Danny het volgende:

[..]

Iedereen die vindt dat Zwarte Piet geen racisme is komt aan de beurt. Let maar op.
Is dat zo?
Ik vind Zwarte Piet ook geen racisme. Ga ik mijzelf nu ook verbaal aanvallen ?
pi_133075712
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef Danny het volgende:

[..]

lekker belangrijk ook :N
Dat zeg ik toch niet.
pi_133075716
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:45 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik ben blank, ik ben getint.
Ken allemaal hoor....
Ik mis die pieten in het pietenkorps... blank, getint, ongeschminkt, wit, anderskleurigen.
Jaja..... dat mag allemaal niet ofzo ?
pi_133075735
Is dit nou het gevolg van 35 jaar bezuinigen op onderwijs, ofzoiets? Rellen omdat je je zin niet krijgt in een kulzaak.. Hoe diep kun je zinken?
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:51:48 #246
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075738
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Is dat zo?
herstel; iedereen die zwarte piet geen racisme vindt en ervoor pleit dat er niets aan veranderd wordt komt nog aan de beurt.
pi_133075746
Damn, wat een pakje, wat oorringen en schmink wel niet kunnen veroorzaken bij sommige mensen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133075756
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Zwarte Piet! We hebben er één in ons midden! Pak 'm en geef 'm rooie lippen en oorbellen!

Zo, nu genoeg de trol uitgehangen. Agressie onlien afgereageerd. Nu m'n meisje helpen met de boodschappen. Thuis ben ik de bitch :+
pi_133075769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef Danny het volgende:

[..]

herstel; iedereen die zwarte piet geen racisme vindt en ervoor pleit dat er niets aan veranderd wordt komt nog aan de beurt.
Mwoah, je mag er best voor pleiten. We zijn toch volwassen mensen?

Het opblazen tot enorme proporties is echter geheel onnodig. Net als die slachtoferrol die velen zich aanmeten.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:52:57 #250
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit nou het gevolg van 35 jaar bezuinigen op onderwijs, ofzoiets? Rellen omdat je je zin niet krijgt in een kulzaak.. Hoe diep kun je zinken?
35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet 'racisme' en 'discriminatie' roept, denk ik.
pi_133075791
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie het eerder als 35 jaar vooruitgang, alleen nog maar kunnen neuzelen over kleine dingetjes.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_133075792
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Is dat zo?
Hoog tijd dat je mij ook aan gaat vallen.
pi_133075794
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

jaja schelden, bashen, mensen afzeiken... das makkelijk toch ? Het tekent wel een zekere intolerante stroming van pietenlovers.. Zgn pietenlovers...in feite zijn velen van hen niet zo dol op echte zwarte mensen
Doe eens het concept: redelijk argumenteren met respect voor 'de vijand' ?
pi_133075800
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoog tijd dat je mij ook aan gaat vallen.
Echt een racist ben jij.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:54:18 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Mwoah, je mag er best voor pleiten. We zijn toch volwassen mensen?

Het opblazen tot enorme proporties is echter geheel onnodig. Net als die slachtoferrol die velen zich aanmeten.
De quinsygario's vinden zichzelf inderdaad enorm grote slachtoffers van een onschuldig kinderfeest. Heb je helemaal gelijk in.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:55:06 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075838
Maar goed. Boodschappen time.
pi_133075839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef Danny het volgende:

[..]

35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet 'racisme' en 'discriminatie' roept, denk ik.
Dingdingding, we have a winner! Dát en niets anders komt de gemiddelde Nederlander de strot uit. Vandaar de felle reacties. Het is de druppel.

Eén van mijn eerste posts in deze reeks was dan ook iets als: "Goh, wie had ooit verwacht dat Zwarte Piet de streep in het zand zou zijn?"
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:56:44 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075876
helemaal alsof er sprake is van 35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet racisme en discriminatie roept :')

het internet is wat sneller maar eigenlijk is er maar bar weinig veranderd
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:57:35 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075884
ja piet heeft straks geen oorbellen meer ... ocharm Nederland!
pi_133075888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dingdingding, we have a winner! Dát en niets anders komt de gemiddelde Nederlander de strot uit. Vandaar de felle reacties. Het is de druppel.

Eén van mijn eerste posts in deze reeks was dan ook iets als: "Goh, wie had ooit verwacht dat Zwarte Piet de streep in het zand zou zijn?"
Vind het vooral bizar dat zwarte piet er voor zorgt dat allerlei mensen een flinke portie bedreigingen aan hun broek krijgen.
pi_133075899
quote:

[..]

Ik merk dat dat velen een issue is, naar mijn idee is het weer te veel de andere kant op is geslagen.

Wat zou de oplossing zijn, dat echt racisme wel serieus wordt genomen en nep-klagers eruit worden gefilterd?
pi_133075900
quote:

[..]

zeurpieten dan die gemiddelde Nederlander.
Men wentelt zich in het slachtofferrol: wij worden onderdrukt door die buitenlanders
quote:
Dit item staat nu voorgoed op de politieke kaart. Het kan niet anders zijn dat het zp-concept op den duur verandert .
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 12:58:29 #263
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133075907
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

zeurpieten dan 'die gemiddelde Nederlander'.
Men wentelt zich in het slachtofferrol: wij worden onderdrukt door die buitenlanders

[..]

Dit item staat nu voorgoed op de politieke kaart. Het kan niet anders zijn dat het zp-concept op den duur verandert .
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:58:44 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075908
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vind het vooral bizar dat zwarte piet er voor zorgt dat allerlei mensen een flinke portie bedreigingen aan hun broek krijgen.
zwarte piet heeft daar niet voor gezorgd

Quincy, Prem en die malloten aan de andere kant hebben daarvoor gezorgd
pi_133075911
tvp
pi_133075913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef sp3c het volgende:
ja piet heeft straks geen oorbellen meer ... ocharm Nederland!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
helemaal alsof er sprake is van 35 jaar toegeven aan iedereen die bij elke scheet racisme en discriminatie roept :')

het internet is wat sneller maar eigenlijk is er maar bar weinig veranderd
Bah, we zijn het eens :P.
pi_133075931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja schelden, bashen, mensen afzeiken... das makkelijk toch ? Het tekent wel een zekere intolerante stroming van pietenlovers.. Zgn pietenlovers...in feite zijn velen van hen niet zo dol op echte zwarte mensen
Doe eens het concept: redelijk argumenteren met respect voor 'de vijand' ?
Lul toch niet zo slap man. Ik heb geen hekel aan mensen, welke teint ze ook hebben. Van diepdonkerbruin via zachtgeel naar roze. Ik heb een hekel aan idioten en assholes. Jij valt in beide categoriën. En kom niet aan met argumenten. Die heb je zelf namelijk niet. Ik heb je in deze reeks keer op keer met je eigen argumenten om je oren geslagen. Daar lul je overheen of lieg je glashard over, om ze in een volgend deel ijskoud te herhalen. Vandaar dat ik niet meer met jou discussieer. Dat ben jij niet waard.

Jij bent er om uitgelachen en bespot te worden en dat heb je geheel en al aan jezelf te danken. En waag het overigens niet om dat aan je kleurtje te wijten, want ik verkeerde in de overtuiging dat je roomblank was.
pi_133075935
In Groningen hebben ze regenboog-pieten teruggetrokken na bedreigingen. Ook vrij bizar toch?
pi_133075949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:01:01 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075951
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:00 schreef De_Coulance het volgende:
In Groningen hebben ze regenboog-pieten teruggetrokken na bedreigingen. Ook vrij bizar toch?
net zo bizar idd
pi_133075962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef Bluesdude het volgende:

Dit item staat al een halve eeuw op de politieke kaart. Er verandert veel, maar men blijft klagen ;)
http://www.dbnl.org/tekst(...)02cult01_01_0011.php
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_133075966
quote:
quote:
quote:
quote:
Ben je Sinterklaas en een beetje slecht van geheugen aan het worden over wat je nou gepost hebt? ~:)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:02:05 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133075979
quote:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat moet je tegen 99.999 zeggen slimmerik, die denkt dat onze zwarte pieten jan en alleman hebben lopen bedreigen ofzo *)
pi_133075984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Quincy, Prem en die malloten aan de andere kant hebben daarvoor gezorgd
die andere kant ?
de kant van white revanchisten die in grote hordes de veel kleinere groep van black revanchisten agressief afzeikt?
Ik denk dat die groep met de hele grote middengroep een onbedekte zenuw heeft en daarom dus die nationale pietneurose. Dus de mensen zelf hebben die gemaakt en niet zondebokken zoeken bij een kleine zwarte minderheid van .... hoeveel =ook=al= weer ? quinsy en 21 amsterdammers ?
pi_133075998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik merk dat dat velen een issue is, naar mijn idee is het weer te veel de andere kant op is geslagen.

Klopt. Het is ook doorgeslagen. Maar deze trein stop je niet één, twee, drie..

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:58 schreef De_Coulance het volgende:
Wat zou de oplossing zijn, dat echt racisme wel serieus wordt genomen en nep-klagers eruit worden gefilterd?
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat écht racisme niet kan. Ik denk alleen dat het verdomd moeilijk filteren wordt wegens de agressie en vooral achterdocht aan weerskanten.
pi_133076014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat moet je tegen 99.999 zeggen slimmerik, die denkt dat onze zwarte pieten jan en alleman hebben lopen bedreigen ofzo *)
Huh?
pi_133076017
quote:
Net zo bizar als het invoeren ervan.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:03:45 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

die andere kant ?
de kant van white revanchisten die in grote hordes de veel kleinere groep van black revanchisten agressief afzeikt?
Ik denk dat die groep met de hele grote middengroep een onbedekte zenuw heeft en daarom dus die nationale pietneurose. Dus de mensen zelf hebben die gemaakt en niet zondebokken zoeken bij een kleine zwarte minderheid van .... hoeveel =ook=al= weer ? quinsy en 21 amsterdammers ?
ik kan hier geen touw aan vastknopen, wat probeer je te zeggen?
pi_133076053
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Net zo bizar als het invoeren ervan.
Je vindt met de dood bedreigen en er voor zorgen dat een kinderfeestje niet door kan gaan werkelijk net zo bizar als een piet in een andere kleur?
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:05:06 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076058
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Huh?
it was implied!

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Piet kan daar helemaal niet voor zorgen
SPOILER
SPOILER
pi_133076060
quote:

[..]

die andere kant ?
En jij durft het woord slachtofferrol in de mond te nemen? :D :D :D

Iedere autochtoon is een racist! En op Fok! helemaal! :D :D :D

D_C: teksten als bovenstaande zijn de reden dat racisme en discriminatie niet meer serieus worden genomen.
pi_133076071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik kan hier geen touw aan vastknopen, wat probeer je te zeggen?
Ik vraag me de hele tijd bij zijn posts al af wat hij gebruikt heeft :D
pi_133076084
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap man. Ik heb geen hekel aan mensen, welke teint ze ook hebben. Van diepdonkerbruin via zachtgeel naar roze. Ik heb een hekel aan idioten en assholes. Jij valt in beide categoriën.
geen argumenten.... dus maar schelden, kleineren, trollen n?
Ik heb ook nergens geschreven dat jij een hekel hebt aan mensen van een bepaalde teint.
Hoewel het mij niet echt zal verbazen.

quote:
. Daar lul je overheen of lieg je glashard over, om ze in een volgend deel ijskoud te herhalen. Vandaar dat ik niet meer met jou discussieer. Dat ben jij niet waard.
Johhh mijn argrumenten zitten goed in elkaar. Jij kan dat niet meer behappen en dan ga je afzeiken en trollen.
Maar ik ben het wel met je eens: val mij niet meer lastig
pi_133076107
quote:

[..]

die andere kant ?
Er is geen nationale pietneurose. Men wordt ten onrechte uitgemaakt voor racist, terwijl de daadwerkelijk racisten de Anti Zwarte Pieten activisten zijn. Daarom nogmaals:

quote:
Het overgrote merendeel van de 2 miljoen likes voor Zwarte Piet zijn geen hokjesdenkers, zij zien Zwarte Piet niet als iets racistisch. Zij zien een zwart geschminkte blanke medemens. Zij zien de medemens als mensen die blank kunnen zijn en die donker kunnen zijn. So What? Ben blij dat mensen grappen en typeringen kunnen maken over blank en donker of afkomst zonder hokjesdenken. Hokjesplaatsen moet kunnen, dat is per definitie niet racistisch. Belgen zijn dom, Nederlanders zijn zuinig valt in dezelfde categorie. Racistisch? Ammenooitniet. Het zijn typeringen waar je alleen aanstoot aan neemt als je zelf racistisch bent. Zelfreflectie (hokjesplaatsen, NIET hokjesdenken) is de Quincygarios's onbekend, in tegenstelling tot bv een Najib Amhali of een Ali B.

De anti Zwarte Pieten activisten denken wél in hokjes. Zij zien wél een wij-tegen-zij. Zij zijn de hokjesdénkers. Dat maakt hén dus racisten. En dat blijkt inmiddels wel duidelijk gezien hun eis om Zwarte Piet helemaal af te schaffen.
pi_133076114
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef IntensiveGary het volgende:

Iedere autochtoon is een racist! En op Fok! helemaal! :D :D :D
tjaaaa dat is jouw sick opinion....
svp niet jouw misvattingen mij in de schoenen schuiven...
pi_133076149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

geen argumenten.... dus maar schelden, kleineren, trollen n?
Ik heb ook nergens geschreven dat jij een hekel hebt aan mensen van een bepaalde teint.
Hoewel het mij niet echt zal verbazen.

Johhh mijn argrumenten zitten goed in elkaar. Jij kan dat niet meer behappen en dan ga je afzeiken en trollen.
Maar ik ben het wel met je eens: val mij niet meer lastig
*Proest* ik heb al jouw argumenten al vele malen gefileerd. Je hèbt geen argumenten. Je liegt en je draait om je punt te maken. Daarom lach ik je uit, en half Fok! met mij..

Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten :D
pi_133076151
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is geen nationale pietneurose. Men wordt ten onrechte uitgemaakt voor racist, terwijl de daadwerkelijk racisten de Anti Zwarte Pieten activisten zijn. Daarom nogmaals:

Inderdaad ... er zijn een paar mensen die zowat heel Nederland voor racist uitmaakt.
Maar Quinsy heb ik dat niet horen zeggen.
En toen ging half Nederland zich daar gigantisch druk maken daarovern
Dát is die neurose .
pi_133076160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef Aanstootgevend het volgende:
Maar wel altijd zwart. Mark Rutte had gelijk
TV-Pieten zijn al een tijdje bruin. Maar misschien kijkt Rutte nooit TV. :P
pi_133076179
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

TV-Pieten zijn al een tijdje bruin. Maar misschien kijkt Rutte nooit TV. :P
Poeppiet ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_133076194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:53 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als 35 jaar vooruitgang, alleen nog maar kunnen neuzelen over kleine dingetjes.
De aandacht vestigen op non issues en achter de ruggen om (verkapte) belasting verhogen en vrijheden inperken?
1947-2016
pi_133076212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:

Je hèbt geen argumenten. Je liegt en je draait om je punt te maken. Daarom lach ik je uit, en half Fok! met mij..
Je herhaalt je agressie. Je hebt best wel argumenten... Kom , iets meer moeite doen.

quote:
Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten :D
Het wordt tijd dat een modje ingrijpt.
pi_133076247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:01 schreef Resistor het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ben je Sinterklaas en een beetje slecht van geheugen aan het worden over wat je nou gepost hebt? ~:)
Kan niet vaak genoeg herhaalt worden, wie zijn hier nu de echte racisten? Wie roept hier nu op tot geweld? Wie kan de slavernij nu niet loslaten en gebruikt alles om de aandacht daar op te vestigen om er zelf beter van te worden?
1947-2016
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 13:12:57 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133076265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan niet vaak genoeg herhaalt worden, wie zijn hier nu de echte racisten? Wie roept hier nu op tot geweld? Wie kan de slavernij nu niet loslaten en gebruikt alles om de aandacht daar op te vestigen om er zelf beter van te worden?
ja die ene tweeteraar is ook een racist idd

we weten het inmiddels ... je kunt er verder alleen weinig mee
pi_133076346
Dlot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')