kom er ook niet maar als de mods er daar problemen mee hadden dan hadden ze niet toegestemd met het verplaatsen van dat topic natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je POL niet snapt...
Ach jee, betekent dat nu dat je voortaan niet meer komt spelenquote:Op donderdag 21 november 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar sp3c, ik heb NWS bij deze opgegeven als serieus forum.
Ah, je wilt de schijnheiligheid van je favoriete politieke beweging buiten de schijnwerpers houden. Dus dat is het, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk eens aan, in POL al in het centrale PVV topic, op de frontpage al onder het kopje Politiek. Ik zou zeggen ruim voldoende voor een dergelijke futiele gebeurtenis, toch?! Kom, kom Remlof, overdaad schaadt, daar krijg je alleen maar maagzuur van.
LOLquote:Op donderdag 21 november 2013 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil nog even opmerken dat ik je een enorme zure eikel vind voordat ik ga slapen.
Wel een lekker ding hoor, ze lijkt een beetje op Katequote:Ga je met je buurvrouw bemoeien ofzo.
Natuurlijk hebben die er geen problemen meequote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom er ook niet maar als de mods er daar problemen mee hadden dan hadden ze niet toegestemd met het verplaatsen van dat topic natuurlijk
Als het echt nieuwswaarde heeft dan komt het wel bovendrijven hoor, anders was het waarschijnlijk niet zo heel interessant.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zei ik: verdwijnt naar centrale topic: totaal uit beeld.. Niemand ziet het.. WEG..
Ik heb 'm aangekondigd en er lang op moeten wachten, maar er is altijd wel een ..... die 'm ophoest en zo origineel ookquote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
[quote]Ah, je wilt de schijnheiligheid van je favoriete politieke beweging buiten de schijnwerpers houden. Dus dat is het, weten we dat ook weer.
Kniebuigingenquote:Op donderdag 21 november 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
ze zit wel vaker op de hometrainer he mag ik hopen
Je bent gewoon een beetje dom Sp3c, kan je ook niets aan doen, niet rot bedoeld hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die er geen problemen mee
Maar laat maar, ik meen het echt niet rot, maar je snapt POL niet. Het is NIET een politiek getinte versie van NWS
Niks met "dom" te maken, hij kent het subforum kennelijk niet zo goed als Remlof en ik..quote:Op donderdag 21 november 2013 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje dom Sp3c, kan je ook niets aan doen, niet rot bedoeld hoor![]()
Nou, nou, ik doe natuurlijk wel stoer, maar eigenlijk ben ik heel gevoelig .......quote:Op donderdag 21 november 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
er valt af en toe wat te zeggen voor het gecontroleerd af laten branden van een vuurtje
bovendien kan Jian wel tegen een stootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik zat nog een beetje met Max in m'n hoofd vanuit het Kate topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks met "dom" te maken, hij kent het subforum kennelijk niet zo goed als Remlof en ik..
Dat doe je maar in de SCquote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
als dit zo doorgaat ga ik over ijshockey brabbelen
Trust Sp3c, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
Is dit de nieuwe SC?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
Het schijnt zo... Ik dacht al dat ik in het verkeerde topic posttequote:
Serieuze vraag; kan je dat ergens online gratis legaal bekijken?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
nope, niet dat ik weet iigquote:Op donderdag 21 november 2013 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan je dat ergens online gratis legaal bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |