Natuurlijk, die kans bestaat. Verder staat het bericht ook op 101 teletekst en melden alle kranten het.quote:Op zondag 3 november 2013 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we eerst afwachten of het deze keer wel echt is? En dus niet dat hij met zijn dronken kop zelf het water is ingefietst en op een verzonken betonnen duiker terecht is gekomen?
Ja, en? Dat stond dat bericht over die mishandelde vrouw ook. En dat was okk verzonnen bs.quote:Op zondag 3 november 2013 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kans bestaat. Verder staat het bericht ook op 101 teletekst en melden alle kranten het.
Ik wil er niks mee beweren. Meld het gewoon.quote:Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en? Dat stond dat bericht over die mishandelde vrouw ook. En dat was okk verzonnen bs.
-
quote:
Wel, je beweert dat we de straat niet meer op durven.quote:Op zondag 3 november 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil er niks mee beweren. Meld het gewoon.
Ik reageerde op een andere post.quote:Op zondag 3 november 2013 12:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wel, je beweert dat we de straat niet meer op durven.
Ik ook, Glock in m'n broeksriem, werpmes in m'n laars, balpen met pepperspray in m'n linker jaszak, boksbeugel in de rechter en een kevlarvest onder m'n trui, ... wie doet je watquote:
Als je je hier niet meer druk om mag maken is het wel heel erg geworden.quote:Op zondag 3 november 2013 14:10 schreef Igen het volgende:
Tja, sommige mensen vinden het soms gewoon leuk om met een dronken kop onschuldige voorbijgangers zonder reden in elkaar te rammen. Komt wel vaker voor. Bron: ziekenhuispersoneel van de afdeling kaak- en schedelbreuken.
Snap dan ook niet waarom dit geval ineens nieuws is.
Ziekenhuispersoneel kijkt er niet meer van op. Je moet een nummertje trekken om geholpen te worden bij een schedelbreuk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:10 schreef Igen het volgende:
Tja, sommige mensen vinden het soms gewoon leuk om met een dronken kop onschuldige voorbijgangers zonder reden in elkaar te rammen. Komt wel vaker voor. Bron: ziekenhuispersoneel van de afdeling kaak- en schedelbreuken.
Je avatar geeft i.i.g. het goeie voorbeeld.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als je je hier niet meer druk om mag maken is het wel heel erg geworden.
Nou horen ze daar natuurlijk maar één kant van het verhaal. Het is niet waarschijnlijk dat iemand met een schedelbreuk daar uitgebreid gaat zitten vertellen dat hij zelf de eerste klap heeft uitgedeeld oid.quote:Op zondag 3 november 2013 14:10 schreef Igen het volgende:
Precies, terwijl als je hersenen normaal al niet goed functioneren je er heel je leven last van hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef Igen het volgende:
Bovendien genezen die verwondingen wel weer.
Goed, ik kan ook wel naar de barman van het café om de hoek verwijzen hoor, die vertelde dat daar met enige regelmaat mensen met hun dronken kop totaal door het lint gaan en anderen het ziekenhuis in rammen, terwijl daar absoluut volstrekt geen enkele reden voor is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Nou horen ze daar natuurlijk maar één kant van het verhaal. Het is niet waarschijnlijk dat iemand met een schedelbreuk daar uitgebreid gaat zitten vertellen dat hij zelf de eerste klap heeft uitgedeeld oid.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Je avatar geeft i.i.g. het goeie voorbeeld.[ afbeelding ]
Je hierover druk maken is oneerlijk tegenover al die andere slachtoffers die min of meer hetzelfde overkomt maar aan wie geen krantenartikel wordt gewijd, en daarnaast helpt het toch geen flikker. Bovendien genezen die verwondingen wel weer.
Van mij mag je je bewapenen. Als jij dat nodig vindt.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
Ach, als het toch allemaal niet zo belangrijk is dan doet een mes of een priem in de buik van één of twee van de aanvallers er ook niet toe, of wellicht efficiënter een kogel in een knie of een nier je hebt er van allebei toch twee en wellicht geneest het ook wel weer, .... ik zeg bewapen u, gewoon doen
Dat is aardig van je.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij mag je je bewapenen. Als jij dat nodig vindt.
Tja, dit is typisch zo'n geval waar je door gebrek aan bewijs toch geen strafzaak rond kan krijgen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
Ach, als het toch allemaal niet zo belangrijk is dan doet een mes of een priem in de buik van één of twee van de aanvallers er ook niet toe, of wellicht efficiënter een kogel in een knie of een nier je hebt er van allebei toch twee en wellicht geneest het ook wel weer, .... ik zeg bewapen u, gewoon doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |