quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:22 schreef Oud_student het volgende:
Het wordt tijd om lok invaliden in te zetten met onder hun rolstoelkleedje een AK47
Een klein bedrag. Een man in een rolstoel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:
Twee onbekende mannen hebben woensdagavond een zwaar gehandicapte man beroofd in het parkje bij kasteel Crabbehof in Dordrecht. De man is afhankelijk van een rolstoel en kan niet praten.
Zijn belagers spraken hem tegen tien uur zo intimiderend aan dat hij zich gedwongen voelde zijn portemonnee met een klein geldbedrag aan hen af te geven.
Wijkagent Jeroen van Mierle is verontwaardigd: 'Hoe laag kun je zijn.' Het slachtoffer was zo van de kaart dat hij alleen een vage beschrijving van de rovers kon geven. Het zou gaan om jongere, licht getinte mannen. De politie hoopt op getuigen, die in de buurt iets verdachts gezien hebben.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vallen-in-park.dhtml
Finnen ?
quote:
Ik kan in Bogata ook altijd heerlijk veilig over straat. Net als in Schubbekutteveen. Heerlijk relevant allemaalquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een klein bedrag. Een man in een rolstoel.
Ik vermoed dat deze man al meer geld is afgenomen door Mark Rutte en zijn bende, dan door deze sympathieke 'Finnen'...
Desondanks uiteraard belachelijk treurig dat je in NL niet gewoon normaal veilig over straat kunt s'avonds/ s'nachts. Hier in HK ben ik vrijwel iedere avond/nacht nog buiten te vinden, inclusief achterbuurten in Sham Shui Po en Ngau Tau Kok, en altijd veilig.
drugs verkopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef JerryLee het volgende:
Hassan (16) en Rachid (17) zijn twee liefhebbende vaders met een I.Q van 60 die emotioneel instabiel zijn geworden nadat hun vader in de W.A.O is geraakt na de ongeluk in de fabriek waar hij door de Nederlanders is neergezet .
Verscheurd tussen twee culturen met een laag zelfbeeld doordat ze bij voorbaat al afgewezen worden op sollicitaties .
Wat moet je dan ,je moet toch leven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |