lolquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je daar persoonlijke ervaring mee?
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Vind de toevoeging van de Telegraaf wel een beetje overbodig, te vergaand;
LET OP SCHOKKENDE BEELDEN: Klik hier om foto’s van het levenloze lichaam te bekijken.
Edit, hier het Telegraaf artikel; Telegraaf
Logisch toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?
Ziet er vaag uit, niet schokkend...wel konko ranzig om daar een jaar naast te liggenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
LET OP SCHOKKENDE BEELDEN: Klik hier om foto’s van het levenloze lichaam te bekijken.
Nou hij is wel netjes opgedroogdquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Ja, ik breng een feit aan, en geef daar mijn mening over, dat is toch niet vreemd of wel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?
Jij zegt dat je het te ver vindt gaan en komt het vervolgens hier posten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ja, ik breng een feit aan, en geef daar mijn mening over, dat is toch niet vreemd of wel?
Dacht dat een forum bedoeld was om feiten te overleggen, en middels meningen uitwisselen erover communiceren.
Of had je als modje dat nog niet begrepen?
De slimste ben je in ieder geval niet....
Het is andersom, ik post het en zet erbij dat ik het te ver vind gaan, daar is niets raars aan. Een volkomen normaal bericht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het te ver vindt gaan en komt het vervolgens hier posten.
Mag ik daar uit opmaken dat je NWS als je persoonlijke vuilnisbak ziet?
En kappen met dat persoonlijke gezeik.
Als ik er spastisch over had gedaan had ik het wel verwijderd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Het is andersom, ik post het en zet erbij dat ik het te ver vind gaan, daar is niets raars aan. Een volkomen normaal bericht.
Dat jij er spastisch over doet, is jouw probleem.
Pff stel je aan. Jij hebt zeker ook nog nooit van liveleak & theync gehoord?quote:
Het is de ergste, meest penetrante en bizarre geur die je je kan voorstellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je daar persoonlijke ervaring mee?
Jawel hoor. Moet ik er dan meteen tegen kunnen?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pff stel je aan. Jij hebt zeker ook nog nooit van liveleak & theync gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |