jup, +1quote:
Inderdaad, leuk! Wel op een langzamer tempo.quote:
Deze trailer is aardig wat vetter dan de 1equote:
De hele aanloop naar de slag van de vijf legers, die slag zelf, de terugkeer en wellicht nog wat extra gollum en necromancer spul?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vraag me af hoe je nog een 3de deel hierachter aan kan breien , alles (behalve de veldslag) lijkt hier al in te zitten. We gaan toch niet een uur naar 'The return Journey' zitten kijken?
Denk dat het anders erg onlogisch is om Gandalf wel in de slag (oorlog is wat veel eer) van de vijf legers aanwezig te laten zijn. Niet dat Jackson daar geen oplossing voor kan vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef jojayotho het volgende:
Wordt denk ik echt wel weer een goede film. Kan niet wachten. Deze zal denk ik t/m het doden van Smaugh zijn. Weet iemand of het verdrijven van Sauron uit Dol Guldur ook in deel 2 komt of dat die pas in deel 3 verfilmd gaat worden? Volgens de boeken gebeurd het voor de oorlog met de vijf legers.
Nee precies, met Jackson weet je het nooit natuurlijk. Maar het stukje met het verdrijven van Sauron kijk ik wel het meeste naar uit eigenlijk, omdat er in de films heel weinig van Sauron te zien is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Denk dat het anders erg onlogisch is om Gandalf wel in de slag (oorlog is wat veel eer) van de vijf legers aanwezig te laten zijn. Niet dat Jackson daar geen oplossing voor kan vinden natuurlijk.
Er komt sowieso een liefdesverhaal met Tauriel, daar was de actrice al helemaal verguld mee. Maar volgens mij was ergens vermeld (uiteraard met korrels zout nemen) dat het niet met Legolas was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Bananentroep het volgende:
Er is wel een ding waar ik mij zorgen over maak: het zou erg jammer zijn als er een zoetsappig liefdesverhaaltje komt tussen Tauriel en Legolas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |