http://nos.nl/artikel/557(...)olkert-vd-graaf.htmlquote:Proefverlof voor Volkert vd Graaf
Toegevoegd: woensdag 2 okt 2013, 10:01
Volkert van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, mag met proefverlof. Dat heeft de Raad voor Strafrechtstoepassing besloten, bevestigen bronnen aan de NOS.
Staatssecretaris Teeven van Justitie zei eerder nog dat Van der Graaf niet met proefverlof mag, omdat dat onrust in de maatschappij zou veroorzaken. Ook zou meespelen dat de veiligheid van Van der Graaf niet gegarandeerd kan worden omdat hij meermalen is bedreigd.
Van der Graaf werd in 2003 tot achttien jaar cel veroordeeld voor de moord op Fortuyn, een jaar eerder, op het Mediapark in Hilversum. Als hij tweederde van zijn straf heeft uitgezeten, kan hij vervroegd vrijkomen. Dat is in mei 2014.
Ik verwacht een klopjacht op de Volksvijand no. 1. De pers wil alles van hem weten en er zijn zat mensen die hem iets duidelijk willen maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:06 schreef Schurkenstaat het volgende:
Nu is het de vraag of Van der Graaf daar ook werkelijk mee geholpen is. Ik kan me namelijk voorstellen dat er mensen zijn die hier al een tijdje op zitten te wachten en een rekening willen vereffenen.
Ach joh, hij heeft slechts een bekende politicus afgeknald. Dan moet je gewoon een tweede kans krijgen in dit mooie landje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:09 schreef Re het volgende:
dat ze die vent geen levenslang hebben gegeven is me nog steeds niet duidelijk, ook met dit soort praktijken van represailles etc....
Strafvermindering heeft te maken met de seksuele geaardheid van het slachtoffer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ach joh, hij heeft slechts een bekende politicus afgeknald. Dan moet je gewoon een tweede kans krijgen in dit mooie landje.
Welnee, dat soort dingen roepen mensen altijd heel dapper. Maar als het dan zover is gebeurd er niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:06 schreef Schurkenstaat het volgende:
Nu is het de vraag of Van der Graaf daar ook werkelijk mee geholpen is. Ik kan me namelijk voorstellen dat er mensen zijn die hier al een tijdje op zitten te wachten en een rekening willen vereffenen.
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Strafvermindering heeft te maken met de seksuele geaardheid van het slachtoffer.
En hoeveel van die mensen ken je persoonlijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik verwacht een klopjacht op de Volksvijand no. 1. De pers wil alles van hem weten en er zijn zat mensen die hem iets duidelijk willen maken.
Hij zal allicht krijgen wat hij verdient. De uitvoering laat ik over aan de onbeschaafden onder ons. Wellicht dat die dezelfde praktijken hanteren als Van der Graaf zelf gedaan heeft. In dat geval zal hij niet lang meer onder ons zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik verwacht een klopjacht op de Volksvijand no. 1. De pers wil alles van hem weten en er zijn zat mensen die hem iets duidelijk willen maken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:06 schreef Schurkenstaat het volgende:
Tuurlijk niet, Nederlanders schreeuwen altijd dat ze dit soort dingetjes wel even gaan doen maar doen het nimmer. Volkert kan gewoon een rustig leven gaan leiden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen in dit specifieke geval. Ik denk dat er wat traumatische/PTSS typetjes zitten onder de Fortuynisten. En die zijn natuurlijk tot alles in staat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk niet, Nederlanders schreeuwen altijd dat ze dit soort dingetjes wel even gaan doen maar doen het nimmer. Volkert kan gewoon een rustig leven gaan leiden, daar ben ik van overtuigd.
Dat inderdaad. Echter we hebben het nu over Fortuyn aanhangers en die zijn niet allemaal evengoed aangepast aan onze samenleving...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:15 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Welnee, dat soort dingen roepen mensen altijd heel dapper. Maar als het dan zover is gebeurd er niks.
Mwah, ik vind SP'ers en PVV'ers nog dommere mensen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Echter we hebben het nu over Fortuyn aanhangers en die zijn niet allemaal evengoed aangepast aan onze samenleving...
Je kunt natuurlijk iemand inhuren ......quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk niet, Nederlanders schreeuwen altijd dat ze dit soort dingetjes wel even gaan doen maar doen het nimmer. Volkert kan gewoon een rustig leven gaan leiden, daar ben ik van overtuigd.
't is geen film natuurlijk maar een verhuizing naar het buitenland lijkt me wel een optiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Volkert onder een andere naam en een compleet ander uiterlijk weer deel uit gaat maken van onze samenleving.
Huhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Strafvermindering heeft te maken met de seksuele geaardheid van het slachtoffer.
Dat zou ook goed kunnen inderdaad, denk niet dat ie makkelijk op te sporen zal zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
't is geen film natuurlijk maar een verhuizing naar het buitenland lijkt me wel een optie
Zal niet gebeuren, een hoop geblaat en weinig wol.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:06 schreef Schurkenstaat het volgende:
Dat snap ik ook niet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:09 schreef Re het volgende:
dat ze die vent geen levenslang hebben gegeven is me nog steeds niet duidelijk, ook met dit soort praktijken van represailles etc....
Je hebt teveel films gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk iemand inhuren ......
De LPF had genoeg vastgoedconnecties, die weer goede connecties hebben in de onderwereld.
Ik geef Volkert 3 weken
Hij gaat zich vermommen als Samir A.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Volkert onder een andere naam en een compleet ander uiterlijk weer deel uit gaat maken van onze samenleving.
Werd* aangeboden. Sinds...2009 geloof ik veranderd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef Kowloon het volgende:
Slechte zaak blijf ik het vinden dat er bij normaal gedrag standaard strafvermindering wordt aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |