Nee dat stelt hij niet volgens mij, al kan je het als (bekrompen of achterlijke) mening beschouwen, daar ben je vrij in, maar goed, het is alsnog weg.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef trancethrust het volgende:
Vader_Aardbei stelt dat racisme pas racisme is wanneer er concentratiekampen bij betrokken zijn. Wanneer daarop aangesproken raakt hij geagiteerd, zoals wel vaker gebeurt bij mensen die worden aangesproken op bizarre gedachtenkronkels.
Schetst mijn verbazing dat mijn reacties worden verwijderd terwijl de initiele banaliteit blijkbaar blijft bestaan. Graag uitleg.
Ik vind de suggestie van Vader_Aardbei dat de betreffende Joodse schilder maar een tijdje in een concentratiekamp moet worden opgesloten buitengewoon smakeloos, maar waarschijnlijk zeggen de Fok! regels niets over de onwenselijk van smakeloze posts. Ik vind echter wel dat als iemand zoiets provocerends opschrijft, anderen ook het recht hebben daar op te reageren.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef trancethrust het volgende:
Vader_Aardbei stelt dat racisme pas racisme is wanneer er concentratiekampen bij betrokken zijn. Wanneer daarop aangesproken raakt hij geagiteerd, zoals wel vaker gebeurt bij mensen die worden aangesproken op bizarre gedachtenkronkels.
Schetst mijn verbazing dat mijn reacties worden verwijderd terwijl de initiele banaliteit blijkbaar blijft bestaan. Graag uitleg.
NWS / Nieuwe baas Russiche staatspersbureau: verbrand organen van homo'squote:Op dinsdag 10 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:
Mag "terecht" weer weg uit de TT?
De nieuwe TS heeft het aangepast door het woord "terecht" toe te voegen, en de aanpassing lijkt me niet bevorderlijk voor een normale discussie in een nieuwstopic.
NWS / Christen woedend op koopzondag in Zeist #3
Kun je ook nog #2 in de TT van de laatste zetten?quote:
nee dat kan ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je ook nog #2 in de TT van de laatste zetten?
Bovendien was het geen begrafenis, die is a.s. zondag pas. Het was de herdenkingsdienst. En mag de TT veranderd worden naar iets dat de lading dekt? Wat is die trend de laatste tijd, dat iedereen Tong80-achtige TTs wil gebruiken? Doe dat lekker in ONZ of zo. Laat in NWS uit de TT tenminste een beetje duidelijk worden waar het topic over gaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef KingKloon het volgende:
Speltfout in TT Beste troll begraFenis Neslon Mandela. Kan iemand dat aanpassen.
Toch wel. Pas op een plek waar genocide gepleegd was kun je inzien wat racisme is, staat er vrij letterlijk. Mijn eerste reactie benadrukte het verschil tussen genocide en racisme waar vervolgens persoonlijk tegenin gegaan werd.quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat stelt hij niet volgens mij, al kan je het als (bekrompen of achterlijke) mening beschouwen, daar ben je vrij in, maar goed, het is alsnog weg.
Er waren meerdere reacties verwijderd, ook van hem, ook van jou.
Wat vind je trouwens van je eigen banaliteiten die je daarna uitkraamt? Niet topicbevorderend, kom voortaan dan gelijk voor je reageert aub.
quote:Er is inhoud van www.ibiblio.org, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als je deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat je computer met malware wordt geïnfecteerd.
Medemods hebben het achter neergelegdquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Montov het volgende:
Het NWS Cartoon topic geeft een Malware melding in Chrome:
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #3
[..]
Opgelost.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Montov het volgende:
Het NWS Cartoon topic geeft een Malware melding in Chrome:
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #3
TV / The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef KingKloon het volgende:
Sorry, ik heb mijn topic over Smaug en de hobbit in de verkeerde subforum gezet. Zou iemand het kunnen verschillen naar FILM?
quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
TS geeft toe dmv zijn TT en OP aan het trollen te zijn.
NWS / Linkse pers geeft prijs aan PvdA-minister
Graag aanpassing daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |