Arjan begon over Ruslandquote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Beste mods, goedemiddag.
Kan iemand het offtopic getroll van "WitteMuur" verwijderen, het onderwerp is Mugabe/Zimbabwe:
NWS / Mugabe in elkaar gezakt (geruchten)
Muchísimas gracias!
Jazeker.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
NWS / Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabi
TT naar
Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabi
Kan dat?
Ik wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef Wombcat het volgende:
Kan er eens duidelijk paal en perk gesteld worden aan het offtopic geleuter over wat wel en niet een topsport is in dit topic?:
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk #3 Nog nieuws?
Ik vind dat nl. niet echt gepast in een dergelijk topic.
Nou nou, is dit een bedreiging?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet echt helemaal niks gaan zeggen.
Zo storend is die TT niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Verzoek voor TT-wijziging van:
NWS / Frankrijk wil verbod op shows van komiek
in "Frankrijk wil verbod op shows van Dieudonné"
Argumentatie:
- duidelijk wie de persoon is waar het om gaat in het topic
- de man wordt als "komiek" omschreven door een bepaalde groep. Een grote groep anderen ziet geen "komiek" in deze man
moltes gracies
Dicht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mag dit wanstaltige gedrocht van een ' topic' uit zijn lijden worden verlost?
NWS / EU burgers recht op bijstand.
Jouw mening is meer waard dan mijn argumenten? Moeten we een polletje op stellen? Of zijn we gewoon to the point, NWS-waardig, met duiden om wie het gaat in dit topic?quote:
Gracias! Nieuwe update staat er alweer bij.quote:
Kan er misschien eens een keer wat harder tegen dit soort posts worden opgetreden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Polyfemos het volgende:
Hopelijk volgen meer bedrijven deze keuze. Die stinkjoden verdienen het. De moderne nazi.
Weg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan er misschien eens een keer wat harder tegen dit soort posts worden opgetreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |