quote:
Ja ik denk dat ze dat wel weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Ze weten toch wel dat ze die lui aan moeten pakken voor het veroorzaken van hinder en gevaar? Doen ze dat niet dan ga je de overlast bij stoomritten nooit inperken
Mwoah, die dingen veranderen om de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Veiligheidzones, die ken jij toch ook wel?
Doe dat dan even in Staphorst om 10 uur 's ochtends op zondag, zijn ze ook direct genezen van die trein.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, die dingen veranderen om de zoveel tijd.
Eerst was het Profiel-vrije-ruimte, toen werd het risicogebied, meetgebied etc etc
Als iemand te dichtbij dreigt te komen, typhoneer ik gewoon loeihard. Fuck die shit
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Doe dat dan even in Staphorst om 10 uur 's ochtends op zondag, zijn ze ook direct genezen van die trein.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef b2py het volgende:
"Met de poortjes sluiten we alles af." In Amsterdam zijn ze bij de middentunnel wat vergeten..
[ afbeelding ]
Zeker een stagiair op de post..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef dennistd het volgende:
Op somda lees ik dat er vanmiddag in Bentheim een goederentrein op spoor 3 stond. De Grensland moest daardoor uitwijken naar spoor 1 (de Westfalenbahn stond op 2 en op bezet spoor binnen komen kan/mag niet). Maar daar staan dus geen opstapjes, dus dat was een flinkje klim/sprong. Vooral leuk voor mensen met een fiets
Bij vertrek moest er trouwens eerst nog uitgehaald worden om op spoor 2 te komen, aangezien je vanaf spoor 1 het rechterspoor naar Oldenzaal niet kunt bereiken...
(Dat ging over de V250)quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat zitten, die trein valt toch uit
Heeft Fles nog meer vooruitziende blikken gegeven afgelopen maanden? Dan vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef James1988 het volgende:
Ik zat eens even door een oud topic te bladeren, toen kwam ik posts tegen over het nieuwjaarsrondje. Daarin schreef Fles:
[..]
(Dat ging over de V250)
Hij kreeg gelijk
Deze post ook:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Heeft Fles nog meer vooruitziende blikken gegeven afgelopen maanden? Dan vrees ik het ergste
De leverancier kon niet leverenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, we kunnen het niet op eigen initiatief afblazen zonder een enorme financiële strop. We zitten er contractueel aan vast om dit product af te nemen en te betalen. We moeten hopen op falen van de leverancier (NSH in dit geval).
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Deze post ook:
[..]
De leverancier kon niet leveren
Helemaal niet. Heerlijk nostalgisch op pad. Lekker uit het raam hangen (doe wel een stofbril op of iets dergelijks!)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef arkkey het volgende:
Ohja enige voordeel van Apeldorp: de stoomtrein. Jammer dat er nog geen smell-o-rama camera's zijn want dat ding ruikt lekker (of ben ik nu raar?)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:48 schreef TwanTwan het volgende:
Stevent dit hele project niet rechtstreeks af op een parlementaire enquete?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:21 schreef b2py het volgende:
'Belgische spoorwegen willen Fyra dumpen'
Bron
Goed dat je hierover begint. Vanochtend zag ik een Hollandse familie proberen uit te bliepen op station Marne la Vallee - Chessy, dat lukt niet, want ze hadden een metrokaartje van 1.60 gekocht. En dat gaat logischerwijs niet 30 KM mee. Dus toen dat niet lukten probeerden ze hun al reeds gekochte DisneylandBkaartjes erin te proppenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef b2py het volgende:
"Met de poortjes sluiten we alles af." In Amsterdam zijn ze bij de middentunnel wat vergeten..
[ afbeelding ]
Hmm was mij gedachte toch niet zo vreemd, alleen dat er een gratis treinreis bij ieder standaard toegangskaartje zit is wat ver...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef James1988 het volgende:
Voor sommige evenementen worden combitickets (trein+evenement) verkocht
Dat zit in de prijs verrekend hoor We zijn en blijven Nederlandersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hmm was mij gedachte toch niet zo vreemd, alleen dat er een gratis treinreis bij ieder standaard toegangskaartje zit is wat ver...
En toen mochten ze langs de boeteautomaat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Goed dat je hierover begint. Vanochtend zag ik een Hollandse familie proberen uit te bliepen op station Marne la Vallee - Chessy, dat lukt niet, want ze hadden een metrokaartje van 1.60 gekocht. En dat gaat logischerwijs niet 30 KM mee.
Disney mag er voor die entreeprijs van ze ook wel een dagje vrij OV Parijs bij leverenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zit in de prijs verrekend hoor We zijn en blijven Nederlanders
Grappig zicht en nog volop DM '90 activiteit. Leuk om voormalig Apeldoorn - Zutphen treinstellen daar te zien rijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef dennistd het volgende:
Mooi zicht op station Enschede bij nacht: http://srv03.sittyweb.nl/(...)mFpbA%3D%3D&cid=NTYx
Er stond geen controle, dus geen idee hoe het afgelopen is, maar een webcam daar installeren is zeker geen verkeerd idee hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
En toen mochten ze langs de boeteautomaat?
Ja, maar ik bedoel, bij Disney niet...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zit in de prijs verrekend hoor We zijn en blijven Nederlanders
En dan? Dat tankstation hier boeit niemand wat hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Jij er nooit aan gedacht Fles om een Webcam op je vensterbank te kwakken?
Dat heb ik ook al vanaf half januari gezegd geloof ik iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je zei ook ooit een keer dat je vreesde dat die V250 helemaal niet meer zou gaan rijden...
Is NSH ook niet 'onder curatele' gesteld bij NS ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef James1988 het volgende:
Dat @NSHispeed_info-account is ook niet echt nuttig meer, 't is bijna een maand terug sinds de laatste post.
Begint aardig leeg te worden, die buffel nog even weg en dan gaat de schaar er in!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef dennistd het volgende:
Mooi zicht op station Enschede bij nacht: http://srv03.sittyweb.nl/(...)mFpbA%3D%3D&cid=NTYx
Het Fyra-project en de verbindingen met België zijn weggehaald bij NSH en ondergebracht bij de "Taskforce Fyra" onder leiding van directielid Merel van Vroonhoven. De treinen naar Duitsland, Thalys en de overige treinen (zoals EN/CNL) liggen nog wel bij NS Internationaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Is NSH ook niet 'onder curatele' gesteld bij NS ofzo?
Wie wil me aanraken? :-)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Das eigenlijk best wel eng, dat er hier in dit Topic meerdere personen zijn die al enige keren bewezen te hebben gelijk te krijgen in hun uitspraken, wat een wijsheid hier...
Hmm ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het Fyra-project en de verbindingen met België zijn weggehaald bij NSH en ondergebracht bij de "Taskforce Fyra" onder leiding van directielid Merel van Vroonhoven. De treinen naar Duitsland, Thalys en de overige treinen (zoals EN/CNL) liggen nog wel bij NS Internationaal.
"NS Hispeed" bestaat niet als bedrijf, het is slechts een merknaam die wordt gehanteerd door NS Internationaal (ICE, IC Berlijn, CNL, EN, enz.) en HSA (Thalys, Fyra, IC Brussel).quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Charango het volgende:
Mooie foto's Flash, sinds wanneer is Nijmegen-Kleef eigenlijk buiten gebruik? Misschien een mooie aanvulling het lijstje Enschede-Munster, Groningen-Leer, Heerlen-Aachen etc.
[..]
Ik had dan wel een foto/filmpje willen zien van de Nederlandse Koploper die over de hogesnelheidslijn tussen Keulen en Frankfurt Flughafen racet![]()
Misschien een ideetje voor de HSL-Zuid, mocht dat Italiaanse bedrijf Ansaldo-Breda de HSL-treinen (zoals gewoonlijk bij dat bedrijf) niet op tijd kunnen leveren.
Als Fles nu ook eens wat lotto getallen gaat noemen, neem ik de proef op de som en doe ik mee. Dan deel ik in de winst uiteraard.quote:
Er zitten blokkenremmen onder voor het lage snelheidsbereik en snelremmingen maar de rest gaat allemaal op de ED-rem. Die laatste veroorzaakt als het goed is geen stof.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand die weet wat voor remmerij een mddm gebruikt? ik zat laatst in de motorwagen en toen die remde rook ik een hele aparte geur. Zag later diezelfde trein weer voorbij komen en remmen, toen ontstond er links en rechts een soort grijze wolk van stof. Kan niet goed zijnWél apart dat die motorwagens gewoon veredelde locomotieven met zitplaatsen zijn.
Waarom eigenlijk niet naar Amsterdam Zuid?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Leuk dit weekend op station Deventer:
- de trein naar Schiphol gaat naar Bijlmer ArenA
Tussen Schiphol en Bijlmer zijn blijkbaar werkzaamheden. Ik reis vanuit Eindhoven nu ook om via Breda.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet naar Amsterdam Zuid?
Maar zijn die werkzaamheden ook tussen Duivendrecht/Bijlmer en Amsterdam Zuid? Ze zijn toch bij de Riekerpolder bezig? Da's westelijk van Asdz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Tussen Schiphol en Bijlmer zijn blijkbaar werkzaamheden. Ik reis vanuit Eindhoven nu ook om via Breda.
Werkzaamheden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet naar Amsterdam Zuid?
Geen idee. De treinen richting Schiphol vanuit het oosten en zuiden gaan allemaal niet verder dan Bijlmer. Van daar moet je dan verder met bus 300.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar zijn die werkzaamheden ook tussen Duivendrecht/Bijlmer en Amsterdam Zuid? Ze zijn toch bij de Riekerpolder bezig? Da's westelijk van Asdz.
Ja, dan nemen ze ook Duivendrecht-Zuid mee. Daar moet een hele hoop veranderen om ruimte te maken om te bouwen en daarnaast mogen sommige bouwwerkzaamheden niet meer tijdens de treindienst die eerst nog wel mochten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar zijn die werkzaamheden ook tussen Duivendrecht/Bijlmer en Amsterdam Zuid? Ze zijn toch bij de Riekerpolder bezig? Da's westelijk van Asdz.
Welke?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef Duvel het volgende:
Kut, mijn plaatjeshost is niet gratis meer.
Imgur beste plaatjeshost aller tijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef Duvel het volgende:
Kut, mijn plaatjeshost is niet gratis meer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Imgur beste plaatjeshost aller tijden![]()
/r/trains
Schade?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
OMFGkinderwagen met kind rolt trap af van bovenste verdieping op het tussenbalkon bij een snelremming en komt ondersteboven terecht. (Rer c)
http://www.nu.nl/buitenla(...)deert-in-canada.htmlquote:Trein ontspoort en explodeert in Canada
Een goederentrein met ruwe olie is zaterdag bij een kleine stad in de Canadese provincie Quebec ontspoord, waarop enkele tanks explodeerden.
De explosies vernietigden 30 omliggende gebouwen en veroorzaakten vlammen van honderden meters hoog.
Of er slachtoffers zijn gevallen kon de politie nog niet zeggen. Verscheidene mensen worden vermist. Ongeveer 1000 van de 6000 inwoners van de stad Lac-Mégantic, bij de grens met de Verenigde Staten, zijn uit hun huizen geëvacueerd.
Volgens de omroep Canadian Broadcasting Corp. zijn er vier opslagtanks ontploft. Omstanders zeggen vijf tot zeven heftige explosies te hebben gehoord. De trein had 73 wagons en ontspoorde net na 1 uur 's nachts lokale tijd. De brandweer heeft de hulp van Amerikaanse collega's ingeroepen om het vuur te blussen.
ziet er al meteen een stuk beter uitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef greavy het volgende:
Plan U 115 van de Stichting DE-3 is inmiddels bijna helemaal geschilderd, op enkele kleine afwerkingen na:
[ afbeelding ]
Was de plamuur op ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ziet er al meteen een stuk beter uit
Dan vraag ik me ook af waar je als ouder mee bezig bent...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
OMFGkinderwagen met kind rolt trap af van bovenste verdieping op het tussenbalkon bij een snelremming en komt ondersteboven terecht. (Rer c)
Dat wou ik eigenlijk neerpennen, maar ik ben dan bang dat ik Bork op mn hals haal..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan vraag ik me ook af waar je als ouder mee bezig bent...
Ach ja kan zo ding alleen beter van worden als de grijze massa gedefragmenteerd wordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mja, t kind huilde gelukkig, en het station was voor een Hospitaal...
opvouwen is het beste en tweede optie is zijwaarts op de rem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk neerpennen, maar ik ben dan bang dat ik Bork op mn hals haal..
Zoewiezo, blij met je kinderwagen op het balkon, of beter nog, onderin, zet m op de rem, en zijwaarts of
Vouw m op!.
Dat is bij jou iets te vaak gebeurd?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:45 schreef icloud het volgende:
Ach ja kan zo ding alleen beter van worden als de grijze massa gedefragmenteerd word
Nee ben een keer van de roltrap in de v en d gedonderd en kreeg een saucijzenbroodje kado, ik heb niks met kinderen ook niet met mijn eigen kinderen, het waren moetjes.quote:
Plaatst misschien meteen jullie kritiek op gemeentes die klagen over gevaarlijk goederenvervoer door hun centrum in perspectief.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Edit 1 :Hij zegt "Er is een trein onstpoort met vooral Petrolium, ik kan niet dichterbijkomen want (er ontplof iets op dat moment) het is heel ERG HEET op dit moment nu hier, ik kan nu niet dichterbij komen, ik sta nu ter hoogte van de -overstaanbaar kutaccent- - wijk, bizarre Apocalypse"
Edit2 :Locatie http://goo.gl/maps/I1HPT
Edit 3:
Edit 4 :
Edit 5: ik kom er nu pas achter dat ik spuit 11 ben![]()
Zo te zien zijn ze redelijk klaar ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef dennistd het volgende:
De VSM is bezig om de 2412 blauw te maken: [ afbeelding ]
http://forum.locaalspoor.nl/new/viewtopic.php?f=12&t=3810
Sodeknetters, wie heeft dat bedacht :pquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef dennistd het volgende:
De VSM is bezig om de 2412 blauw te maken: [ afbeelding ]
http://forum.locaalspoor.nl/new/viewtopic.php?f=12&t=3810
Toen ik gisteren tegen 11.00 u in Breda zat te wachten op vertrek van de Fyra naar Schiphol, kwam er 3x Plan V binnenrijden als IC naar Venlo.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:57 schreef greavy het volgende:
NSR 466 + 474 + 947 als IC 1946
Te Dordrecht passeerde IC 1946 naar Den Haag met 3x Plan V, en werd daarom maar op de foto gezet.
Of deze stellen al langer deze dag in de dienst zaten, of dat ze een vervangende dienst gereden hebben, durf ik niet te vermelden.
Is dat een tennistoernooi ofzo?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:36 schreef b2py het volgende:
Hihi, ik lig het Alstom open te kijken. Geen trein gezien so far.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |