Iedereen is nu random wat favoriete muziek aan het dumpen. Zo kan ik mijn playlist weer wat aanvullen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Godver jullie gaan weer veels te snel...Wat waren we aan het posten nu??? Beste nummers? of waren we nog bezig met bands uit Italie?
Die is van 1916 manquote:
Beste nummers. Italië is zo Mei 2013.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Godver jullie gaan weer veels te snel...Wat waren we aan het posten nu??? Beste nummers? of waren we nog bezig met bands uit Italie?
Bukowski is vet ja. Ik waardeer zelf de recentere Modest Mouse wat meer.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
Bukowski is mijn favoriete recente Modest Mouse nummer. Al kan ik de vroegere schreeuwende Modest Mouse (The Lonesome Crowded West) ook goed waarderen.
Kennen jullie trouwens de side-projects van Modest Mouse al?
[..]
Beste nummers. Italië is zo Mei 2013.
Dit zinnetje hoor ik echt te vaakquote:Op maandag 3 juni 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
Kennen jullie trouwens de side-projects van *insert name* al?
JAWEL JUIST!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij hield je ook niet bepaald aan je eerst gestelde grens
Hoogtepunt van Shearwater voor mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Vanaf 2008 graag. Anders wordt het idd een post maar raak topic
Deze verdient ook aandacht uiteraard:
Waar is het Zwembad moet ik nog uitpluizen. Merciquote:
Ja, de zanger had toch zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Waar is het Zwembad moet ik nog uitpluizen. Merci
edit: Oh, maar 1 album
Zanger is inmiddels al een tijdje naar de eeuwige zwembadenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, zanger kwam nogal tragisch aan zijn einde.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Deze mag ook net niet:quote:
Ken Bloc Party niet geweldig. Moet ik ze meepikken op Werchter?quote:
Oja dat verhaal ken ik. Dat hakt er wel ff in ja. Zo onnodigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Arn0 het volgende:
Ja, erg tragisch verhaal. Nadat de zanger bij een mislukte stagedive op Pukkelpop een meisje erg bezeerde, pleegde hij die avond zelfmoord. Het ene album is echt wel goed in zijn genre. De band Tribes maakte nog een mooie tributesong voor frontman Charles Haddon, een vriend van ze:
Ik zou zeggen van wel, hebben een hoop nummers die lekker knallen. Heb een collega die gaat ook geadviseerd even langs te gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken Bloc Party niet geweldig. Moet ik ze meepikken op Werchter?
Zwaar ondergewaardeerd in dit topic m.i. Zeker omdat de paar goede nummers vooral op de hoop middelmatige nummers wordt gegooid...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n rijtje en dan ineens Green Day. Dat kan echt niet hoor.
Okquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel, hebben een hoop nummers die lekker knallen. Heb een collega die gaat ook geadviseerd even langs te gaan.
Green Day is zeker geen slechte band, maar 21 Guns is wel zo'n zeikplaatquote:Op maandag 3 juni 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerd in dit topic m.i. Zeker omdat de paar goede nummers vooral op de hoop middelmatige nummers wordt gegooid...
Iemand liet laatste zo'n video zien. Op sommige begravenissen is meer levenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Bloc Party is geen must. Ik bedoel, geweldige band maar laatste jaren ver afgezakt, zeker qua liveperformance.
Ik vond Four gewoon goed anders, weet alleen niet hoe ze live zijn verder. Ik wacht overigens pas totdat ik hem kan scrobblen voordat ik eraan ga beginnen. Zit nu aan mijn 2e keer Evil Friends, echt een goed veelzijdig, fris album zeg. Heerlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Bloc Party is geen must. Ik bedoel, geweldige band maar laatste jaren ver afgezakt, zeker qua liveperformance.
Overigens.. Zijn we allemaal naar de nieuwe Boards of Canada aan het luisteren? Ja toch?
Pssst, wel een hele single op spotifyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik 'm kon vinden
Of luister je een stream?
Nee hoor, of heb je het hele album nog nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pssst, wel een hele single op spotify![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor, of heb je het hele album nog nietIk wacht gewoon met alles spotify af. Eigenlijk wel prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |