Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef sinadO het volgende:
Mag ik iemand doodverwensen? Voor een keertje?
Het is geen kloon. Klik die topics dan gewoon niet aan, opgelost.quote:Ik ben deze user ZO moe met die KUTtopics elke keer...
Ik ben bang
En dat geldt eigenlijk voor al die kloontjes.
Prima dan niet. Maar jij gelooft dat het echt een Marokkaans meisje is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is geen kloon. Klik die topics dan gewoon niet aan, opgelost.
Dat doet er niet toe, en het interesseert me werkelijk waar ook helemaal niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Prima dan niet. Maar jij gelooft dat het echt een Marokkaans meisje is?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want moderators staan hoger op de ladder en overal boven en de sores van de gewone user deert ze niet. ANARCHIE! REVOLUTIE!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, en het interesseert me werkelijk waar ook helemaal niets.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is lelijk dan....mooie mensen zijn nooit psychisch gestoord...als het wel zo is dan hebben we een oplossing: de plastische chirurg die geneest ons weer. Nieuwe wangen of een nieuwe neus laten stoornissen verdwijnen.
Eens, het is echt ongelooflijke bagger allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef sinadO het volgende:
Mag ik iemand doodverwensen? Voor een keertje?
Ik ben deze user ZO moe met die KUTtopics elke keer...
Ik ben bang
En dat geldt eigenlijk voor al die kloontjes.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Jeugd die de jaren '90 niet heeft meegemaakt - Deel 2
Zet maar op slot: te laat.
Beiden dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef Nikmans het volgende:
Pareltje weer
Moeders die hun kinderen op youtube plaatsen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef gamezz het volgende:
Slowchat in dit topic wordt verwijderd.
Het topic heeft geen nut. Zoals je ziet (en waar je zelf al mee begint in de OP) gaat het alleen uitlopen op verwachte reacties als "Moslimsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Moslim voelt zich beledigd
Wat is hier nou het nut van??
Inhoudsloos? Hoe kan een discussie over religie nou inhoudsloos zijn. Komt me een beetje puriteins over hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het topic heeft geen nut. Zoals je ziet (en waar je zelf al mee begint in de OP) gaat het alleen uitlopen op verwachte reacties als "Moslims" "Religie
" en ander inhoudsloos gebash. Ook zitten we niet te wachten op je geflame later in het topic. Het gaat dus niets worden.
Een discussie over religie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Inhoudsloos? Hoe kan een discussie over religie nou inhoudsloos zijn. Komt me een beetje puriteins over hoor.
heilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een discussie over religie?Het leek er niet eens op. Het topic gaat nergens over en er zal ook niets uit voortkomen.
Bedankt voor deze zinvolle bijdrage. Succes met je pulserende grote dikke duim kerel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
Bakkenbaard je bent een sukkel van de eerste klasse. Je weet geen kut. Met je contactlens probleem.
Ben niet haatdragend, dus begrijp het wel in dit geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig kan het je goedkeuring wegdragen.
Het ging een tijdje best redelijk maar inmiddels is het weer uitgelopen op fanboy bashen. Dicht dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Kut appeltje met z'n verbod-gezeik het vorige topique hierover werd gesloten (apple gezeik), dus lijkt me gepast om dat bij deze ook te doen.
Ik heb me vermaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het ging een tijdje best redelijk maar inmiddels is het weer uitgelopen op fanboy bashen. Dicht dus.
Ik steun dit voorstel. En ik blijf ervan overtuigd dat volk zoals Retorbrapi Stockholm Syndrome hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef themole het volgende:
Quasi-hippe apple gebruikers
Als je het dan toch over apple bashtopics hebt kan deze dan ook dicht? Het punt van dit soort topics is dat je altijd de Apple club(onder leiding van Retorbrapi) tegen de Android club krijgt.
Klopt. Topic gesloten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef themole het volgende:
Quasi-hippe apple gebruikers
Als je het dan toch over apple bashtopics hebt kan deze dan ook dicht? Het punt van dit soort topics is dat je altijd de Apple club(onder leiding van Retorbrapi) tegen de Android club krijgt.
Naar mijn mening erg weinig. Ongetwijfeld dat hij daar zelf anders over denkt. Vraag het hem zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Wat voegt zo'n user als Retorbrapi nou eigenlijk toe?
Mwah. Het is geen best topic maar het loopt tot nu toe best redelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
Kan deze dicht: Mannen die rietjes gebruiken ?
Slaat echt helemaal nergens op.
Het woord kanker is op zich niet verboden. FOK! voert geen strikt beleid maar we zien het echter liever niet. Zeker niet als het alleen maar kanker is om het kankeren zeg maar. Overbodig schelden / strooien met ziektes halen we weg en kan je hier melden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef Desdemona het volgende:
Wat is het beleid dan mbt tot dit soort dingen? Het gebruik van het woord kanker
Als ik hier topics post waar ik me aan stoor, verwijderen jullie dan de posts? Hoe gaat dat normaliter?
Dank voor de uitleg! Jammer dat je zoiets niet kunt verbieden en fijn dat jullie het in elk geval wel oppakken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het woord kanker is op zich niet verboden. FOK! voert geen strikt beleid maar we zien het echter liever niet. Zeker niet als het alleen maar kanker is om het kankeren zeg maar. Overbodig schelden / strooien met ziektes halen we weg en kan je hier melden.
Niks gesloten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier wat hulp
Kranten voor 6 uur moeten bezorgen
Hier post je zelf in mee hoewel het topic geen OP heeftVreemd
Tevens is deze lemming al een eeuw open
Waarom ben ik zo slim?????
Dit pareltje niet vergeten
Ik kan niet slapen
Graag gedaan.
Heel goed, weet je zeker dat je mijn topic niet gewoon gesloten hebt omdat je me niet zo'n leuke user vindt?quote:
Ik vind je een hele leuke user.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heel goed, weet je zeker dat je mijn topic niet gewoon gesloten hebt omdat je me niet zo'n leuke user vindt?
quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Eensch.
Het zijn altijd de retards die komen janken over zo mogelijk nog grotere retards.
Zie dit nu pas, excuus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef PH-KCD het volgende:
Dacht ik eindelijk een succesvol topic gecreëerd te hebben
Mensen met een hoesje om hun telefoon
Ach het had me niet veel uitgemaakt hoor, maar toch bedankt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie dit nu pas, excuus.
Topic werd verbaggerd, maar daar kan jij weinig aan doen.
Opgeschoond en heropend.
Slotje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Meestgebruikte zin onder BB gebruikers:
Gaap
Omdat het een lemming was uiteraard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef VladimirPoetin het volgende:
Niemand wil iPod Touch kopen
Waarom is deze gesloten ik klaag alleen dat me ipod nog niet verkocht is?
Nu is het dicht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is dit baggertopic van DeTandenFee nog open? :(
Was weer te verwachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Mijn nieuwe telefoon draait op android 2.2.2
Die nerd zit weer een topic in een Apple flamewar te veranderen
Wacht even, ik zie allemaal posts over Windows Phone, Symbian, iemand post nog een plaatje van een HTC, en dát is allemaal oke, maar als het om een iPhone gaat mag het niet? Wat zijn dat voor dubbele standaarden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Was weer te verwachten.Topic gesloten.
Het gaat niet om een bepaald merk. Dit soort topics lopen alleen uit op eindeloze fanboydiscussies.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wacht even, ik zie allemaal posts over Windows Phone, Symbian, iemand post nog een plaatje van een HTC, en dát is allemaal oke, maar als het om een iPhone gaat mag het niet? Wat zijn dat voor dubbele standaarden?
Er zit een bepaalde tendens in je rotzooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wacht even, ik zie allemaal posts over Windows Phone, Symbian, iemand post nog een plaatje van een HTC, en dát is allemaal oke, maar als het om een iPhone gaat mag het niet? Wat zijn dat voor dubbele standaarden?
Terug naar Stormfront bittequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Crocodi1e het volgende:
Bruggen op snelwegen en babyboomers met hun zeilboot
Dit topic wijzigen of sluiten alstublieft, er staan persoonlijke gegevens in het 2e plaatje. En het is offtopic.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Crocodi1e het volgende:
Dit topic wijzigen of sluiten alstublieft, er staan persoonlijke gegevens in het 2e plaatje. En het is offtopic.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Crocodi1e het volgende:
Puur persoonlijk vind ik dat het moet kunnen als het topic zelf al goed is, als kleine toevoeging. Is het een hele rij is zoals je hier aangeeft hoeft het wmb niet zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
ff een vraagje he, want ik zie de laatste tijd weer een aantal topics met klachten opsomming, antiklachten en samenvattingen.
Mag dit dan weer of hoe zit het nu precies?
Bedankt
Omdat het een te korte en niet krachte klacht was die nergens op sloeg. Dagboekmateriaal zeg maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zit mijn kort maar krachtige klacht op slot?
Zak in de stront met die hele KLB dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een te korte en niet krachte klacht was die nergens op sloeg. Dagboekmateriaal zeg maar.
Veel plezier met de standaard kloontjes.quote:
Nie zoveul zuipen en optiefen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:39 schreef shifto het volgende:
waarom ben ik zo zat als ik niet eens op fok kwam??????????? echt kanur zat
Neh, ga hier maar verder: Mijn man wil niet fietsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik een keer een klacht, wordt ie godverderdegodnondeju op slot gezet.![]()
Kan ik daar een topic over openen?
Geen probleem, die durf je niet te sluiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, ga hier maar verder: Mijn man wil niet fietsen
Nee laat maar. Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Waarom heb je dan reacties verwijderd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Vond het al vreemd dat ik het topic wat minder ernstig raar vond toen ik het net nog eens las. Begon me bijna (bijna dan hè) af te vragen of ik me aan het aanstellen was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom heb je dan reacties verwijderd?
mission accomplished!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen reacties verwijderd, 1tje van een kloon van gebande en n reactie daarop, verder niet
Crosspost, voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
En dát is wat er mis is met de ziekenhuishoreca in Nederland...
Het niveau is zo enorm bedroevend. Echt. Niet normaal. Mods doen gewoon mee. Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen als je alléén maar dit soort verkankerde reacties krijgt.
Doe er wat mee.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vinden wij inmiddels ook, dus hebben we de onderlinge afspraak gemaakt de boel weer wat te verminderen qua baggeren, uitlokkende baggerposts en andere niet te definiëren rommel.
Daar kom ik inderdaad net vandaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef themole het volgende:
De laptop van mijn oma
Topic gaat nu al naar apple bash topic.
Weg. Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
Verbrand door de felle zon
Deze post is duidelijk reclame, hetzelfde geld voor de user.
uvbescherming.com
Kap maar met dat baggeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef VladimirPoetin het volgende:
God haat me
Ik vind het niet normaal dat een mod zegt dat God niet bestaatEen mod hoort voor iedereen te spreken.
Mijn kritiek op sommige users is terecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef banapples het volgende:
Kan dit topic dicht en de user die dit topic opende een ban krijgen
Mensen die in het feedback topic gaan klikken. :')
Ik word ook nog uitgescholden![]()
Is al gesloten door GGMMquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
Kutweer
Troll-topic, kan dicht lijkt me.
quote:
Zo'n vermoeden heb ik ook over jouquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Waarom denk je dat ik een troll ben ? Omdat ik niet alleen maar bier drink en over voetbal praatquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn.
Reactie verwijderd. Topic lijkt me verder wel doodgebloed dus daar doe ik niets meer aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Sinado zit vanaf hier ongeveer een topic te verkloten
Tja.quote:Op zondag 4 september 2011 02:05 schreef OverRated het volgende:
sanasoufi heeft vandaag nu al 6 baggertopics geopend. Kutuser.
http://forum.fok.nl/user/history/345464
De spammer is weg. Het topic zie ik verder niets vreemds aan. Ik heb wat plaatjes verwijderd.quote:Op zondag 4 september 2011 05:53 schreef BBQSausage het volgende:
uygfdsuy spammer;
Studeren omdat je volgende week te veel borrels hebt
Gesloten door Snakey.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Herrie in de avond door Allochtonen
Kom jongens, maak dit spektakel nog eens wat groter
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef Nikmans het volgende:
Één baldadige FOK!-er heeft mij 'gekloond'
Topic wordt overgenomen, doe iets
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.quote:
Mwa, er is verder weinig mis met het topic. Zie nu geen noodzaak om het te sluiten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.
Nu wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Chai het volgende:
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
is deel 2 van
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
Maar niet gereekst.
geschreven:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.quote:Man man, die arrogante nietszeggende posts af en toe van jou...
Hoe krijg je ze in reiki's naam uit je toetsenbord...
'Forum moderatie onderuit halen' en 'wij doen doen alleen maar ons werk hier'...
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLBquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
Ik had namelijk alleen maar als reactie op deze post:
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:13 schreef Nikmans het volgende:
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLB![]()
Bedankt!quote:Welkom terug trouwens
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg. Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voorquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
In principe is dat niet de bedoeling, nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.quote:ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Waar geef ik commentaar op de moderatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg.
Man, kom op, ik heb je vannacht tijdens mijn wereldrecord korte ban die ik dankzij jou kreeg, een aantal keren per PM gevraagd of je er ook voor kon zorgen dat die onterechte ban er weer af kon. Het enige wat ik van jou kreeg waren antwoorden in de trant van: "bans worden niet besproken via PM", terwijl je achteraf hier schrijft:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voor![]()
Uiteindelijk ben ik zelf maar op zoek gegaan naar een online Forum Admin, en Snakey (die de ban ook gezet had) was mijn redder in nood.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Tja.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als mijn manier van reageren je niet aanstaat kan je terecht in mijn pm, en dan bespreken we dat netjes als volwassen mensen. Persoonlijke kwesties en issues horen nu eenmaal niet op het forum. Ik nodig je dan ook van harte uit om het per pm verder te bespreken
Dank je wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.
O.k., duidelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
vogeltjesdans blijft in het vervolg met zijn tengels uit KLB.
Nah, ik heb weinig zin om nog verder hierover met die arrogante kwal te gaan PM'en. Bovendien is het nu opgelost. Mijn onterechte ban is eraf en er is nu duidelijkheid over de bevoegdheden van vogeltjesdans.quote:Jullie meningsverschil vechten jullie maar per PM/DM uit.
KLB-FB is daar helemaal niet de plek voor.
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:31 schreef Michielos het volgende:
Eens met Nikmans.
Enorm kinderachtig dit. Echt enorm ..
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoekenquote:Op donderdag 8 september 2011 07:30 schreef Jadusable het volgende:
Waarom sluit ludo mijn topic? Wat dacht je van het verwijderen van troll posts? Alles off topic verwijderen mischien een beter idee geweest?
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:35 schreef Nikmans het volgende:
4e keer hetzelfde topic, we kennen het nu wel
Mensen die Ataturk niet waarderen
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zoquote:Op donderdag 8 september 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.
[..]
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoeken
Je OP lokt uit tot bagger. De opsommingen, verwachte reacties. Onleuke rommel die wel al tijden niet meer willen zien in KLB.
Nee, dan laat je ze er in het vervolg uit. Jij lokt bagger uit met je OP en wij kunnen het voor je opruimen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:49 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zo
Loopt vanzelf af, hij is zojuist unbanned.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoe komt iemand van zijn ban af of gaat dit vanzelf? Vriendlief Zemelknoper is nl. geband en ik word gek van zijn zemelknoperij![]()
...
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Loopt vanzelf af, hij is zojuist unbanned.
[ Bericht 83% gewijzigd door LudoSanders op 07-09-2011 19:36:51 (aids aan je bakkes) ]quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Zemelknoper het volgende:
Welkom terug. Ik zal niet te hard schelden. Er wordt hier constant gescholden, trouwens. Als jullie zo lief willen zijn om niet met 2 maten te meten? Bij voorbaat dank. Onderstaand een post die door een mod. is veranderd, let op de verwensing van die mod. Apart.
[..]
[ Bericht 83% gewijzigd door LudoSanders op 07-09-2011 19:36:51 (aids aan je bakkes) ]
quote:
Je haalt 'm zelf weg?quote:...
Oh en een beetje man laat deze comment staan of geef je me een ban?
Nee, we gaan niet alles wat onder 'bagger' valt specifiek maken, dan kan je 1000 regels maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef kipptje het volgende:
Even feedback op de regels die staan in het andere 'sticky' topic. Vriendlief heeft me net erop geattendeerd dat het niet meer is toegestaan om 'antiklachten' of 'megaklachten' te gebruiken in de topics. Nu ben ik iemand die niet vaak hier post (en ook niet vaak kijk) maar bij de regels staan die niet echt aangegeven. Niet duidelijk voor mij in ieder geval.... Puntje van verbetering???
Maar dat is het em juist. Het was allerminst de bedoeling om te baggeren. Ik geloof best dat het een keer is vermeld in een topic of waar dan ook, maar voor mensen zoals die niet enorm actief zijn en voornamelijk in andere topics bezig zijn is het moeilijk bij te houden wat er allemaal is besloten... Als jullie begrijpen wat ik bedoelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet alles wat onder 'bagger' valt specifiek maken, dan kan je 1000 regels maken.
Dat begrijp ik, maar nogmaals; als we alles wat we als 'bagger' zien moeten specificeren is het einde zoek. Daarnaast is het zo dat met een antiklacht niet per se je hele topic gelijk bagger is, als je er daarnaast wat moeite in stopt of het een serieus verhaal is, maar dat ging voor jouw topic ook niet echt op (wtf!!!!!!).quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef kipptje het volgende:
[..]
Maar dat is het em juist. Het was allerminst de bedoeling om te baggeren. Ik geloof best dat het een keer is vermeld in een topic of waar dan ook, maar voor mensen zoals die niet enorm actief zijn en voornamelijk in andere topics bezig zijn is het moeilijk bij te houden wat er allemaal is besloten... Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Waren allemaal lemmings. Willen we niet en worden dus genote en verwijderd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zat net even te kijken in de gesloten topic's lijst, en ineens worden er een heel lijstje verwijderd. Waarom is dit?
En die kun je dus nergens meer teruglezen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waren allemaal lemmings. Willen we niet en worden dus genote en verwijderd.
Weg is wegquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En die kun je dus nergens meer teruglezen?
Neuh. Maar er zat er eentje tussen die ik wel leuk vond.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weg is wegZullen ook echt niet meer de moeite zijn om na te lezen
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Oerbeer het volgende:
En die kun je dus nergens meer teruglezen?
Een regel die al tijden geldt, maar niet actief op wordt gemodereerd. Aangezien het allemaal weer wat strakker wordt gaan we daar ook weer wat meer op letten. Het komt een topic ook maar zelden ten goede.quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom mag ik geen plaatjes posten ?
Tjaquote:
Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en 'quote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom werd mijn topic gesloten? Jezus, alle topics gaan toch over de mening van de topicstarters.
Kort maar krachtig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en ''.
Ja maar die zijn vanuit een ander oogpunt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast lopen er meer dan genoeg topics over 9/11.
En een betere OP. Nogmaals; als je gelijk begint om mensen met een andere mening weg te zetten als 'simpele zielen' terwijl je geen enkele moeite doet om je eigen mening wel te onderbouwen dan wordt het gewoon niks.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een ander oogpunt.
Hint: het begint met een 'B' en eindigt op 'agger'. Rara, wat is het?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
als je het zo stelt dan is mijn punt een beetje onhandig misschien.quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
ban!quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Junkie8 het volgende:
Swarmahoer closed veels te snel topics alleen als hem het niet bevalt, hij denkt een beetje te veel aan zichzelf, mssichien kan hij wat minder topics sluiten, het is bloedirritant als je een topic opent en als hij het als eerst leest is het doei topic
EDIT: 7/10 van me topics zijn gesloten door hem.
Oké. Maar dan ook in het algemeen, ik zie hem alleen maar posten in de term "Slecht topic"quote:Op zondag 11 september 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.
Opruimslotje.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste Ludo,
Waarom sluit je dit Complot denkers (op hyves) ?
gr gr P_z
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staatquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
hm, misschien ben ik te liefquote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staat
Van mij hoeft het niet zo. Nodigt alleen maar uit om te gaan zitten trollen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Overbodige rommel in de OP uiteraard gevolgd door bagger en de TS doet vrolijk mee. Willen we niet. Dicht.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.
Bij post 16 begin je al te baggerenquote:
Wie ben jij om te beslissen wat bagger is? Sowieso heb je geeneens een goed beeld van wat dan ook, dat is wel te zien aan je postgedrag. Ik heb twintig minuten aan die OP gewerkt en dan gaan een boel mensen (onder andere jij) lopen zieken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Bij post 16 begin je al te baggeren
Je OP begint al fout met al die overbodige rommel, daar komen die offtopic bagger reacties van en ga me nou niet vertellen dat je dat niet wist. Verder gewoon wat willekeurige quote's :quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Om nog niet te spreken over die kontenlikker van een Plastic_zak. Met zijn "TR gemacht" in ieder topic.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier
quote:
Als je topic ontspoort plaats dan zelf een TR of reageer hier. Ga andere users niet zitten beledigen daar schiet je geen zak mee op. Doe dat maar via PM/DM. Dus ook niet hier in KLB-FB.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Dat heb ik ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar die Argo gaat gewoon vrolijk door.quote:
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je OP begint al fout met al die overbodige rommel, daar komen die offtopic bagger reacties van en ga me nou niet vertellen dat je dat niet wist. Verder gewoon wat willekeurige quote's :
Dit doe ik alleen als het topic niet volgens de regels is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar die Argo gaat gewoon vrolijk door.
Tot zover mijn tirade
[..]
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?
Ik kan het zelf wel af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit doe ik alleen als het topic niet volgens de regels is.
ik dacht dat je klaar was met je tiradequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Dus TR gemacht roepen in ieder topic is wel normaal?
Het was een edit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
ik dacht dat je klaar was met je tirade
Je zet zelf de toon met je sub-klacht en bonus-klacht. Daar volgt uiteraard bagger op.
Gereekst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Beste prachtmods,
Zouden jullie dit topic willen reeksen?
Welke BN'ers zijn in het echt om uit te kotsen? #2
Bedankt fijn mens! Ik vind je prachtig.quote:
Het kwetst mijn gevoelens dit te lezen, het is dan ook niet mijn intentie hier te spammen of wat dan ook maar ik zou appreciëren als zulke beledigingen naar mij toe worden verwijdert. Jullie zoude het ook niet leuk vinden als jullie een klapjosti zoude worden genoemd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik mee met baggeren? Ik probeer nog enigzins de bagger binnen de perken te houden die die klapjosti Argo er vrolijk neerkwakt.
Het is toch trouwens zo dat als een topic gereekst wordt, dat ie dan automatisch in de 'my active' verschijnt van degenen die in de vorige delen hebben gepost?quote:
Dat werkt alleen als degene die het eerste topic volgepost heeft op de open nieuw deel knop heeft gedrukt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het is toch trouwens zo dat als een topic gereekst wordt, dat ie dan automatisch in de 'my active' verschijnt van degenen die in de vorige delen hebben gepost?
Maar volgens mij is dat in dit geval niet zo.
Dat heb ik gedaan, want de topictitel en de inhoud verschenen automatisch. Of bedoel je dat degene die de laatste post geplaatst heeft dat moet doen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat werkt alleen als degene die het eerste topic volgepost heeft op de open nieuw deel knop heeft gedrukt.
Achteraf reeksen heeft wat dat betreft geen effect.
Toch is er iets misgegaan als de topics achteraf nog gereekst moeten worden. Degene die de laatste post heeft moet het inderdaad doen ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, want de topictitel en de inhoud verschenen automatisch.
Dat kan niet na één topic, een mod moet hem eerst reeksen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Toch is er iets misgegaan als de topics achteraf nog gereekst moeten worden. Degene die de laatste post heeft moet het inderdaad doen ja.
Nee, misschien was ik niet helemaal duidelijk in m'n sluitpost.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Ritmo het volgende:
@GGMM: Dus over het meest besproken onderwerp (voetbal natuurlijk) onder mannen mag niet gepraat worden omdat jij het niet belangrijk vindt?
En waarom mogen al die totaal niet boeiende ICT/game-klachten dan wel? Alsof een normaal mens dat belangrijk vindt.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hou toch je bek man. Lekker uitbreken en een familievak bang maken door met vuurwerk te gooien, helden. Dan nog een steward van de trap afknikkeren (die gewoon een ring naar beneden en dus hartstikke dood valt als dat net er niet hangt) en ook nog brandblussers en plexiglas tussen het publiek gooien. En jij bent daar trots op? Als je een echte vent bent doe je zoiets niet.
En dan ons zielig volk noemen? Bij welke Champions League wedstrijd gaat 410 dit jaar trouwens vuurwerk op het eigen publiek gooien? En de ouders van welk bekend persoon uit de voetbalwereld gaat dit jaar door jullie bedreigd worden? En welke spelers gaan jullie aanvallen?
Ten eerste is het idd een onzinnige discussie, maar dat zou het punt niet geweest zijn als er niet ook gescholden/gebasht zou worden.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PSV, zielig volk. Paar jaar geleden allemaal een grote mond achter het glas tot het deurtje ineens midden op het uitvak lag en er geen glas meer tussen zat.
Ok excuus, dan geef ik je in dit geval gelijk. Ik las met name je qoute over dat voetbal niet belangrijk zou zijn en daarom dit topic dicht kon.quote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, misschien was ik niet helemaal duidelijk in m'n sluitpost.
Het punt is dat het een "jullie publiek is triester dan ons publiek" ding begon te worden, waarbij PSV'ers en Ajacieden elkaar begonnen te bashen.
Zie ook de laatste paar posts:
[..]
[..]
Ten eerste is het idd een onzinnige discussie, maar dat zou het punt niet geweest zijn als er niet ook gescholden/gebasht zou worden.
Ik wou hem sowieso eigeniljk al eerder sluiten, vanwege de wat matige OP en omdat het hier op uit zou lopen, maar dat leek nog mee te vallen, tot nu.
True, een van die drie topics ook gesloten, die andere 2 zijn mwah. Dat wordt ook wel in de gaten gehouden en als dat gescheld/gebash wordt gaan ze ook gewoon dicht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok excuus, dan geef ik je in dit geval gelijk. Ik las met name je qoute over dat voetbal niet belangrijk zou zijn en daarom dit topic dicht kon.
Maar ik blijf er wel bij dat hier wat teveel 'ICT'-topics zijn ipv over echt boeiende of merkwaardige dingen die mensen meemaken.
Het gaat me ook vooral om hoe interessant de topics zijn. Dat het einde van game x kut was, dat kan toch ook in DIG of GAM of weet ik veel waar? Het gros van de mensen boeit dat niets.quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, een van die drie topics ook gesloten, die andere 2 zijn mwah. Dat wordt ook wel in de gaten gehouden en als dat gescheld/gebash wordt gaan ze ook gewoon dicht.
Eens, maar niet iedereen zal dat vinden. Er zullen zat mensen zijn die het wel interessant vinden om over de internetprovider oid te discussiëren, op basis daarvan zal een topic niet snel gesloten worden.. Maar one-liners als "Het einde van die game was kut" is idd sowieso niks.quote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat me ook vooral om hoe interessant de topics zijn. Dat het einde van game x kut was, dat kan toch ook in DIG of GAM of weet ik veel waar? Het gros van de mensen boeit dat niets.
Lezen dat de TS vannacht zo zat was dat ie tegen een politie-agent aan stond te zeiken of wakker werd naast 2 meiden die hij nog nooit gezien had, dát is leuk om te lezen. Die zijn er te weinig.
Maar daarvoor zijn toch andere forums?quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar niet iedereen zal dat vinden. Er zullen zat mensen zijn die het wel interessant vinden om over de internetprovider oid te discussiëren, op basis daarvan zal een topic niet snel gesloten worden..
Mijn punt was dat hier te weinig echt boeiende topics zijn. Het lijkt echt alsof de meeste mensen buiten hun computer echt niets meemaken. En als er een keer een leuk topic is, komen er reacties als "verzonnen topicsquote:Maar one-liners als "Het einde van die game was kut" is idd sowieso niks.
Je hebt een naam natuurlijk. En je doet er ook gewoon aan mee.quote:Op maandag 19 september 2011 17:33 schreef Ritmo het volgende:
Er word vaak door Opa.Bakkebaard gezegd dat ik op moet houden over autisten e.d. maar laat anderen me dan ook niet constant uitlokken in topics die er niet over gaan: Wereldvreemde docenten
Ik begin het weer lichtelijk zat te worden Ritmo. Als het hier allemaal zo klote is dan staat het je vrij om te gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De meeste doen alsof.
Overigens is FOK! totaal geen goede graadmeter, dit forum is niet representatief voor de gemiddelde jongere. Integendeel zelfs..
quote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik begin het weer lichtelijk zat te worden Ritmo. Als het hier allemaal zo klote is dan staat het je vrij om te gaan.
En nee, ik heb geen zin in de ellenlange discussies dat hebben we inmiddels wel genoeg gedaan.
Actie = reactie. Zo simpel is het. Als dergelijke rare reacties wegblijven, dan zal ik er ook niet op reageren.quote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt een naam natuurlijk. En je doet er ook gewoon aan mee.
Ik zeg alleen dat FOK! absoluut geen graadmeter is voor de gemiddelde 16-30 jarige. Dat lijkt me gewoon een feit. Noem zelfs een voorbeeld, 90 % hier is mannelijk.quote:Ik begin het weer lichtelijk zat te worden Ritmo. Als het hier allemaal zo klote is dan staat het je vrij om te gaan.
En nee, ik heb geen zin in de ellenlange discussies dat hebben we inmiddels wel genoeg gedaan.
Jawel. Een en al SC.quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Dikke meisjes die anorexia krijgen & in een bb slet veranderen
Wat gebeurt er allemaal met dat topic? Er zijn nu al iets van 40 berichten verwijderd.
Zo erg waren ze toch niet?
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom krijg ik nou weer een note voor die ene post in Ritmo's topic ?
Dan reageer je er niet op. Alles en iedereen maar uitmaken voor een autist is wel klaar.quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hater [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ritmo is gewoon een troll
gr gr
Ey, doe eens spelling verbeteren. Ik ben autist en ik erger me er wezenloos aan. Dankquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan reageer je er niet op. Alles en iedereen maar uitmaken voor een autist is wel klaar.
Dit soort feedback hoeft van mij niet zo. Als we spelfouten moeten gaan verbeteren is het einde zoek.quote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey, doe eens spelling verbeteren. Ik ben autist en ik erger me er wezenloos aan. Dank
Ey, sla eens een fatsoenlijke toon aan. Ben je niet helemaal jofel in je hoofd? Ik laat mij toch zeker niet commanderen door zo'n figuur als jou. Kom op zeg.quote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey, doe eens spelling verbeteren. Ik ben autist en ik erger me er wezenloos aan. Dank
Ey, jij wordt hier persoonlijk, ik niet. Kan wel hoor, dan zou ik zeggen, als je je werk had gedaan, was de spelling gister al verholpen, dus hup-hup-hup, eigenwijsjequote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ey, sla eens een fatsoenlijke toon aan. Ben je niet helemaal jofel in je hoofd? Ik laat mij toch zeker niet commanderen door zo'n figuur als jou. Kom op zeg.
Nee, ga ergens anders vervelen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey, jij wordt hier persoonlijk, ik niet. Kan wel hoor, dan zou ik zeggen, als je je werk had gedaan, was de spelling gister al verholpen, dus hup-hup-hup, eigenwijsjeMaar dat zeg ik dus niet, want dan doe ik net als jij en ik wil dit zakelijk houden.
Wil je aub de spelling aanpassen? Dank u
Een spelfout laten zitten omdat je jezelf te goed voelt. Open er een topic over in r&p jongquote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ga ergens anders vervelen.
Hoe vaak moet er je nou nog gevraagd worden om op te zouten met je kinderachtige gezever? We blijven niet aan de gang. Zoek een ander tijdverdrijf. Ga voor een Intercity uitrennen ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een spelfout laten zitten omdat je jezelf te goed voelt. Open er een topic over in r&p jong
Spring van een flat af ofzo. Het is simpel, pas gewoon die spelfout aan. Klaar. Stelletje egotrippers die klb mods.quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er je nou nog gevraagd worden om op te zouten met je kinderachtige gezever? We blijven niet aan de gang. Zoek een ander tijdverdrijf. Ga voor een Intercity uitrennen ofzo.
Nee. En nu lekker koffie voor me makenquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Spring van een flat af ofzo. Het is simpel, pas gewoon die spelfout aan. Klaar. Stelletje egotrippers die klb mods.
Ontspoort het topic er door, ben jij de TS? Nee. Dus ik zie geen reden spellingsfouten aan te gaan passen. Dan blijven we bezig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Spring van een flat af ofzo. Het is simpel, pas gewoon die spelfout aan. Klaar. Stelletje egotrippers die klb mods.
Dat komt door het niveau van de klb users. Daar heb je zelf voor gekozen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ontspoort het topic er door, ben jij de TS? Nee. Dus ik zie geen reden spellingsfouten aan te gaan passen. Dan blijven we bezig.
Is weg.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef SoraAoi het volgende:
Waarom zou je werken?
doodsverwensing
Je kunt wel lezen, alleen niet posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef Snuwerd het volgende:
vraagjen: als je geband bent, hoe werkt dat eigenlijk. Kun je dan ook niet lezen? Ies account of IP ban ofwa?
Dus alleen accountblock?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Je kunt wel lezen, alleen niet posten.
Done. Als het alleen maar wat geslowchat blijft gaat ie dicht.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Lieve prachtmodjes,
Zouden jullie deze:
Vermoeden bedrogen te worden #2
voor mij willen reeksen? Alvast bedankt!
waarom mag ik die pagina niet bekijken?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Done. Als het alleen maar wat geslowchat blijft gaat ie dicht.
Omdat dat topic weg is.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef t-8one het volgende:
[..]
waarom mag ik die pagina niet bekijken?
Nee, we halen geen dingen weg zonder reden. Anders hadden we het wel laten staan. Het is klaar, over, gedaan en geen reden het weer op te rakelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Kunnen we ook ergens zien waarom hij weg is?
done.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef handboek het volgende:
Ik wil graag de op van dit topic weer aanpassen Hbo klas die opkomt voor het VMBO
er moet namelijk een link in van de presentatie, die staat nu in een post op pagina 4
Is er al.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Complot denkers (op hyves)
Krijgt dit topic een tweede deel?
Ik denk niet dat PM'en naar een mailadres werkt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Algemeen vraagje: Als ik een PM (dus niet een mail) stuur naar forum@fok.nl, komt die dan gewoon terecht in de mailbox en/of in de PM-inbox van de personen die mail ontvangen als er iets naar forum@fok.nl wordt gemaild? Of moeten ze speciaal inloggen op dat account om die PM te kunnen lezen?
Ik ga eens kijken of dat enige potentie heeft of dat alles wel zo'n beetje gezegd is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Complot denkers (op hyves)
Krijgt dit topic een tweede deel?
Nou, maar als ik een standje via PM van Netsplitter krijg, dan stuurt hij 'm ook tegelijkertijd door naar forum@fok.nl. Bovendien is het gewoon een user: forum@fok.nlquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk niet dat PM'en naar een mailadres werkt.
quote:Hoi,
Als je een pm stuurt naar forum@fok.nl dan komt die bij iedereen die lid is van die mailbox.
Dus men hoeft niet eerst in te loggen met dat account om de pm's te lezen.
Mvg,
Netsplitter
Weet ik dat ook in 't vervolg. Opgelost.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb al antwoord van Netsplitter. Snelle service zeg! Alhoewel ik weet dat het posten van PM's zwaar bestraft wordt, post ik 'm lekker toch, want het is gewoon algemene informatie. Altijd handig voor andere mensen en natuurlijk ook voor LudoSanders, want die wist dat niet.
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valtquote:
Waarom klik ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valt
Wat mensen allemaal niet op het internet menen te moeten dumpenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valt
Your welcome!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat mensen allemaal niet op het internet menen te moeten dumpenThanks voor het melden. Weg.
Niet echt nee.quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Jadusable het volgende:
Zusje verpest altijd de sfeer in huis *2
dit gaat nergens meer over.
Soms kom ik nog vet grappig uit de hoek. Dan doe ik een Bio'tje, een troll, een slotje of een post waar je over na moet denken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef Skylark. het volgende:
Matige sluitpost Bio, da kende beter. Hoe is ie ermee trouwens, ik mis je een bietje. Gewoon lekker knallende posts in de KLB slingeren, dat was jij.
Done.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef rubje het volgende:
verzoek. In mijn topic over Google en diens interface kom ik erachter dat dit Google Doodles zijn. Kan iemand die naam interface veranderen in de tt naar Doodles?
Dank.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Vraagje: zijn jullie strenger gaan modereren? Het viel me op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Biogarde het volgende:
Vinden wij inmiddels ook, dus hebben we de onderlinge afspraak gemaakt de boel weer wat te verminderen qua baggeren, uitlokkende baggerposts en andere niet te definiëren rommel.
hoe komt het dat Fraech geen ban krijgt voor 2 kutten en kontgaten die bewegend in beeld hangen, maar er wel menig user een week verdwijnt voor een halve tiet?quote:
Wie zegt dat hij geen ban krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe komt het dat Fraech geen ban krijgt voor 2 kutten en kontgaten die bewegend in beeld hangen, maar er wel menig user een week verdwijnt voor een halve tiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |