Met een brandblusser, bij voorkeur.quote:
Ja ik dacht eerst dat het over Active Directory ging ofzoquote:
Dan leert die ouwe lul waarschijnlijk meer dan jij.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, het is een ICT opleiding
Netto wel ja. Ik vraag me alleen af hoe hij het vereiste instapniveau heeft kunnen halen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan leert die ouwe lul waarschijnlijk meer dan jij.
Heb ik hem geholpen of niet? En ik laat jullie meegenieten van wat ik allemaal meemaak, dus ik ben inderdaad de kwaadste niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
De kwaadste niet om te helpen maar wel een topic openen op FOK! waar je hem afzeikt.
Tja, nu peins ik hoe ik hierop moet repliceren.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb ik hem geholpen of niet? En ik laat jullie meegenieten van wat ik allemaal meemaak, dus ik ben inderdaad de kwaadste niet.
Cursusgeld betalen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Netto wel ja. Ik vraag me alleen af hoe hij het vereiste instapniveau heeft kunnen halen.
Het mooie is dat je helemaal niets moetquote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, nu peins ik hoe ik hierop moet repliceren.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het mooie is dat je helemaal niets moet
Moet ik jouw DNA is repliceren!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:36 schreef fwokker het volgende:
Vanaf nu ga ik ook repliceren zeggen
Repliceren is gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
niks mis mee
repliceren is gewoon normaal woordje? als je geen engels kan moet je geen ict doen mattie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |