quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Het was gewoon niet goed genoeg.
Ze leeft nog in de tijd van radio veronica vanaf de zendboot denk ik. Maar ook die van Mystery Land is al tig jaar ontzettend bekend en sterk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
sowieso....50jarige moeten 3fm toch wel kennen
toch kan het me bij die nog wel voorstellen...quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze leeft nog in de tijd van radio veronica vanaf de zendboot denk ik. Maar ook die van Mystery Land is al tig jaar ontzettend bekend en sterk.
Dat zijn ze wel. Onder de doelgroep waarvoor het bedoelt is zijn het uiterste sterke slogans.quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Het was gewoon niet goed genoeg.
de mysteryland slogan wordt zelfs gebruik op het feest zelfquote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Onder de doelgroep waarvoor het bedoelt is zijn het uiterste sterke slogans.
Idd, dat kun je echt niet missen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
de mysteryland slogan wordt zelfs gebruik op het feest zelf
Waar is die van dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
Mevrouw kende dus onder andere niet: "Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
Als je onder de 30 bent: ja. Als je boven de 30 bent, ben je gewoon een oude lul die dat niet meer meekrijgt. Maar het is ook niet de bedoeling van Mystery Land of 3FM om bekend te worden bij die doelgroep.quote:
Oud genoeg om niet van dat soort crappy pseudo-diepe teksten in mijn MSN status te zetten.quote:
Die zou ik ook afkeuren omdat het zo'n enorm uitgekauwde zin is. Dat staat in geen verhouding tot Heerlijk helder Heineken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
Als ik erop Google dan kom ik dit tegen:quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet hoorIs dit van een underground metalbandje ofzo?
Voor wat het waard is.quote:The origin is uncertain, although we do know it is ancient and that it predates modern English. The earliest known record is from St. Marher, 1225
Waar had mevrouw die van moeten kennen? Is dat iets??quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
...
Mevrouw kende dus onder andere niet: "Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |