quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Het was gewoon niet goed genoeg.
Ze leeft nog in de tijd van radio veronica vanaf de zendboot denk ik. Maar ook die van Mystery Land is al tig jaar ontzettend bekend en sterk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
sowieso....50jarige moeten 3fm toch wel kennen
toch kan het me bij die nog wel voorstellen...quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze leeft nog in de tijd van radio veronica vanaf de zendboot denk ik. Maar ook die van Mystery Land is al tig jaar ontzettend bekend en sterk.
Dat zijn ze wel. Onder de doelgroep waarvoor het bedoelt is zijn het uiterste sterke slogans.quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Het was gewoon niet goed genoeg.
de mysteryland slogan wordt zelfs gebruik op het feest zelfquote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Onder de doelgroep waarvoor het bedoelt is zijn het uiterste sterke slogans.
Idd, dat kun je echt niet missen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
de mysteryland slogan wordt zelfs gebruik op het feest zelf
Waar is die van dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
Mevrouw kende dus onder andere niet: "Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
Als je onder de 30 bent: ja. Als je boven de 30 bent, ben je gewoon een oude lul die dat niet meer meekrijgt. Maar het is ook niet de bedoeling van Mystery Land of 3FM om bekend te worden bij die doelgroep.quote:
Oud genoeg om niet van dat soort crappy pseudo-diepe teksten in mijn MSN status te zetten.quote:
Die zou ik ook afkeuren omdat het zo'n enorm uitgekauwde zin is. Dat staat in geen verhouding tot Heerlijk helder Heineken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
Als ik erop Google dan kom ik dit tegen:quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet hoorIs dit van een underground metalbandje ofzo?
Voor wat het waard is.quote:The origin is uncertain, although we do know it is ancient and that it predates modern English. The earliest known record is from St. Marher, 1225
Waar had mevrouw die van moeten kennen? Is dat iets??quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
...
Mevrouw kende dus onder andere niet: "Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift."
Wat heeft het met MSN te maken? Is de slogan van Mystery Land, die hoort eigenlijk elke Nederlander onder de 30 te kennen, anders leef je echt onder een steen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oud genoeg om niet van dat soort crappy pseudo-diepe teksten in mijn MSN status te zetten.
Een boek uit 1902. Er zijn een aantal festivals, bands, reclames etc. die deze te pas en te onpas gebruiken - daarom is het ook een zwakke slogan zonder merkbinding.quote:
Ik ben 30 dus tja, dan hoef ik 'm niet te kennen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het met MSN te maken? Is de slogan van Mystery Land, die hoort eigenlijk elke Nederlander onder de 30 te kennen, anders leef je echt onder een steen.
En als je dat niet begrijpt hoor je wel weer thuis op het HBO met bijbehorende zwakzinnige opdrachten.quote:Op maandag 19 september 2011 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een boek uit 1902. Er zijn een aantal festivals, bands, reclames etc. die deze te pas en te onpas gebruiken - daarom is het ook een zwakke slogan zonder merkbinding.
Oei, niet tegen TS zeggen hoor! Want die vindt 'm zelf heel sterkquote:Op maandag 19 september 2011 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een boek uit 1902. Er zijn een aantal festivals, bands, reclames etc. die deze te pas en te onpas gebruiken - daarom is het ook een zwakke slogan zonder merkbinding.
Onzin. Zo kun je wel meer slogans en b.v. namen van bedrijven heel ver weg terug gaan zoeken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een boek uit 1902. Er zijn een aantal festivals, bands, reclames etc. die deze te pas en te onpas gebruiken - daarom is het ook een zwakke slogan zonder merkbinding.
Ik vind hem zelf niet eens heel sterk (hij is te lang imo), maar hij werkt. Heel de doelgroep kent die slogan en verbindt hem met ML. En daar gaat het om.quote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, niet tegen TS zeggen hoor! Want die vindt 'm zelf heel sterk
Nouja. Als de helft die slogan hier al niet kent kun je inderdaad wel spreken van een zwakke slogan die niet aankomt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin. Zo kun je wel meer slogans en b.v. namen van bedrijven heel ver weg terug gaan zoeken.
Maar hij laat zelfs de "That's why it's called the present" punchline weg !quote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, niet tegen TS zeggen hoor! Want die vindt 'm zelf heel sterk
Eigenlijk is het een citaat van schrijfster Alice Morse Earle.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het met MSN te maken? Is de slogan van Mystery Land, die hoort eigenlijk elke Nederlander onder de 30 te kennen, anders leef je echt onder een steen.
TS gaat onmogelijk begrijpen dat 'ie nog veel te leren heeft bij dat vak.quote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin. Zo kun je wel meer slogans en b.v. namen van bedrijven heel ver weg terug gaan zoeken.
De meeste doen alsof.quote:Op maandag 19 september 2011 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja. Als de helft die slogan hier al niet kent kun je inderdaad wel spreken van een zwakke slogan die niet aankomt.
quote:Voor marketing moesten we 15 sterke bestaande slogans per persoon opschrijven
Dan heb je je toch niet aan de opdracht gehouden? Niet zeiken dus.quote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf niet eens heel sterk (hij is te lang imo), maar hij werkt. Heel de doelgroep kent die slogan en verbindt hem met ML. En daar gaat het om.
Ik vind 'jazeker, de hypotheker!!1' ook niet heel sterk, maar die had TS ook wel kunnen toevoegen aan z'n lijstjequote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dan heb je je toch niet aan de opdracht gehouden? Niet zeiken dus.
Uh nee. Een inhoudelijk niet zo sterke slogan, kan nog wel een sterke een aanslaande slogan zijn. "112, daar red je levens mee" is ook tenenkrommend slecht, maar hij werkt en iedereen kent hem.quote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je je toch niet aan de opdracht gehouden? Niet zeiken dus.
Hoezo, alle bevolkingsgroepen lijken me hier toch redelijk vertegenwoordigd.quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De meeste doen alsof.
Overigens is FOK! totaal geen goede graadmeter, dit forum is niet representatief voor de gemiddelde jongere. Integendeel zelfs..
Stond er ook inquote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind 'jazeker, de hypotheker!!1' ook niet heel sterk, maar die had TS ook wel kunnen toevoegen aan z'n lijstje.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stond er ook inOok zo'n inhoudelijk slechte slogan die wél aanslaat en z'n werk doet.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo, alle bevolkingsgroepen lijken me hier toch redelijk vertegenwoordigd.
Oh, dus nu is het opeens "inhoudelijk"quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh nee. Een inhoudelijk niet zo sterke slogan, kan nog wel een sterke een aanslaande slogan zijn. "112, daar red je levens mee" is ook tenenkrommend slecht, maar hij werkt en iedereen kent hem.
Nee, de docent was hier toch degene die faalde. En heb het niet geaccepteerd, want dat zij hem niet kent is voor mij geen reden om van mening te veranderen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus nu is het opeens "inhoudelijk"
Gast, je had gewoon niet zo'n goeie dag. Accepteer het en ga verder met je leven.
Het was even doelgroep-technisch hé?quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef viagraap het volgende:
Terechte klacht maar weer ontklacht door TS zijn houding van 'iedereen onder de 30 moet deze kennen!'Ooit van referentiekader gehoord TS?
Zo ontzettend vaak echt niet hoor. Ik ben het met je eens dat de slogan goedgekeurd zou moeten worden maar hij heeft bij lange na niet zo'n groot bereik als jij jezelf voorspiegelt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was even doelgroep-technisch hé?Niet omdat ik het vind ofzo... Die slogan kom je zo ontzettend vaak tegen... op tv, radio, posters, borden, internet. En dat geloof ik al meer dan 10 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |