Ik woon al in een gehuchtquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga in een gehucht wonen trouwens.
Omdat het alleen allochtonen zijn! en ja 90% hier van de allochtonen zorgt voor overlast, dat is pas doodvermoeiend.quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
Gaap, is er niet een maximum voor discriminatie? Misschien zijn die mensen en hun ouders wel allemaal in Nederland geboren. Waarom zeg je niet, dat je schijtmoe wordt van mensen die hun bek niet kunnen houden op gepaste tijden? Alsof alle mensen uit welk andere land dan ook enkel schreeuwen. Doodvermoeiend dit.
Een allochtoon is makkelijk te onderscheiden van een Nederlander.quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
Gaap, is er niet een maximum voor discriminatie? Misschien zijn die mensen en hun ouders wel allemaal in Nederland geboren. Waarom zeg je niet, dat je schijtmoe wordt van mensen die hun bek niet kunnen houden op gepaste tijden? Alsof alle mensen uit welk andere land dan ook enkel schreeuwen. Doodvermoeiend dit.
Liefs wie?quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef Ezelprikje het volgende:
Hee hee hee,
Ik klaag niet vaak, maar ik wordt van één ding helemaal gestoordvan , lopen altijd allochtonen elke avond om 23:00 door de straat te schreeuwen! Allochtonen? ja allochtonen je weet wel dat volk dat altijd zich gediscrimineerd voelt, goh hoe zou dat nou komen?
![]()
Momenteel de grootste ergenis!! Hou toch gewoon je waffel en ga slapen, misschien ga je dan hoger scoren dan die 3'en op je raport?
![]()
liefs,
moh.
(niks tegen allochtonen hoor)
quote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Allochtonen ook met een hoofdletter in de TT
Dood vermoeiend dat mensen zoals jij nog bestaan...quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
hallo herbertquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
ROT ALLOCHTONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Over de PVV ga ik niet eens beginnen. Ik klaag, omdat niemand een topic open over "Nederlandse" jeugd die een grote rotbek geven. Het gaat erom dat je je normaal moet gedragen en het maakt niet uit welke kleur je hebt, waar je vandaan komt of wat voor sambal jij verkiest tijdens het eten.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Dood vermoeiend dat mensen zoals jij nog bestaan...
altijd klagen hierover
dit lijkt wel fucking donnie darko waarbij iedere week word herhaalt
o.a allochtonen topics Dikzak topics PVV topics.
het gaat hierover dat ze in de avond voor zoveel overlast zorgen bij MIJ in de buurt! Ik zeg toch niet dat alle allochtonen zo doen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:49 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Over de PVV ga ik niet eens beginnen. Ik klaag, omdat niemand een topic open over "Nederlandse" jeugd die een grote rotbek geven. Het gaat erom dat je je normaal moet gedragen en het maakt niet uit welke kleur je hebt, waar je vandaan komt of wat voor sambal jij verkiest tijdens het eten.
JE BEN HIER WEL TE GAST JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
AllochtonenVerschillende in 1 land
![]()
alleen maar voordelen
kaaskoppen vooroordelen!!!!!!!!!!!
ga lekker in australie wone dan
güzel yapdin (zonder puntje op de i)quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
Hey.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
OPHOUWE NOU GEWOON NEDERLANS PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
güzel yapdin (zonder puntje op de i)
Nee, kutlul. Een gast is op vakantie. Hij is een inwoner van dit land. Een Nederlander, heet dat.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
JE BEN HIER WEL TE GAST JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |