Ik woon al in een gehuchtquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga in een gehucht wonen trouwens.
Omdat het alleen allochtonen zijn! en ja 90% hier van de allochtonen zorgt voor overlast, dat is pas doodvermoeiend.quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
Gaap, is er niet een maximum voor discriminatie? Misschien zijn die mensen en hun ouders wel allemaal in Nederland geboren. Waarom zeg je niet, dat je schijtmoe wordt van mensen die hun bek niet kunnen houden op gepaste tijden? Alsof alle mensen uit welk andere land dan ook enkel schreeuwen. Doodvermoeiend dit.
Een allochtoon is makkelijk te onderscheiden van een Nederlander.quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
Gaap, is er niet een maximum voor discriminatie? Misschien zijn die mensen en hun ouders wel allemaal in Nederland geboren. Waarom zeg je niet, dat je schijtmoe wordt van mensen die hun bek niet kunnen houden op gepaste tijden? Alsof alle mensen uit welk andere land dan ook enkel schreeuwen. Doodvermoeiend dit.
Liefs wie?quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef Ezelprikje het volgende:
Hee hee hee,
Ik klaag niet vaak, maar ik wordt van één ding helemaal gestoordvan , lopen altijd allochtonen elke avond om 23:00 door de straat te schreeuwen! Allochtonen? ja allochtonen je weet wel dat volk dat altijd zich gediscrimineerd voelt, goh hoe zou dat nou komen?
![]()
Momenteel de grootste ergenis!! Hou toch gewoon je waffel en ga slapen, misschien ga je dan hoger scoren dan die 3'en op je raport?
![]()
liefs,
moh.
(niks tegen allochtonen hoor)
quote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Allochtonen ook met een hoofdletter in de TT
Dood vermoeiend dat mensen zoals jij nog bestaan...quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef Zemelknoper het volgende:
hallo herbertquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
ROT ALLOCHTONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Over de PVV ga ik niet eens beginnen. Ik klaag, omdat niemand een topic open over "Nederlandse" jeugd die een grote rotbek geven. Het gaat erom dat je je normaal moet gedragen en het maakt niet uit welke kleur je hebt, waar je vandaan komt of wat voor sambal jij verkiest tijdens het eten.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Dood vermoeiend dat mensen zoals jij nog bestaan...
altijd klagen hierover
dit lijkt wel fucking donnie darko waarbij iedere week word herhaalt
o.a allochtonen topics Dikzak topics PVV topics.
het gaat hierover dat ze in de avond voor zoveel overlast zorgen bij MIJ in de buurt! Ik zeg toch niet dat alle allochtonen zo doen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:49 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Over de PVV ga ik niet eens beginnen. Ik klaag, omdat niemand een topic open over "Nederlandse" jeugd die een grote rotbek geven. Het gaat erom dat je je normaal moet gedragen en het maakt niet uit welke kleur je hebt, waar je vandaan komt of wat voor sambal jij verkiest tijdens het eten.
JE BEN HIER WEL TE GAST JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
AllochtonenVerschillende in 1 land
![]()
alleen maar voordelen
kaaskoppen vooroordelen!!!!!!!!!!!
ga lekker in australie wone dan
güzel yapdin (zonder puntje op de i)quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
Hey.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
OPHOUWE NOU GEWOON NEDERLANS PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
güzel yapdin (zonder puntje op de i)
Nee, kutlul. Een gast is op vakantie. Hij is een inwoner van dit land. Een Nederlander, heet dat.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
JE BEN HIER WEL TE GAST JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar zitten ook nederlanders... of bedoel je dat jou volk net zo praat over onsquote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
Nee.quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Nee, kutlul. Een gast is op vakantie. Hij is een inwoner van dit land. Een Nederlander, heet dat.
NEEHOR ZE OUDERS ZIJN NIET NEDERLANDS HIJ HEET TOCH GULMEZquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Nee, kutlul. Een gast is op vakantie. Hij is een inwoner van dit land. Een Nederlander, heet dat.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
NEEHOR ZE OUDERS ZIJN NIET NEDERLANDS HIJ HEET TOCH GULMEZ
mijn laatste reactie aangezien ik hier heel dit topic aan het kapen benquote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
NEEHOR ZE OUDERS ZIJN NIET NEDERLANDS HIJ HEET TOCH GULMEZ
Serhat Karebekir Demirquote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Jadusable het volgende:
[..]
mijn laatste reactie aangezien ik hier heel dit topic aan het kapen ben![]()
Gulmez=Gomez Coban=Conan de enige turkse naam die echt baas is dat is tayfun(tayphoon )_O_
- Men neme honderden totaal uiteenlopende culturen in Nederland (in feite alle culturen behalve de Nederlandse).quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef Ezelprikje het volgende:
Allochtonen? ja allochtonen je weet wel dat volk dat altijd zich gediscrimineerd voelt, goh hoe zou dat nou komen?![]()
Zo is dat.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
- Men neme honderden totaal uiteenlopende culturen in Nederland (in feite alle culturen behalve de Nederlandse).
- We gooien deze onder 1 noemer in een beker met dekseltje en daarop geschreven: allochtoon.
- Beker dicht, schudden maar.
- En voila, we hebben 1 nieuw homogeen volk.
het zijn geen vooroordelen omdat het een keiharde feit is dat allochtonen alleen zorgen voor overlast.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
![]()
alleen maar voordelen
Alleen maar overlast. Ik mag hopen dat een "allochtoon" je in je nek grijpt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het zijn geen vooroordelen omdat het een keiharde keihard feit is dat allochtonen alleen zorgen voor overlast.
ten tweede, kaas is lekker dus je kan me niet kwetsen door mij een kaaskop te noemen.
ten derde ga zelf in Australië wonen, jij emigreert hierheen kneus.
Je bent te triest voor woorden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 5 september 2011 19:13 schreef Roces18 het volgende:
walgelijk mensen die mijn post verbeterenDoe je zelf ook bij anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler, BOE.Beter juist gezeken, dan mis gepist.
Ik pleit in volle overtuiging voor het volgende: alle eendjes het land uit.
Dan krijgen ze alleen maar een nog slechtere reputatie, met zulke acties krijg je vanzelf "haat" tegen allochtonen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Alleen maar overlast. Ik mag hopen dat een "allochtoon" je in je nek grijpt.
Het is een feit dat jij een winkeldief en oplichter bent.quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het zijn geen vooroordelen omdat het een keiharde feit is dat allochtonen alleen zorgen voor overlast.
omg nu weet ik met wat ik voor onbenul te maken heb. Een autistische allochtoon die in zijn zolderkamer boos wordt op iedereen die iets tegen allochtonen heeft. WORD WAKKER, open de krant allochtoon doet dit en dat, elke dag maar weer. Uitzetten die hapquote:Op maandag 5 september 2011 19:16 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Doe je zelf ook bij anderen.
Spoiler, BOE.
kloptquote:Op maandag 5 september 2011 19:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is een feit dat jij een winkeldief en oplichter bent.
Vort, het land uit, crimineel. Sarcasme, is dat eetbaar?quote:
SARCASME IS MOEILIJK TE HERKENNEN HEHHHHHHHHquote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Gepakt wordenwat voor een turk ben je dan?
Wel eens gehoord van kapsalon?quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het zijn geen vooroordelen omdat het een keiharde feit is dat allochtonen alleen zorgen voor overlast.
Waar je de haartjes laat knippen, tochquote:
Klopt, als je hier als allochtoon komt en gaat een beetje zielig lopen doen krijg je zo een paspoort. Iemand, vanuit het buitenland, die hier komt en wil werken komt terecht in vreselijke bureaucratische wereld.quote:
Aan de ene kant heb je de zweverige types die met blote voeten in contact willen staan met de aarde, geloven in de genezende kracht van dolfijnen en voor iedereen lief willen zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roces18 het volgende:
typisch fok! het is het een of het andere hier.
Ene kant heb je de hippies die iedereen willen verzorgen maar geen verstand hebben van de economie.
Aan de andere kant heb je mensen als ik die niemand wilt verzorgen (tot een zekere hoogte) en er een bazenland van wil maken.
Mensen die denken dat nationalisme een ras isquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben geen racist, ik ben een nationalist dat is heel wat anders
Jij bent een racist met je afgunst tegen nationalisten
Dude je faalt in elk opzichtquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben geen racist, ik ben een nationalist dat is heel wat anders
Jij bent een racist met je afgunst tegen nationalisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |