nee, ik ben de dikke oom die al je bier op zuipt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:11 schreef RM-rf het volgende:
Maanvis, ben jij die ene dikke tante die op familie-verjaardagen altijd naast me gaat zitten en me gaat vertellen hoe het met internet zit ?
Vaak is het ook een kwestie van beter zoeken. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar sommige mensen nemen nauwelijks tot geen moeite om het eerst op te zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:07 schreef Vleermuisspin het volgende:
Terechte klacht, het is denigrerend.
Ik kom het niet voor niets op een forum vragen, dan zal Google me duidelijk niet geholpen hebben.
je begrijpt niet hoe google werkt. als iedereen alleen maar alles zou opzoeken dan zou google geen informatie bevatten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vaak is het ook een kwestie van beter zoeken. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar sommige mensen nemen nauwelijks tot geen moeite om het eerst op te zoeken.
Ik ben er wel mee eens dat het denigrerend is trouwens.
neen, eerst zoeken.fok.nl raadplegen, dan een topique openen, en dan mogen de reageerders googlen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een non-klacht. Eerst googlen; als je het dan nog niet kunt vinden, dan pas een topic openen met de betreffende vraag.
Luie pubers van tegenwoordig.
Waarom zou je? Met Google vind je waarschijnlijk veel sneller een antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neen, eerst zoeken.fok.nl raadplegen, dan een topique openen, en dan mogen de reageerders googlen.
Nee, je bent simpelweg niet met mij eens, dat wilt niet zeggen dat ik het niet snap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je begrijpt niet hoe google werkt. als iedereen alleen maar alles zou opzoeken dan zou google geen informatie bevatten.
FOK! is groot geworden omdat mensen op google iets googlen en dan op FOK! uit komen. Dat zou nooit zo kunnen zijn als mensen niet overal een topique over openden maar alles gingen googlen.
Dat is makkelijker en sneller dan helemaal naar de bieb gaan en daar het juiste boek zoeken. Deze vergelijking gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:21 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso, als je je papa vraagt waar babies vandaan komen of aan je moeder vraagt hoe je appelcompote maakt dan leggen ze je dat toch ook gewoon uit ipv je meteen naar de bieb te sturen?
dus als jij kinderen hebt stuur je ze google op voor elke vraag die ze stellen ipv dat je zelf ff antwoord geeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou je? Met Google vind je waarschijnlijk veel sneller een antwoord op je vraag.
Beetje nutteloos topics openen
Nee, want zelf antwoord geven werkt nog altijd sneller/duidelijker dan googlen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als jij kinderen hebt stuur je ze google op voor elke vraag die ze stellen ipv dat je zelf ff antwoord geeft?
dus als jij kinderen hebt stuur laat je ze een topic openen op FOK! voor elke vraag die ze stellen ipv dat je zelf ff antwoord geeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als jij kinderen hebt stuur je ze google op voor elke vraag die ze stellen ipv dat je zelf ff antwoord geeft?
jep, wacht maar af totdat mijn spruiten hun werk gaat doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dus als jij kinderen hebt stuur laat je ze een topic openen op FOK! voor elke vraag die ze stellen ipv dat je zelf ff antwoord geeft?
maar die moeite neem je dus niet voor je mede forum usersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, want zelf antwoord geven werkt nog altijd sneller/duidelijker dan googlen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |