abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101670255
Ik heb het ongenoegen een nieuw deel aan te maken. :(

Ik snap dat nou nooit en kan me er zo kwaad over maken.
Ik ben iemand die zorgzaam is, geintereseerd is in de ander, bereid is moeite te doen voor de ander en wanneer ik iemand echt ontzettend leuk vind dan ben ik bereid om voor die persoon te leven. (kort samengevat dan)

Maar nee hoor. De gemiddelde vrouw ziet toch veel liever iets in die vreemde, vage kerel -het liefst een of andere kansloze globettrotter- en binnen 2 dagen laat ze zich zomaar keihard nemen door zo'n klootzak. Waarna ik dan later moet aanhoren dat ze zo verdrietig is dat ze nu tot over haar oren verliefd is op die man maar niks meer van zich laat horen, terwijl ik al vanaf de eerste minuut kon aanvoelen dat die rat niet deugde

Echt werkelijk waar, waar halen jullie de logica vandaan?? }:|

Klacht: vrouwen zijn stom en denken niet na
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_101670269
Godver, modje die 'm ff reekst?
pi_101670288
waar waren we gebleven
okeokeoke
pi_101670294
Lemming.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:28:45 #5
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_101670297
Geld...
Trotse Belg.
pi_101670307
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
Lemming.
:')
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 13:31:36 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_101670387
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Beetje jammer dat maar 1 op de 5 van de zelfbenoemde echte mannen in dit topic foto's van zichzelf in hun fobo hebben.
Bedoel je niet 0 van de 5? Ik zeg juist dat TS niet die sletjes moet paaien met alpha male gedrag. Ik ben geen zelfbenoemde alpha. Ik ben de alpha en de omega, dat is iets anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101670390
Oh, en Chai heeft gelijk.
pi_101670417
ik geef die vrouwen groot geljk...

je bent vermoedelijk gewoon 'eng' en die vrouwen zijn vermoedelijk doodsbang dat als ze jou wat aandacht geven ze je van hun leven niet meer kwijtraken en je als een hondje hen gaat volgen....
misschien hebben ze daarin ook wel gelijk.

Als jij overigens zo'n goed 'gevoel' hebt of een man een goede partner zal blijken te zijn, waarom wordt je niet gewoon lekker homoseksueel? het talent ervoor heb je schijnbaar.... :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 7 september 2011 @ 13:34:08 #10
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101670458
HAHAHAHAHAH JIJ FAALT OOK MET EEN VERVOLGTOPIC

LALALALALALA

YES IK BEN NIET DE ENIGE PRUTSER
pi_101670463
Vrouwen willen helemaal geen klootzak. :') Vrouwen willen iemand die zelfverzekerd is, en dat zijn de klootzakken nou eenmaal vaak. Dat de TS van deel 1 nou te zielig en onzelfverzekerd is om initiatief te nemen. Dan gaan meisjes je nooit als vriendjesmateriaal zien. Vrouwen zien jou nu gewoon als een lieve puppy. Leuk om beetje te knuffelen maar meer ook niet. Zorg gewoon dat je zelfverzekerd bent en je mag een meisje best een beetje plagen.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:37:13 #12
351780 Piye
King of Kush
pi_101670546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:26 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Alleen uiterlijk dus?
Nee niet alleen, maar het is wel belangrijk. Intellect maakt je nog geen goeie vangst.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_101670577
Plagen vinden meisjes altijd leuk, zolang het speels blijft. Je moet haar natuurlijk niet altijd d'r zin geven. Maar je hoeft er ook niet als een zak stront te behandelen zoals een aantal keer in het vorige topic gesuggereerd werd. Beetje hard-to-get en je fatsoenlijk gedragen doet wonderen.
okeokeoke
  woensdag 7 september 2011 @ 13:42:41 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_101670719
Zijn reeksen in KLB weer toegestaan?

Zo nee, schopje R&P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_101670736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef dakraam het volgende:
Vrouwen willen helemaal geen klootzak. :') Vrouwen willen iemand die zelfverzekerd is, en dat zijn de klootzakken nou eenmaal vaak. Dat de TS van deel 1 nou te zielig en onzelfverzekerd is om initiatief te nemen. Dan gaan meisjes je nooit als vriendjesmateriaal zien. Vrouwen zien jou nu gewoon als een lieve puppy. Leuk om beetje te knuffelen maar meer ook niet. Zorg gewoon dat je zelfverzekerd bent en je mag een meisje best een beetje plagen.
Dit dus. Bovendien zeg je (TS) dat je bereid bent om voor die persoon te leven. Da's juist iets wat vrouwen eerder af zal schrikken dan aantrekken, zo kom je namelijk heel afhankelijk over.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:44:58 #16
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101670795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef svefn het volgende:

[..]

Dit dus. Bovendien zeg je (TS) dat je bereid bent om voor die persoon te leven. Da's juist iets wat vrouwen eerder af zal schrikken dan aantrekken, zo kom je namelijk heel afhankelijk over.
Dat moet het vrouwtje als eerst zeggen inderdaad.

Zelf nooit over beginnen als man zijnde.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:45:27 #17
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101670813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
Lemming.
:')
  woensdag 7 september 2011 @ 13:48:05 #18
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_101670907
Leer eens reeksen! ;)
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
pi_101670940
Jezus mannen het is echt niet zo moeilijk hoor. Jullie moeten eens kappen vrouwen op een soort verafgodvoetstuk te zetten alsof het een soort onbereikbare wezens zijn die misschien in hun enorme goedheid eens jou aan hun zou laten zitten.

Doe gewoon relaxed en gedraag je niet bij vrouwelijk contact alsof zij de gene is die jouw falende leven kan vervolmaken en dan komt het goed.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101670946
Even reeksen inderdaad, in het vorige deel is veel al gezegd.
pi_101670989
Oh je 'zou voor d'r willen leven'? Dat is nu EXACT wat ze NIET willen _O-
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:51:05 #22
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101671013
Het is zo dat je bij veel vrouwen niet te lief moet zijn omdat ze anders over je heen lopen je binnen de kortste keren helemaal zat zijn.. Doe je afstandelijk stug en bot.. dan ben je een uitdaging.. Vrouwen willen ook niet afgewezen worden dus dan doen ze moeite om goed te liggen bij dat soort mannen..

Te veel waardering is niet goed
Te weinig eigenlijk ook niet , maar dat zien ze als een uitdaging ofzo.

Een man die je helemaal achterna loopt om te zeggen hoe leuk lief en weet ik veel je wel niet bent.. en de heletijd sorry :@ zegt en té is .. wordt inderdaad eerder ''afgewezen'' dan een man die wat terughoudend is en stug. Een klootzak dus :')
Doei!
pi_101671119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef svefn het volgende:

[..]

Nou ja bij wijze van spreken dan. Het is niet dat ik me helemaal ga vastklampen aan zo'n persoon maar meer dat ze het gevoel heeft dat ze op me kan rekenen. Vanuit dat opzicht bedoel ik het.

En waarom zitten vrouwen dan altijd te zeuren en te zeiken en te klagen dat ze zich misbruikt en aangerand voelen wanneer ze vervelende ervaringen hebben met douchebags? Of wanneer ze klagen dat ze het toch zo jammer vinden dat ze nooit inhoudelijk een gesprek kunnen voeren met hun vriend die zo lomp is als een brabantse hork? Sorry hoor, maar dan speek je jezelf wel ook wel een beetje tegen en vraag je er zelf om? :')
pi_101671131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Meloewa het volgende:
Het is zo dat je bij veel vrouwen niet te lief moet zijn omdat ze anders over je heen lopen je binnen de kortste keren helemaal zat zijn.. Doe je afstandelijk stug en bot.. dan ben je een uitdaging.. Vrouwen willen ook niet afgewezen worden dus dan doen ze moeite om goed te liggen bij dat soort mannen..

Te veel waardering is niet goed
Te weinig eigenlijk ook niet , maar dat zien ze als een uitdaging ofzo.

Een man die je helemaal achterna loopt om te zeggen hoe leuk lief en weet ik veel je wel niet bent.. en de heletijd sorry :@ zegt en té is .. wordt inderdaad eerder ''afgewezen'' dan een man die wat terughoudend is en stug. Een klootzak dus :')
Dan heb je het over een ander soort man. Het gaat hier over mannen die hun vriendinnen behandelen als een zak stront om ze vervolgens te dumpen en mooi andere te nakken. En vervolgens komen de vriendinnen weer terug omdat ze in hetzelfde geintje trappen. 'want vrouwn houden nu eenmaal van stoere mannen' aldus deel 1.
okeokeoke
pi_101671205
Gebruik het in je voordeel. Vrouwen die op foute mannen vallen moet je niet willen. Het betekent vaak dat ze labiel of oppervlakkig zijn. Gelukkig bestaan er genoeg vrouwen die niet zo zijn, of iig er verstandiger mee omgaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')