Bedoel je niet 0 van de 5? Ik zeg juist dat TS niet die sletjes moet paaien met alpha male gedrag. Ik ben geen zelfbenoemde alpha. Ik ben de alpha en de omega, dat is iets anders.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Beetje jammer dat maar 1 op de 5 van de zelfbenoemde echte mannen in dit topic foto's van zichzelf in hun fobo hebben.
Nee niet alleen, maar het is wel belangrijk. Intellect maakt je nog geen goeie vangst.quote:
Dit dus. Bovendien zeg je (TS) dat je bereid bent om voor die persoon te leven. Da's juist iets wat vrouwen eerder af zal schrikken dan aantrekken, zo kom je namelijk heel afhankelijk over.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef dakraam het volgende:
Vrouwen willen helemaal geen klootzak.Vrouwen willen iemand die zelfverzekerd is, en dat zijn de klootzakken nou eenmaal vaak. Dat de TS van deel 1 nou te zielig en onzelfverzekerd is om initiatief te nemen. Dan gaan meisjes je nooit als vriendjesmateriaal zien. Vrouwen zien jou nu gewoon als een lieve puppy. Leuk om beetje te knuffelen maar meer ook niet. Zorg gewoon dat je zelfverzekerd bent en je mag een meisje best een beetje plagen.
Dat moet het vrouwtje als eerst zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef svefn het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien zeg je (TS) dat je bereid bent om voor die persoon te leven. Da's juist iets wat vrouwen eerder af zal schrikken dan aantrekken, zo kom je namelijk heel afhankelijk over.
Nou ja bij wijze van spreken dan. Het is niet dat ik me helemaal ga vastklampen aan zo'n persoon maar meer dat ze het gevoel heeft dat ze op me kan rekenen. Vanuit dat opzicht bedoel ik het.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef svefn het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien zeg je (TS) dat je bereid bent om voor die persoon te leven. Da's juist iets wat vrouwen eerder af zal schrikken dan aantrekken, zo kom je namelijk heel afhankelijk over.
Dan heb je het over een ander soort man. Het gaat hier over mannen die hun vriendinnen behandelen als een zak stront om ze vervolgens te dumpen en mooi andere te nakken. En vervolgens komen de vriendinnen weer terug omdat ze in hetzelfde geintje trappen. 'want vrouwn houden nu eenmaal van stoere mannen' aldus deel 1.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Meloewa het volgende:
Het is zo dat je bij veel vrouwen niet te lief moet zijn omdat ze anders over je heen lopen je binnen de kortste keren helemaal zat zijn.. Doe je afstandelijk stug en bot.. dan ben je een uitdaging.. Vrouwen willen ook niet afgewezen worden dus dan doen ze moeite om goed te liggen bij dat soort mannen..
Te veel waardering is niet goed
Te weinig eigenlijk ook niet , maar dat zien ze als een uitdaging ofzo.
Een man die je helemaal achterna loopt om te zeggen hoe leuk lief en weet ik veel je wel niet bent.. en de heletijd sorryzegt en té is .. wordt inderdaad eerder ''afgewezen'' dan een man die wat terughoudend is en stug. Een klootzak dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |