Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.
Ontkenningsfase 1.2quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier
Opflikkeren zei ik. Als je wilt discussieren DM je maar. Ik heb veel moeite in de OP gestoken.quote:
En Argoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens al die mensen met hun krampachtige, zogenaamde verheven taalgebruik hier.Houd maar gewoon op.
Waar is je respect ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent een kutNSB'er die fapt op TR's
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Persoonlijk mij aanvallen terwijl de heer Xenzo de waarheid ontrafeld heeft.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens al die mensen met hun krampachtige, zogenaamde verheven taalgebruik hier.Houd maar gewoon op.
Ja, dat is knap triest te noemen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Argo het volgende:
Persoonlijk mij aanvallen terwijl de heer Xenzo de waarheid ontrafeld heeft.
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik ook Argo mee, ja. Vooral Argo, eigenlijk.
No thanks, ik heb alleen heteroseksuele contacten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Wie niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Dus jij hebt contacten met heteroseksuele mannen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
No thanks, ik heb alleen heteroseksuele contacten.
Mensen die niet wereldvreemd zijn, of niet geïntimideerd/versteend raken van mijn goddelijke krachten.quote:
Deze discussie is voorbij. OT gaarne.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Akwasi het volgende:
Mag ik mij ook zonder doel mengen in deze discussie?
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus jij hebt contacten met heteroseksuele mannen?
HEY FOK JOU TROLL SCIENCEquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deze discussie is voorbij. OT gaarne.
DM als je wilt vechten, houd dit topic schoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.
Ik hoef niet te vechten, dat zeg ik nou juist jij wou mij slaan. Ik ga het uit de weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
DM als je wilt vechten, houd dit topic schoon.
Ik denk niet dat heteroseksuele mannen echt zitten te wachten op mannen die op meer uit zijn dan alleen vriendschap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je begon er zelf mee dus slotje op dit topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet jij
Grafjosti dat je bent
JIJ durft anderen wereldvreemd te noemen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen die niet wereldvreemd zijn, of niet geïntimideerd/versteend raken van mijn goddelijke krachten.
Correct jij weet hoe het werkt. Dus het is duidelijk dat ik troll niet wil tegenkomen in het echt, hij wilt meer van mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heteroseksuele mannen echt zitten te wachten op mannen die op meer uit zijn dan alleen vriendschap.
Ja hoor maar ik weet allang dat jij een tovenaar bent. Mij krijg je niet te pakken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
JIJ durft anderen wereldvreemd te noemen?___!
Spelen we Wannebe mod? Mag ik meedoenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Je begon er zelf mee dus slotje op dit topic.
Oké, niet bij jouw mama janken als je in elkaar wordt geslagen door een meisjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je 14 bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Spelen we Wannebe mod? Mag ik meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |