Ik durf u niet direct te adresseren in de angst dat u weg rent, en dan zal de waarheid nooit het zonlicht zien.quote:
Ik ben dan ook erg serieus, ik weet niet wat u tegen mijn schrijfstijl heeft. De Franse slag heeft heel erg veel invloed op mij gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
Argo, even serieus, je schrijfstijl is helemaal verkut. Leer eerst eens fatsoenlijk een post te maken voordat je mij tracht te beledigen.
Niet aan toegeven. Maar als het trollscience is. Dan vraag ik me af met welke formules hij werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus hè, we wtn nou wel dat het Trollscience is
Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus hè, we wtn nou wel dat het Trollscience is
U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.quote:
Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.
Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Xenzo het volgende:
[..]
U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.
Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
Dat doe jij zelf ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.
Wat ben jij een mongool zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic gaat nergens meer over, TR gemaakt.
Ik doe dat nooit...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf ookVuige hypocriet.
Deze "discussie" is voorbij
Sowieso, heb ik later te horen gekregen, dat de standaard verdovingen NOOIT werken bij onstekingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef StarmanFR het volgende:
Terechte klacht. Kiespijn en een tand trekken is al verschrikkelijk, maar als de man zijn werk ook niet goed doet of op tijd.![]()
Ik moest in korte tijd van elkaar zowel een verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg, ongeveer 3 verdovingen gekregen en tijdens de operatie merk je niks van pijn, maar tijdens het losmaken van die tand voel je wel bloed door je keel stromen. Hierna had ik ongeveer een week pijn van de nawerkingen, inderdaad veel paracetamoltabletten slikken en ibuprofen gebruiken. En in de eerste 2,3 dagen moest ik ook erg veel bloed spugen.
Na een week was alles redelijk hersteld.
En ongeveer een maand later moest ik ook een normale kies laten trekken die helemaal rot was. Dit werd gedaan door de tandarts, en ging zonder problemen (uiteraard wel met verdoving). Maar ik had nauwelijks nawerkingen, en geen problemen met bloed.
Ik ben een goede user die de mods graag helptquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg.
Je bent een kutNSB'er die fapt op TR'squote:Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben een goede user die de mods graag helpt
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.
Ontkenningsfase 1.2quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier
Opflikkeren zei ik. Als je wilt discussieren DM je maar. Ik heb veel moeite in de OP gestoken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |