abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102029013
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Wie is troll science?
Jezus hè, we wtn nou wel dat het Trollscience is :')
pi_102029066
quote:

[..]

Wie is troll science?
Ik durf u niet direct te adresseren in de angst dat u weg rent, en dan zal de waarheid nooit het zonlicht zien.

quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
Argo, even serieus, je schrijfstijl is helemaal verkut. Leer eerst eens fatsoenlijk een post te maken voordat je mij tracht te beledigen.
Ik ben dan ook erg serieus, ik weet niet wat u tegen mijn schrijfstijl heeft. De Franse slag heeft heel erg veel invloed op mij gehad.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet aan toegeven. Maar als het trollscience is. Dan vraag ik me af met welke formules hij werkt. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 19:41:01 ]
pi_102029090
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.
pi_102029121
quote:
Wie is troll science?
U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.
pi_102029128
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.
Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?
pi_102029201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?
Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.
pi_102029232
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Xenzo het volgende:

[..]

U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
pi_102029306
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.
quote:

[..]

Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.
pi_102029312
wat een geyl verhaal
pi_102029339
Terechte klacht. Kiespijn en een tand trekken is al verschrikkelijk, maar als de man zijn werk ook niet goed doet of op tijd. ;(

Ik moest in korte tijd van elkaar zowel een verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg als een gewone kies bij de tandarts Bij het trekken van de verstandkies heb ongeveer 3 verdovingen gekregen. Tijdens de operatie merk je niks van pijn, maar tijdens het losmaken van die tand voel je wel bloed door je keel stromen. Hierna had ik ongeveer een week pijn van de nawerkingen, inderdaad veel paracetamoltabletten slikken en ibuprofen gebruiken. En in de eerste 2,3 dagen moest ik ook erg veel bloed spugen.
Na een week was alles redelijk hersteld.

En ongeveer een maand later moest ik ook een normale kies laten trekken die helemaal rot was. Dit werd gedaan door de tandarts, en ging zonder problemen (uiteraard wel met verdoving). Maar ik had nauwelijks nawerkingen, en geen problemen met bloed.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_102029352
Topic gaat nergens meer over, TR gemaakt.
pi_102029357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.
Dat doe jij zelf ook :') Vuige hypocriet.
Deze "discussie" is voorbij :W
pi_102029371
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic gaat nergens meer over, TR gemaakt.
Wat ben jij een mongool zeg.
pi_102029396
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dat doe jij zelf ook :') Vuige hypocriet.
Deze "discussie" is voorbij :W
Ik doe dat nooit...
pi_102029399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef StarmanFR het volgende:
Terechte klacht. Kiespijn en een tand trekken is al verschrikkelijk, maar als de man zijn werk ook niet goed doet of op tijd. ;(

Ik moest in korte tijd van elkaar zowel een verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg, ongeveer 3 verdovingen gekregen en tijdens de operatie merk je niks van pijn, maar tijdens het losmaken van die tand voel je wel bloed door je keel stromen. Hierna had ik ongeveer een week pijn van de nawerkingen, inderdaad veel paracetamoltabletten slikken en ibuprofen gebruiken. En in de eerste 2,3 dagen moest ik ook erg veel bloed spugen.
Na een week was alles redelijk hersteld.

En ongeveer een maand later moest ik ook een normale kies laten trekken die helemaal rot was. Dit werd gedaan door de tandarts, en ging zonder problemen (uiteraard wel met verdoving). Maar ik had nauwelijks nawerkingen, en geen problemen met bloed.
Sowieso, heb ik later te horen gekregen, dat de standaard verdovingen NOOIT werken bij onstekingen.
pi_102029418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik doe dat nooit...
quote:
Jonge tedere God
pi_102029435
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Wat ben jij een mongool zeg.
Ik ben een goede user die de mods graag helpt :)
pi_102029439
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

[..]

Klopt ik ben geen God maar een jonge tedere God.
pi_102029481
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Ik ben een goede user die de mods graag helpt :)
Je bent een kutNSB'er die fapt op TR's
pi_102029615
quote:
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.
pi_102029658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier :*
pi_102029728
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier :*
Ontkenningsfase 1.2
pi_102029760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Argo het volgende:

[..]

Ontkenningsfase 1.2
Opflikkeren zei ik. Als je wilt discussieren DM je maar. Ik heb veel moeite in de OP gestoken.
pi_102029794
Ik kan wel goed merken dat je een hormonaal pubertje bent, als ik die OP zo doorlees.
pi_102029825
Tevens al die mensen met hun krampachtige, zogenaamde verheven taalgebruik hier. :') Houd maar gewoon op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')