abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102034305
Godverdommezekutbedrijven. :r

Ongeveer vier weken geleden heb ik bij KPN een ZTE Blade gekocht. Mooi toestel, vooral voor zijn prijs. Ding draaide als een tiet en het leven was mooi. Tot ik op een avond ineens iets op het scherm constateerde; een kras. Althans, dat dacht ik toen. Vanaf boven tot ongeveer halverwege het display liep een duidelijke lijn door het glas. Ik de volgende dag naar KPN, vragen of ze daar toevallig garantie op gaven, wat niet zo was. Terug naar huis, later die avond was de 'kras' ineens helemaal van boven tot beneden, dus het is een barst. Ik heb er niks op gelegd, niet laten vallen, niks, gebeurde spontaan. Twee dagen later weer naar de winkel met de vraag of ze dit dan wel gaan repareren. 'Nee, want wij geven lekker alleen garantie op de software, en niet op de hardware! :6 '. Ik geloofde het niet zo, dus thuis het nodige onderzoek gedaan naar wat ze me proberen te flikken. Ik kwam tot de conclusie dat ze 6 maanden garantie moeten geven. Dus, met deze verse ammunitie nog een keer naar een filiaal, en dit keer wilden ze hem dan toch eindelijk eens opsturen.

Vandaag ging er dan eindelijk een loonslaafje naar kijken (lees, zijn routinematige 'valschade'-stempel erop stampen), en dat kan ik via internet mooi volgen. Hun diagnose: 'Val-/druk/-stoot schade'. Ze weten dus niet eens wat het is, ze gooien er maar gewoon eentje op :') Stel rukkers daar. Er is aan de hele telefoon niks aan schade te zien behalve die barst, maar toch is het valschade. Voor de grap dus maar even bekeken wat hun definitie van valschade is: Blabla, kleine val is genoeg om de printplaat te breken (wtf? :') ), blabla, het kan voorkomen dat de behuizing volledig gaaf is, blabla. NEE, LUL, dat kan niet.Als een telefoon dermate hard valt dat het display breekt, zit er ergens anders een kras.

Het is mooi dat de bewijslast bij hun ligt en dat ik nog even foto's heb gemaakt van de behuizing voordat ik hem heb weggebracht. Ik blijf dat ding gewoon terugbrengen tot ze hem repareren, vervangen of mijn geld teruggeven, want dit is geen service :') KPN claimt dat zij er verder niks mee te maken hebben, want reparatie is extern en dergelijk gelul. Boeiend, ik heb een product bij KPN gekocht, niet bij een of ander vaag 'reparatie'-bedrijfje.

TL;DR: KPN stuurt kapotte telefoon voor me op ter reparatie na veel gezeik van mijn kant en staat op het punt hem terug te geven omdat ze 'val-/druk-/stootschade' hebben 'aangetoond', en ik ben daar niet blij mee.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_102034465
Is bij de meeste grote bedrijven zo. Alles is prima totdat je een probleem hebt. Terechte klacht.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:38:41 #3
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_102034496
Had je maar een goede inboedelverzekering moeten hebben.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_102034559
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik neem toch aan dat het vrij normaal is om eerst je wettelijke garantie op te eisen voordat je bij je verzekering aanklopt.
pi_102034665
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Je telefoon verzekeren :') :') :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:28:47 #6
75556 erkel
back from Dagestan
pi_102044449
Er komt niet spontaan een barst in een scherm.
Weisst
pi_102044843
Wel een goede telefoon.
pi_102045188
ziggo. :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:16:24 #9
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_102054157
ts zit ook op tweakers :')
pi_102101754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef First het volgende:
ts zit ook op tweakers :')
Oeh, schande :') Vlug, haal de hooivorken uit de schuur :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef erkel het volgende:
Ik heb de telefoon weggelegd op een veilige plek en toen ik hem weer oppakte, zat er een barst in. Niks erop gezet ofzo, geen extreme overgangen tussen hitte en kou, niks.
pi_102101869
Sowieso KPN. :r
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
pi_102101905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:28 schreef erkel het volgende:
Horloges hebben ook wel eens dat het glas zomaar breekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 16:54:12 ]
pi_102104461
TS :') Geef gewoon toe dat je lomp bent en de telefoon hebt laten vallen of dat je er iets anders geks mee gedaan hebt! Schermpjes barsten niet uit zichzelf. Deze discussie voer ik iedere zaterdag met domme klanten die niet voor hun eigen fouten durven op te draaien.
pi_102104534
mensen die geen iphone kopen :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_102133177
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Sh0t het volgende:
TS :') Geef gewoon toe dat je lomp bent en de telefoon hebt laten vallen of dat je er iets anders geks mee gedaan hebt! Schermpjes barsten niet uit zichzelf. Deze discussie voer ik iedere zaterdag met domme klanten die niet voor hun eigen fouten durven op te draaien.
Als ik er ook maar enig aandeel in had, zou ik dat direct toegeven. Ik weet best hoe je met een telefoon om moet gaan, het zijn geen apparaten die van alles kunnen hebben, dat besef ik me heel goed. Maar als je hem gewoon op de tafel neerlegt, er niks op legt en niks mee doet en een uur later zit er een barst in, dan ga ik niet zelf opdraaien voor het repareren van dat glas.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef gers het volgende:
mensen die geen iphone kopen :')
Mensen die 500 euro meer neerleggen voor een telefoon die bijna hetzelfde kan :')
pi_102133960
Trololol dat krijg je er nu van als je Chinese troep koopt. :')
Hallon!
pi_102134473
Ik kreeg een nieuw Xperia Arc van t-mobile nadat mijn camera kapot ging. No questions asked! ^O^
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  maandag 19 september 2011 @ 12:06:42 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102134537
Wat vervelend TS, even de ombudsman inschakelen wellicht.

en deze man natuurlijk :

"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')