Die maak ik om 03:00 zometeen aan en stuur ik naar jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat is je schema voor morgen, soufi?
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef sanasoufi het volgende:
Ik nog wel denken: SeptemberRegen, hagel, tocht...
maar nee: Zon, vrij warm, en op dit moment lijkt het bijna een sauna in mijn kamer.
EN DAT LAATSTE IS NIET GOED! Al die rotzilvervisjes komen nu op me kamer af![]()
Klacht: Warm weer in september
Bedanktquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Die maak ik om 03:00 zometeen aan en stuur ik naar jou
zit ts niet zo te pesten, je weet best dat hij geen vrienden heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Kridje het volgende:
Zoek vrienden en ga buiten zitten/pak een terrasje!
"vindt"quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Infection het volgende:
Wat heeft iedereen toch met zilvervisjes?Nergens last van hier. En ik vindt de temperatuur wel lekker.
Mensen die dit weer niet kunnen waarderen.
Dat!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef Morpheus_ het volgende:
Klagen over mooi weer. Het is godverdomme ook nooit goed
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Lekker man. Zonnetje, 26 graden. Mag van mij wel het hele jaar
Jep, same here. Afentoe even een regendagje ertussendoor mag best. Zolang het maar niet benauwd wordt vind ik het prima. Goddomme waarom kunnen we niet gewoon een Spaans klimaat hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Lekker man. Zonnetje, 26 graden. Mag van mij wel het hele jaar
ga daarheen dan, houdoequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep, same here. Afentoe even een regendagje ertussendoor mag best. Zolang het maar niet benauwd wordt vind ik het prima. Goddomme waarom kunnen we niet gewoon een Spaans klimaat hebben
God nee zeg, ik ben net weer een paar jaar hier. Btw: wat ben jij een stuk chagrijn zegquote:
Moet jij maar niet zo'n domme dingen posten. tevens verkapte zie mij in spanje gewoond hebben postquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
God nee zeg, ik ben net weer een paar jaar hier. Btw: wat ben jij een stuk chagrijn zegNiet de eerste post waar ik dat zie namelijk
Net een pokkezomer gehad, schijnt de zon een x is het idd weer niet goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, schijnt de zon een keer, is het nog niet goed.
echt ehquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, schijnt de zon een keer, is het nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |