De soep was goed te doen, volgens mij kostte het 1,50 euro.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Basp1 het volgende:
Hoe duur was het soepje en was dat wel te eten?
Komt er nog iets anders dan dit soort kansloze kutoneliners? Het slaat nergens op namelijk. De broodjes gezond zijn minstens net zo duur. Een 'aardbeishake' van 0,4 liter kost 4,20 euro. Allemaal te duur; dit is echter gewoon een schrijnend voorbeeld van hoe je bedonderd wordt in een ziekenhuis. (waar toch ook mensen komen die het minder breed hebben)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Dven het volgende:
Wat verwacht je dan. Dat ze voor weinig geld de perfecte burger afleveren? Het is een ziekenhuis welke instaat voor de gezondheid van de mens. Afkickbeleid.
dan koop je lekker ergens anders het hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt er nog iets anders dan dit soort kansloze kutoneliners? Het slaat nergens op namelijk. De broodjes gezond zijn minstens net zo duur. Een 'aardbeishake' van 0,4 liter kost 4,20 euro. Allemaal te duur; dit is echter gewoon een schrijnend voorbeeld van hoe je bedonderd wordt in een ziekenhuis. (waar toch ook mensen komen die het minder breed hebben)
en het OLVG.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Dan moet je ook naar het LUMC gaan, daar is het een stuk goedkoper en wel OK.
Te duur bestaat niet. Het is maar net wat de gek ervoor geeft. En je hoeft er niet te eten natuurlijk. Grote fout is vooral dat jij er vanuit gaat dat je wat lekkers te eten krijgt terwijl het algemeen bekend is dat eetgelegenheden en winkeltjes in een ziekenhuis duur en/of kwaliteitsarm zijn. Wat de financieel wat minder bedeelden hiermee te maken hebben ontgaat me al helemaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt er nog iets anders dan dit soort kansloze kutoneliners? Het slaat nergens op namelijk. De broodjes gezond zijn minstens net zo duur. Een 'aardbeishake' van 0,4 liter kost 4,20 euro. Allemaal te duur; dit is echter gewoon een schrijnend voorbeeld van hoe je bedonderd wordt in een ziekenhuis. (waar toch ook mensen komen die het minder breed hebben)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
Marktwerking. Over een aantal jaar zal dit ziekenhuis niet meer bestaan, de restauratie aangepast hebben naar een hoger service level of de restauratie helemaal wegbezuinigd hebben!
Geduld is weer eens een schone zaak, tot die tijd leef ik enorm met je mee!
Vermaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef Pharkus het volgende:
Vaak heeft een ziekenhuis de catering uitbesteed. Weet je toevallig waar?
In een broodje hamburger? Logisch, je hebt al een broodje bal op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vermaat.
Maar goed, ik heb er geen zin meer in.
quote:Patiënten, bezoekers en medewerkers van uw ziekenhuis zijn allemaal wel even op zoek naar
een rustmoment. Een plek om te ontspannen, iets te kunnen eten of drinken of alleen maar
rustig te zitten; het gevoel van even weg zijn uit het ziekenhuis. Een geurende warme kop koffie, een mooi belegd ambachtelijk broodje of winkelen tussendoor. De Vermaat Groep vertaalt uw visie in eigentijdse goede horeca en winkels, in de kleur en stijl van uw omgeving met veel zorg en aandacht gepresenteerd.
Iedere dag weer maken onze medewerkers het uw en onze gasten met plezier naar de zin; dit vraagt om speciale talenten. Natuurlijk dient iedere gast, van de eerste tot en met de laatste, hetzelfde niveau zorg en aandacht te krijgen. Daarnaast voelt de uit het juiste hout gesneden Vermaat-medewerker haarfijn aan waar dat extra stukje aandacht net het verschil maakt.
Vermaat horeca en winkels in ziekenhuizen; aandacht met zorg.
Dat ligt er maar net aan wat je onder 'mooi' en 'ambachtelijk' verstaat!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Pharkus het volgende:
realiteit en fictie liggen nog al ver uit elkaar voor vermaat.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb het broodje bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je keihard in je holletje bent genomen. Ik ben geen vrek, verre van zelfs maar 4.50 voor dat zielige ding is echt veel te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |