Ik bespeur een generalisatie.quote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef LethalP het volgende:
Wat een dom volk!
Nooit van respect gehoord?
Klacht lijkt me duidelijk.
Vertel dat maar tegen Marokkaanse Koos.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso voetbal 'belangrijk' vindenLeuk om te zien maar bouw er in vredesnaam je leven niet omheen
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso voetbal 'belangrijk' vindenLeuk om te zien maar bouw er in vredesnaam je leven niet omheen
Dat ja, en verder wij zijn gewoon de hardste.quote:Op zondag 18 september 2011 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh jeetje ze zongen laat maar liggen hij is dood
wat erg zeg, ook de eerste keer dat we dat in het stadion hebben gehoord!
psv'ers die het over respect hebben
Zeker de minuut stilte voor Bobby Haarms in de ArenA vergeten.
Ja het is allemaal heel vervelend enzo wat er met Tyton is gebeurd, maar volgens mij zongen ze het alleen in het begin.quote:Op zondag 18 september 2011 17:39 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Dat ja, en verder wij zijn gewoon de hardste.
Dit ook.quote:Op zondag 18 september 2011 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alsof je in een stadion altijd door hebt hoe ernstig het is.
Afschuwelijk of niet?quote:
Weet iemand eigenlijk al wat er precies is met Tyton?quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sport is gezond, topsort niet. Verschrikkelijk wanneer iemand zo uitvalt man.
De waarheid, het staat hier.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Hersenschudding.quote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk al wat er precies is met Tyton?
Niet veel, alleen een hersenschudding.quote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk al wat er precies is met Tyton?
quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Sloeber94 het volgende:
De echte klacht:
Mongolen die niet kunnen nadenken.
Elke voetbalclub heeft die, en elk land heeft die mensen.
Dat lijkt me van alles dat daar afspeelde toch wel het minst belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Ja laten we het vandaag vooral niet over Feyenoord supporters hebben. ''Kanker bestuur, kanker bestuur''
quote:Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Alleen TT gelezen, terechte klacht.
De welbekende 'ja maar hullie doen het ook' argumentatiequote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Niet slim nee, maar zoals gezegd, in het stadion merk je vaak niet de ernst van een blessure. Voorts goed opgemerkt dat Boilesen wordt wordt uitgefloten terwijl hij geblesseerd is.
Nee onzin. Gaat erom dat die gasten echt niet doorhebben hoe ernstig het is. Het is gewoon 'normaal' in voetbal dat spelers worden uitgefloten als ze, terecht of onterecht, gaan liggen. Dat zie je bijvoorbeeld bij Boilesen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De welbekende 'ja maar hullie doen het ook' argumentatie
Dit inderdaad. Tyton lag al 10 min. bewegingsloos op het veld toen dat gezongen werd. Tegen die tijd moet je wel doorhebben dat het ernstig isquote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Kw4Kje het volgende:
Tuurlijk, het spel wordt 15 min stil gelegd er komen ambu broeders en doktoren het veld op lopen en dan nog niet door hebben dat het ernstig is.
TS is gewoon een hypocriete jankbal. Ik keur de spreekkoren niet goed, maar het gaat over en weer. Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar een zeer goed selectief geheugen ontwikkeld.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Kw4Kje het volgende:
Tuurlijk, het spel wordt 15 min stil gelegd er komen ambu broeders en doktoren het veld op lopen en dan nog niet door hebben dat het ernstig is.
Toen ze het zongen lag hij misschien net 1 minuut ofzo op de grondquote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tyton lag al 10 min. bewegingsloos op het veld toen dat gezongen werd. Tegen die tijd moet je wel doorhebben dat het ernstig is
Als dat zo is, is het extra sneu ja. Ik hoorde dat het alleen de begin minuten was en dat ajacied mee applaudiseerde toen hij het veld afging. Op tv hoorde ik het sowieso niet omdat geluid uitstondquote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tyton lag al 10 min. bewegingsloos op het veld toen dat gezongen werd. Tegen die tijd moet je wel doorhebben dat het ernstig is
Ik mag toch hopen dat je het verschil ziet!quote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Devv het volgende:
Maar wel fluiten als Boilesen met een blessure het veld af wordt gedragen, stelletje hypocrieten.
Zeker weten veel langer. En waarom is dat laatste relevant?quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toen ze het zongen lag hij misschien net 1 minuut ofzo op de grond
En ze zongen het maar enkele seconden.
De meerderheid die hier een drama van maakt komt volgens mij nooit in een stadion.
Als je naar een voetbal wedstrijd gaat weet je dat dit vaker voorkomt en dat het opzich "normaal" is.quote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten veel langer. En waarom is dat laatste relevant?
hij doelt natuurlijk op kudde gedragquote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker weten veel langer. En waarom is dat laatste relevant?
Even offtopic, maar ik heb Mols nog nooit een schwalbe zien maken hoorquote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee onzin. Gaat erom dat die gasten echt niet doorhebben hoe ernstig het is. Het is gewoon 'normaal' in voetbal dat spelers worden uitgefloten als ze, terecht of onterecht, gaan liggen. Dat zie je bijvoorbeeld bij Boilesen.
Ik zou het zelf nooit doen en vind het ook niet slim (behalve als het heel duidelijk is dat het nep is, zoals bij Suarez/Afellay/Mols dat bijvoorbeeld vaak was
Gewoon 2 jaar achter elkaarquote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Even offtopic, maar ik heb Mols nog nooit een schwalbe zien maken hoor
Het was 'normaal' geweest als het direct was gezongen ja, eens. Niet na 10 min.quote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je naar een voetbal wedstrijd gaat weet je dat dit vaker voorkomt en dat het opzich "normaal" is.
Na een paar minuten hoorde ik alleen pro Ajax liederenquote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was 'normaal' geweest als het direct was gezongen ja, eens. Niet na 10 min.
Beter luisteren volgende keer.quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Na een paar minuten hoorde ik alleen pro Ajax liederen
Ik mag toch wel hopen dat jij ziet dat het precies hetzelfde is. Het is niet alsof het erg onduidelijk was of Boilesen echt geblesseerd was toen hij het veld af werd gedragen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef eight het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je het verschil ziet!
Anyway, vanavond bij studio voetbal krijgt het gedrag van de ajax aanhang extra aandacht.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat het best wel meeviel, en dat bepaalde personen het proberen op te blazen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Met name de NOS die het in de samenvatting zo gemonteerd heeft dat er niets te horen is, en zelfs de commentator die er snel doorheen riep: "HET AJAX PUBLIEK KLAPT OOK!!!!! JONGENS NIETS AAN DE HAND!! HOOR JE DAT, HET AJAX PUBLIEK KLAPT HOOR!!!!"Echt om te kotsen.
kom op zeg. Iemand uitfluiten terwijl hij van het veld wordt gedragen is toch een stuk minder ernstig dan iemand die al 10 min. roerloos op het veld ligt met spreekkoren dood wenst.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat jij ziet dat het precies hetzelfde is. Het is niet alsof het erg onduidelijk was of Boilesen echt geblesseerd was toen hij het veld af werd gedragen.
Hoe bedoel je selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 18 september 2011 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
kom op zeg. Iemand uitfluiten terwijl hij van het veld wordt gedragen is toch een stuk minder ernstig dan iemand die al 10 min. roerloos op het veld ligt met spreekkoren dood wenst.
Oké volgens mij hoorde ik het net ook, maar het was echt niet massaal ofzo.quote:
Dat ook ja, hier op FOK! was iemand die verstand heeft van dit soort dingenquote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat het best wel meeviel, en dat bepaalde personen het proberen op te blazen.
Helemaal niet. Het is beide niet okay, maar die spreekkoren vallen toch duidelijk in een zwaardere categorie?quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Hoe bedoel je selectieve verontwaardiging.
De Boer begon er zelfs over geloof ik. En Ajacieden hebben over het algemeen hun naam tegen, als er een supportersgroep alleen maar respect uit en zelf niets geeft is het Ajax. Daarmee zeg ik niet dat elke Ajacied zo is, maar het minachtende gedrag is gemiddeld gezien toch redelijk hoog. Jammer.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat het best wel meeviel, en dat bepaalde personen het proberen op te blazen.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is beide niet okay, maar die spreekkoren vallen toch duidelijk in een zwaardere categorie?
Bekijk jij het door een Ajax bril? (en nee, ik ben geen psv supporter)quote:
Ik bekijk het zoals ik het ervaren heb. En ik vond de spreekkoren in mijn beleving wel meevallen. Het waren volgens mij echt geen minutenlang durende spreekkoren.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef eight het volgende:
[..]
Bekijk jij het door een Ajax bril? (en nee, ik ben geen psv supporter)
Sowieso is het uitpubliek bij clubs als Den Haag, Utrecht, Ajax, PSV en Feyenoord niet het meest sympathieke deelquote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat is eigenlijk het probleem met alles, er zijn altijd een paar debielen en meteen is iedereen zo. Zelf ben ik ook Ajax supporter, maar mij zal je dat nooit zien doentevens heb ik respect voor andere clubs en de supporters daarvan, maar volgens mij ben ik de enige daarin
Wat vind jij dan 'belangrijk'? Iedereen mag dat toch zelf weten?quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Ik ga zelf al een aantal seizoenen zo'n wedstrijd of 15 per seizoen mee naar uitwedstrijden en ik kan niet anders zeggen dat PSV een tam en rustig uitpubliek heeft. Tegen bijvoorbeeld Ajax, Feyenoord en Twente wordt er een blik met 16 jarige 'hooligans' opengetrokken met hun 'Joden aan het gas' 'Kakkerlakken' en 'KankerDuitsers', maar die vast groep van slechts een mannetje of 400 wat zich bijzonder netjes gedraagt is echt niet te vergelijken met een peloton zoals Ajax en Feyenoord op de been kan brengen. Niet dat ik daar rouwig om ben. Het kan natuurlijk van een grote meerwaarde zijn, maar de andere kant van de medaille is dat je je met een IQ van boven het niveau baviaan je de ogen uit de kop schaamt als je als Ajacied in dat vak stond vanmiddag.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Sowieso is het uitpubliek bij clubs als Den Haag, Utrecht, Ajax, PSV en Feyenoord niet het meest sympathieke deel
Je was helemaal niet 'de baas', jullie hebben je weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt. Daarnaast werd die minuut stilte door slechts een paar man verstoord, want de rest van het uitpubliek hield toen heel netjes (en gewoon zoals het hoort) de mond dicht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef kurk_droog het volgende:
PSV'ers huilen weer het hardst hoor.. MWEEEMWEEE, tsjonge jonge zeg. Ga dan lekker wijven voetbal kijken. He was 2 minuten en daarna alleen maar pro ajax. Remember minuut stiltje Sjakie? Hypocrieten!
Sowieso was uitvak de baas daar.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/535/israelflag.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Was je erbij?quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je was helemaal niet 'de baas', jullie hebben je weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt. Daarnaast werd die minuut stilte door slechts een paar man verstoord, want de rest van het uitpubliek hield toen heel netjes (en gewoon zoals het hoort) de mond dicht.
De termen naar Tyton werden door íetsjes meer mensen ingezet. Hypocriet.
Het was met iets minder mensen dus het mocht.quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je was helemaal niet 'de baas', jullie hebben je weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt. Daarnaast werd die minuut stilte door slechts een paar man verstoord, want de rest van het uitpubliek hield toen heel netjes (en gewoon zoals het hoort) de mond dicht.
De termen naar Tyton werden door íetsjes meer mensen ingezet. Hypocriet.
Ja, en hij heeft gelijk.quote:
Was je ook zo boos toen de minuut stilte van Bobby Haarms verpest werd door jullie eigen publiek?quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Terechte klacht! Ik heb een seizoenskaart bij PSV en zit onder het uitvak en mijn bloed was echt aan het koken, er leek ook geen eind aan te komen bij die gasten. Wat een eikels
Nee, maar dat toont aan dat er meer 'normale' PSV supporters rondlopen dan Ajax supporters.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was met iets minder mensen dus het mocht.
Wat een onzinnige discussie.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nee, maar dat toont aan dat er meer 'normale' PSV supporters rondlopen dan Ajax supporters.
Sjakiequote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je ook zo boos toen de minuut stilte van Bobby Haarms verpest werd door jullie eigen publiek?
Jazeker. En honderden PSV'ers waren muisstil op slechts letterlijk een stuk of 6 man na. Vanmiddag waren het er minimaal een paar honderd.quote:
PSV, zielig volk. Paar jaar geleden allemaal een grote mond achter het glas tot het deurtje ineens midden op het uitvak lag en er geen glas meer tussen zat.quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Terechte klacht! Ik heb een seizoenskaart bij PSV en zit onder het uitvak en mijn bloed was echt aan het koken, er leek ook geen eind aan te komen bij die gasten. Wat een eikels
de ophef begrijp ik wel maar deze discussie niet want jullie komen er toch niet uit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Maarja ik snap de hele ophef niet.
Dus ik zal wel een leeghoofd ofzo zijn
Hou toch je bek man. Lekker uitbreken en een familievak bang maken door met vuurwerk te gooien, helden. Dan nog een steward van de trap afknikkeren (die gewoon een ring naar beneden en dus hartstikke dood valt als dat net er niet hangt) en ook nog brandblussers en plexiglas tussen het publiek gooien. En jij bent daar trots op? Als je een echte vent bent doe je zoiets niet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PSV, zielig volk. Paar jaar geleden allemaal een grote mond achter het glas tot het deurtje ineens midden op het uitvak lag en er geen glas meer tussen zat.
Nope, ik ga hem ook sluiten. Het wordt een "jullie publiek is zieilger dan ons publiek"-ding. Waar kun je je in godsnaam druk om maken.quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef eight het volgende:
[..]
de ophef begrijp ik wel maar deze discussie niet want jullie komen er toch niet uit.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |