alsnog... hier ga je spijt van krijgen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maar nadat ik hoorde wat ze net tegen/over mij zei kan me dat geen fuck schelen
Nee, ik voel me een stuk beter. Ze moet leren dat ze niet alles tegen iedereen kan zeggen. Dat er mensen zijn die dingen niet pikken.quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
alsnog... hier ga je spijt van krijgen.
Alleen als je meer en betere pics postquote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef FreakyStyley het volgende:
Krijg ik nu wel 'props' omdat ik als één van de weinigen echt pics post?
Haha viel me idd wel op x'D, bij elk topic bijna zie je van die mensen die zeggen : 'pics!'quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef FreakyStyley het volgende:
Oke, ik zoek er nog ff één.quote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Alleen als je meer en betere pics post
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef FreakyStyley het volgende:
Nee het is kansloos.quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef FreakyStyley het volgende:
Wat zei ze net over/tegen jou dan ?quote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maar nadat ik hoorde wat ze net tegen/over mij zei kan me dat geen fuck schelen
je eigen familie op internet zetten is echt grootste naai actie ooitquote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nee, ik voel me een stuk beter. Ze moet leren dat ze niet alles tegen iedereen kan zeggen. Dat er mensen zijn die dingen niet pikken.
ssst sssst eerst even vragen om nog een pic.. dan pas dit typen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je eigen familie op internet zetten is echt grootste naai actie ooit![]()
kan je niet goed praten.
marja zelf weten![]()
moet je wel ff aan haar de link geven, anders merkt ze er niks van.
Het kan me geen fuck schelen of het een naai actie is. Je weet niet hoe het is om iedere dag gekanker te hebben vanwege zo'n irritant eigenwijs kind.quote:Op zondag 25 september 2011 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan je niet goed praten.
marja zelf weten![]()
Laat TS lekker doen wat ie zelf wil.quote:Op zondag 25 september 2011 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan je niet goed praten.
marja zelf weten![]()
Haha dit.quote:Op zondag 25 september 2011 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ssst sssst eerst even vragen om nog een pic.. dan pas dit typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |