Ik bespeur een generalisatie.quote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef LethalP het volgende:
Wat een dom volk!
Nooit van respect gehoord?
Klacht lijkt me duidelijk.
Vertel dat maar tegen Marokkaanse Koos.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso voetbal 'belangrijk' vindenLeuk om te zien maar bouw er in vredesnaam je leven niet omheen
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso voetbal 'belangrijk' vindenLeuk om te zien maar bouw er in vredesnaam je leven niet omheen
Dat ja, en verder wij zijn gewoon de hardste.quote:Op zondag 18 september 2011 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh jeetje ze zongen laat maar liggen hij is dood
wat erg zeg, ook de eerste keer dat we dat in het stadion hebben gehoord!
psv'ers die het over respect hebben
Zeker de minuut stilte voor Bobby Haarms in de ArenA vergeten.
Ja het is allemaal heel vervelend enzo wat er met Tyton is gebeurd, maar volgens mij zongen ze het alleen in het begin.quote:Op zondag 18 september 2011 17:39 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Dat ja, en verder wij zijn gewoon de hardste.
Dit ook.quote:Op zondag 18 september 2011 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alsof je in een stadion altijd door hebt hoe ernstig het is.
Afschuwelijk of niet?quote:
Weet iemand eigenlijk al wat er precies is met Tyton?quote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sport is gezond, topsort niet. Verschrikkelijk wanneer iemand zo uitvalt man.
De waarheid, het staat hier.quote:Op zondag 18 september 2011 17:34 schreef Nikmans het volgende:
Hersenschudding.quote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk al wat er precies is met Tyton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |