Weet je wat nog gevaarlijker is als een normale kassa. De mandjes kassa waar je gelijk aan de andere kant sigareten kan kopen. Dan is er soms maar 1 medewerkster en 2 rijen die ze moet behandelen.. En in mijn tokkiewijk zijn dat soms leuke conflictenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Charlea het volgende:
Het is een klein beetje ongemakkelijk als je daar, met gevaar voor eigen leven tussen instaat.
Ah....jij bent een übermensch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef steve.T het volgende:
Waarom beschermen mensen de cassiëre dat is toch altijd een tweede rangs burgermaar on topic ze moeten zich maar leren gedragen in een openbaar gebouw bleren is nogal onbeschoft maar och het blijk weer een gat als urk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ik sla geen vrouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Daar ben jij niet mans genoeg voor, sorry...
hey hey niet met hitler quoten gaan gooienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ah....jij bent een übermensch.
Ik las "een lekker volle kut met haar"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Charlea het volgende:
Het is een klein beetje ongemakkelijk als je daar, met gevaar voor eigen leven tussen instaat. Trouwens, in het boerengat waar die AH staat is in de buurt wel een gesticht voor ouderen, waar ook regelmatig mensen van gaan winkelen, wat ook dergelijke situaties oplevert. Kan best dat die kerel daarvandaan kwam, ben ook vaak genoeg verteld dat god van me houdt omdat die vent darmkanker had, die mij aansprak, of een vrouw die voor een eenzame eend aan het bidden was en toen mij zag, en dus god -alweer- van me houdt, aangezien voor ene kleindochter genaamd ´Connie´, er is me verteld dat ik een lekkere volle kop met haar heb door ene Joop, etc.
![]()
Hilarisch, dat wel, maar wel snel uit de hand lopend, denk ik zo.
Ik keek nog even voor de zekerheid....maar kan niets ontdekken wat mij een man maakt...sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Klopt ik sla geen vrouwen.
Maar aangezien jij geen vrouw bent...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef Charlea het volgende:
Het is niet de bedoeling dat we de AH situatie nu gaan nabootsen, hč lieve menschen?
Meer klagen.Sorry maar uhm wat is dan je stelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political
Ik kan het natuurlijk altijd ff komen tjekken ... ... gewoon voor de zekerheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik keek nog even voor de zekerheid....maar kan niets ontdekken wat mij een man maakt...sorry.
Hehe leef je uit, heb die statement nooit ontkend dus wie weet..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik las "een lekker volle kut met haar"![]()
Waar het hart vol van is, zeg maar.
Vooruit, voordeel van de twijfel dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik keek nog even voor de zekerheid....maar kan niets ontdekken wat mij een man maakt...sorry.
Ja vanmiddag weer....voor me lieffiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vooruit, voordeel van de twijfel dan.
En nu hup, weer terug de keuken in.
niks mis met de ah though...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef xminator het volgende:
Wie gaat er dan ook naar de ah, klotewinkel is het.
Verbeter hem en leg de juiste analyse uit aan hem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef steve.T het volgende:
[..]
makkelijke maar zeer onjuiste analyse mijn vriend
Wat niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hehe leef je uit, heb die statement nooit ontkend dus wie weet..![]()
maar nee, helaas, die bezit ik niet
Spreek alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:22 schreef Charlea het volgende:
[..]
Grotendeels zijn zulke dramaschoppers buitenlanders ja, voornamelijk tieners, ik heb er niks tegen, zolang ze maar niet aan mij komen, hoewel ik het ermee eens ben dat 't niet al te gepast is, die herrieschoppingz.
Maar wij autochtonen zijn ook niet altijd even beleefd en vriendelijk
KUT he, overvloedende testosteron?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:22 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wat niet?
Haar?
Een kut?
En kut met haar?
Een volle kut?
Een volle kut met haar?
En toen ging het verhaal met me kop op de loop.
as you wish my lady.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Verbeter hem en leg de juiste analyse uit aan hem!
Tot zo ver ik weet gebruiken buitelanders onze taal gewoon correct maar voegen ze hun eigen woorden toe omdat het makelijker is voor hun om het te onthouden of omdat ze het gewoon "stoer vindend" het heeft niks te maken met Interpretatie van de onze taal te maken." ze begrijpen onze worden wel maar willen ze simpel weg niet gebruiken.quote:
Zeg, hou je tenen eens binnenboord.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Spreek alleen voor jezelf.
Niet voor anderen svp.
Dat is Pallas-Athene. Staat altijd klaar om je iets toe te snauwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef Charlea het volgende:
[..]
Zeg, hou je tenen eens binnenboord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |