Ah nee. Je kon overigens nauwelijks zien dat ze buitenlands waren door alle lichte foundation.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:06 schreef wise het volgende:
dus die zwarten waren aan het discrimineren
Even wat fatsoen erin timmeren, als het warequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
Terechte klacht!
Die snollen moet je gewoon buiten mishandelen.
Even normen en waarden leren.
En waar in het verhaal past de cassiëre?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef ElectricEye het volgende:
Ik had die kassière knetterhard op d'r muil gepeerd. Echt.
Door haar slome gedrag zat jij tenslotte tussen het schreeuwende gepeupel.
Juist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Even wat fatsoen erin timmeren, als het ware
Ze stond toch bij de kassa?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En waar in het verhaal past de cassiëre?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En waar in het verhaal past de cassiëre?
Lezen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef ElectricEye het volgende:
Bizarre aantijging.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een cassiëre zit altijd bij de kassa?
Ik denk dat de cassière zich tijdelijk had verstopt, het was oorlog daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef ElectricEye het volgende:
Ik had die kassière knetterhard op d'r muil gepeerd. Echt.
Hoe bedoel je een topic killer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Charlea het volgende:
Het is een klein beetje ongemakkelijk als je daar, met gevaar voor eigen leven tussen instaat. Trouwens, in het boerengat waar die AH staat is in de buurt wel een gesticht voor ouderen, waar ook regelmatig mensen van gaan winkelen, wat ook dergelijke situaties oplevert. Kan best dat die kerel daarvandaan kwam, ben ook vaak genoeg verteld dat god van me houdt omdat die vent darmkanker had, die mij aansprak, of een vrouw die voor een eenzame eend aan het bidden was en toen mij zag, en dus god -alweer- van me houdt, aangezien voor ene kleindochter genaamd ´Connie´, er is me verteld dat ik een lekkere volle kop met haar heb door ene Joop, etc.
![]()
Hilarisch, dat wel, maar wel snel uit de hand lopend, denk ik zo.
Wil je soms ook een paar klappen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de cassiëre dat dat gezegd werd?
Daar ben jij niet mans genoeg voor, sorry...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wil je soms ook een paar klappen?
Wellicht dat je capaciteit tot denken dan toeneemt.
Dat was een aanvullende klacht!!!!!!111!11quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een topic killer?
Waar gaat dit verhaal van je eigenlijk over?????
Gewoon volgende keer een kloppende topic maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dat was een aanvullende klacht!!!!!!111!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |