Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hell no. Alles of niets :w
Jij mag mee hoor!quote:
Apekoek niet hij weet niet wat hij mist!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.
Met jou deel ik mijn gratis drankje!quote:
Ja maar dan ben ik niet meer speciaal :/quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.
Jij mag bij mij op schoot/naast mij zitten dan ben je speciaal!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik niet meer speciaal :/
Dan moeten we ook allemaal Keep on wokking t shirts hebben!quote:
Oh jij bent een gozer? Neem dan geen vrouwen icoontje, leugenaars zijn niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Argo, heb jij graag gozers op je schoot?
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het was maar een grapje. Maar nu ik zie hoe gemeen jij bent blijf ik wel weg.
Wok een optie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het was maar een grapje. Maar nu ik zie hoe gemeen jij bent blijf ik wel weg.
Graag bewijzen dat jouw vader een Goddelijke afkomst heeft dan maar, scan zijn geboorte certificaat maar in, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.
Vietnam?! Ik heb gestreden in Afghanistan,maat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.
Denken dat jonge tedere Goden vaders hebben, ik ben geadopteerd door een gezin maar gemaakt door andere goden!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Graag bewijzen dat jouw vader een Goddelijke afkomst heeft dan maar, scan zijn geboorte certificaat maar in, ben benieuwd.
Wat kutsmarthphone?quote:
Elvira is lief.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Wat kutsmarthphone?
Niet haten tegen HTC wildfire toch??
Argo zeg er wat van! Elvira doet stout!
Als je een vader had was je een ajacied!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Denken dat jonge tedere Goden vaders hebben, ik ben geadopteerd door een gezin maar gemaakt door andere goden!
Oké... trouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Je bent zelf 60.....
HAHA JOU UI KWIJLT THUMBS DOWN UNFOLLOW DISLIKE DIT IS NIET OKE DPDPLOLOLXDXDquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Je bent zelf 60.....
Laat de mooie prachtige Elvira eens met rust.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Oké... trouwen?
Of is Ratelslangetje niet meer iets voor U?
Die is 50 haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |