Waar woon je?quote:
Ja dit is serieus... Niemand wilt mee...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef themole het volgende:
Serieus dat is echt triest. In b4 forever alone plaatje.
Die liggen te rusten.quote:
Ik had me er zo op verheugd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef IBAZ het volgende:
Anders ga je vanavond mokken i.p.v. wokken.
Je kan wel met de dames voetbalteams uit mijn dorp wokken, die doen het ook vanavondquote:
Welk dorp?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan wel met de dames voetbalteams uit mijn dorp wokken, die doen het ook vanavond
in de buurt van amsterdamquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar woon je?
[..]
Ja dit is serieus... Niemand wilt mee...
[..]
Die liggen te rusten.
Vlakbij Leeuwarden, Jelsum. Is cheapass onbeperkt kanen voor 15 euro ofzo. Treetje pils in de voetbaltas mee en je hebt een geniale avond. Zelf nooit gedaan maar ik wil het zeker nog eens doen met matenquote:
Ook te ver weg, en waar ik heen ga kan ik voor 11 euro kanen, en ik heb een kortings bonnetje uit het zondagnieuws geknipt waardoor ik 1 gratis drankje van de zaak krijg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlakbij Leeuwarden, Jelsum. Is cheapass onbeperkt kanen voor 15 euro ofzo. Treetje pils in de voetbaltas mee en je hebt een geniale avond. Zelf nooit gedaan maar ik wil het zeker nog eens doen met maten
Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, veel plezier in jou eentje
Ik ga denk ik in Roosteren das erg goedkoop daar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef ThaTim het volgende:
Ah, ik kom wel even langs in Zitterd.
Is der überhaupt een wok in Grevenbicht das toch gewoon een chinees met maand menu's? Maarja ik denk dat ik FOREVER ALONE BEN. De wok in Roosteren is redelijk pauper maja ik moet toch iets. En als iemand van daar dit leest, en ze zien vanavond iemand alleen komen hebben ze natuurlijk ook nog de pik op mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:51 schreef ThaTim het volgende:
De wok in Grevenbicht is niet zo speciaal.
Ts kan niet koken. En ik wil ook gebakken bananen mini loempia's etc.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:59 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom ga je niet naar de supermarkt en koop je wat kip, wokgroente en een woksausje?
Pisang gorengquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ts kan niet koken. En ik wil ook gebakken bananen mini loempia's etc.
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag dan een sma uit je klas mee.
Dan denken ze gelijk dat je er ook een bent en dat is wel het laatste dat je wiltquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,
Dan is de voorbereiding niet echt geslaagd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,
Klopt dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan denken ze gelijk dat je er ook een bent en dat is wel het laatste dat je wilt
Bazen plan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef Akwasi het volgende:
Hallon,
Schuif gewoon bij een familie aan.
gr gr
Dat zeer zeker, dat komt omdat een bepaalde meid niet reageert op mijn email.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is de voorbereiding niet echt geslaagd.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef BlueMage het volgende:
Is het garpje "you never wok alone" al gemaakt?!!!111einzeinz![]()
![]()
Awh je woorden zijn als doornen die door mijn hart en huid prikken, mijn tederheid verscheurt zichzelf. Mijn lichaam voelt zo zwaar, tranen lopen langs mijn wangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wokken is leuk. Ik wil wel mee maar ik woon in de Randstad.Je bent onbereikbaar, Argo.
Oh ik woon ook in de randstad. Wokken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wokken is leuk. Ik wil wel mee maar ik woon in de Randstad.Je bent onbereikbaar, Argo.
Bazenplan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Oh ik woon ook in de randstad. Wokken?
I'm sorry Argoquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Awh je woorden zijn als doornen die door mijn hart en huid prikken, mijn tederheid verscheurt zichzelf. Mijn lichaam voelt zo zwaar, tranen lopen langs mijn wangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
I'm sorry Argo
Denk je dat dat was is voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf een paar gedichten om erin te komen. Daarna kun je rollen als Dr. Seuss.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?
[..]
Denk je dat dat was is voor mij?
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef BlueMage het volgende:
![]()
Maastricht, in de buurtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?
[..]
Denk je dat dat was is voor mij?
Hongerig, vol met verlangenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Schrijf een paar gedichten om erin te komen. Daarna kun je rollen als Dr. Seuss.
Ik zal eens afkomen naar Maastricht!quote:
En waarom vraag je je grote liefde niet mee? Dit is nou juist een hele mooie kans!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:59 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom ga je niet naar de supermarkt en koop je wat kip, wokgroente en een woksausje?
Je lieve lieve berichtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:40 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En waarom vraag je je grote liefde niet mee? Dit is nou juist een hele mooie kans!!!!![]()
...en anders wil ik wel mee, zolang je niet gaat huilen ofzo
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:40 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En waarom vraag je je grote liefde niet mee? Dit is nou juist een hele mooie kans!!!!![]()
...en anders wil ik wel mee, zolang je niet gaat huilen ofzo
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Hongerig, vol met verlangen
Ach mijn lieve meid, waarom vergeet je toch al mijn belangen
Ja ik zou graag romantisch met jou eten
Maar voor jou is niks goeds genoeg jij wilt een 4 sterren keten
Je bent zo koud, en je woont zo ver weg
Wat een pech
Ik mis je toch zo kom terug bij mij
Weet je nog toen we samen picknickte in de wei?
Toen was alles nog goed, maar nu ben je veranderd in iets harteloos
Je bent nu de doorn van een roos
En ik, ik ben nu de maan, die het zonlicht van je steelt
Terwijl een ander je nu teder streelt
Maar is er dan nog iemand met zachtere handjes dan mij?
Ik kan de lieve woordjes nog goed herinneren alles wat je zei
En nu zit ik hier alleen op weg naar een wok
Maar voordat ik kan gaan moet ik eerst nog klagen op FOK!
Fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Je lieve lieve bericht
Doet mijn hart opengaan
Ja dit mijn beste verdient dan ook een mooi gedicht
Ik draag het op aan jou
Je red me uit mijn rampenspoed
Jij haalde me uit mijn rouw
Ik bescherm jou met mijn laatste druppels bloed
Ja voor jou sta ik paraat
Ik ben het die je niet verlaat
De schaduw die naast je staat
Nu moeten we opschieten anders komen we te laat.
De hoon de spotquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef BlueMage het volgende:
![]()
Ik blijf oefenen beste baas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[..]
FantastischSprakeloos. Ga zo door!
Is het niet Johnie wokker?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Is het niet Johnie wokker?
EDIT: zou ik in aanmerking komen vor poëten in da hood?
Als ik eraan denk bonst mijn hart bijna uit mijn vel, mijn ziel krijgt een opkikker alsof 10 defibrillators mij in shock brengen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel het voor! Jij natuurlijk als eregast.
Dit is wel pro photoshop hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel het voor! Jij natuurlijk als eregast.
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Rip alvast. Wordt het een trein
Vind je dat fijn?
Een touw is ook goed,
Ga maar gauw je weet het moet.
Groet groet
Treinen zijn niet zo mijn dingquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Rip alvast. Wordt het een trein
Vind je dat fijn?
Een touw is ook goed,
Ga maar gauw je weet het moet.
Groet groet
Klop klop klop lasagne is top.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Geelman het volgende:
Als ik gratis mee mag eten wil ik wel mee. Moet hier lasagne eten.
De koks/pimphoed mist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Akwasi het volgende:
Geen zorgen jongens de pro heeft het alweer gedaan voor jullie
[ afbeelding ]
Baas dat is zoveel mooierquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Geelman het volgende:
Als ik gratis mee mag eten wil ik wel mee. Moet hier lasagne eten.
Blauw was op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Baas dat is zoveel mooier
Je bent een echte photoshop pooier
Diepe respect voor jou
Ps waarom is je pimphoed niet blauw?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Akwasi het volgende:
Jongens ik ben me toch met een meesterwerk bezig.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Akwasi het volgende:
Jongens ik ben me toch met een meesterwerk bezig.
Dat ben ik he. Net gemaakt die foto.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:24 schreef Argo het volgende:
[..]
BAAS!Als je met zon baas de wok binnenkomt.
Diepe respect man diepe respect!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:25 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat ben ik he. Net gemaakt die foto.
Die moeten we even hossele van. www.alternatiefdaten.nlquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja tenzij er nog chickies mee komen!
Dat zal geen problemen opleveren schat ik zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Die moeten we even hossele van. www.alternatiefdaten.nl
Waar is whyaretheyaltakenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zal geen problemen opleveren schat ik zo.
Dank. Velen uren zijn erin gegaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
HieroWat een bazenplaatje man!
Je mag mijn kat wel lenenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Argo het volgende:
Ik ben trouwens niet gegaan ik heb het naar volgende week verplaats!
Homo, mietjequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Argo het volgende:
Ik ben trouwens niet gegaan ik heb het naar volgende week verplaats!
Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hell no. Alles of niets :w
Jij mag mee hoor!quote:
Apekoek niet hij weet niet wat hij mist!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.
Met jou deel ik mijn gratis drankje!quote:
Ja maar dan ben ik niet meer speciaal :/quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja luister nou eens heel Fok wil met Argo wokken.
Jij mag bij mij op schoot/naast mij zitten dan ben je speciaal!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik niet meer speciaal :/
Dan moeten we ook allemaal Keep on wokking t shirts hebben!quote:
Oh jij bent een gozer? Neem dan geen vrouwen icoontje, leugenaars zijn niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Argo, heb jij graag gozers op je schoot?
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het was maar een grapje. Maar nu ik zie hoe gemeen jij bent blijf ik wel weg.
Wok een optie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het was maar een grapje. Maar nu ik zie hoe gemeen jij bent blijf ik wel weg.
Graag bewijzen dat jouw vader een Goddelijke afkomst heeft dan maar, scan zijn geboorte certificaat maar in, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.
Vietnam?! Ik heb gestreden in Afghanistan,maat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar als ik een ding niet kan luchten dan zijn het leugenaars! Die verpesten de boel alleen! En ik wil geen mensen aan tafel die sterke stoere verhalen vertellen hoe ze hebben gestreden in de vietnam oorlog.
Denken dat jonge tedere Goden vaders hebben, ik ben geadopteerd door een gezin maar gemaakt door andere goden!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Graag bewijzen dat jouw vader een Goddelijke afkomst heeft dan maar, scan zijn geboorte certificaat maar in, ben benieuwd.
Wat kutsmarthphone?quote:
Elvira is lief.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Wat kutsmarthphone?
Niet haten tegen HTC wildfire toch??
Argo zeg er wat van! Elvira doet stout!
Als je een vader had was je een ajacied!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Denken dat jonge tedere Goden vaders hebben, ik ben geadopteerd door een gezin maar gemaakt door andere goden!
Oké... trouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Je bent zelf 60.....
HAHA JOU UI KWIJLT THUMBS DOWN UNFOLLOW DISLIKE DIT IS NIET OKE DPDPLOLOLXDXDquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Je bent zelf 60.....
Laat de mooie prachtige Elvira eens met rust.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Oké... trouwen?
Of is Ratelslangetje niet meer iets voor U?
Die is 50 haha
Ga weg, kleuter, je zuigt al het pure uit dit pareltje van een topic....bah...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
HAHA JOU UI KWIJLT THUMBS DOWN UNFOLLOW DISLIKE DIT IS NIET OKE DPDPLOLOLXDXD
Ohja en jennifer Ieuwbank.
Klopt ik ga een TR maken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ga weg, kleuter, je zuigt al het pure uit dit pareltje van een topic....bah...
Niet in je oog toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Uiteraard! En doe daar maar een gezonde dosis sambal bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |