Waar woon je?quote:
Ja dit is serieus... Niemand wilt mee...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef themole het volgende:
Serieus dat is echt triest. In b4 forever alone plaatje.
Die liggen te rusten.quote:
Ik had me er zo op verheugd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef IBAZ het volgende:
Anders ga je vanavond mokken i.p.v. wokken.
Je kan wel met de dames voetbalteams uit mijn dorp wokken, die doen het ook vanavondquote:
Welk dorp?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan wel met de dames voetbalteams uit mijn dorp wokken, die doen het ook vanavond
in de buurt van amsterdamquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar woon je?
[..]
Ja dit is serieus... Niemand wilt mee...
[..]
Die liggen te rusten.
Vlakbij Leeuwarden, Jelsum. Is cheapass onbeperkt kanen voor 15 euro ofzo. Treetje pils in de voetbaltas mee en je hebt een geniale avond. Zelf nooit gedaan maar ik wil het zeker nog eens doen met matenquote:
Ook te ver weg, en waar ik heen ga kan ik voor 11 euro kanen, en ik heb een kortings bonnetje uit het zondagnieuws geknipt waardoor ik 1 gratis drankje van de zaak krijg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlakbij Leeuwarden, Jelsum. Is cheapass onbeperkt kanen voor 15 euro ofzo. Treetje pils in de voetbaltas mee en je hebt een geniale avond. Zelf nooit gedaan maar ik wil het zeker nog eens doen met maten
Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, veel plezier in jou eentje
Ik ga denk ik in Roosteren das erg goedkoop daar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef ThaTim het volgende:
Ah, ik kom wel even langs in Zitterd.
Is der überhaupt een wok in Grevenbicht das toch gewoon een chinees met maand menu's? Maarja ik denk dat ik FOREVER ALONE BEN. De wok in Roosteren is redelijk pauper maja ik moet toch iets. En als iemand van daar dit leest, en ze zien vanavond iemand alleen komen hebben ze natuurlijk ook nog de pik op mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:51 schreef ThaTim het volgende:
De wok in Grevenbicht is niet zo speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |