Ts kan niet koken. En ik wil ook gebakken bananen mini loempia's etc.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:59 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom ga je niet naar de supermarkt en koop je wat kip, wokgroente en een woksausje?
Pisang gorengquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ts kan niet koken. En ik wil ook gebakken bananen mini loempia's etc.
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag dan een sma uit je klas mee.
Dan denken ze gelijk dat je er ook een bent en dat is wel het laatste dat je wiltquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,
Dan is de voorbereiding niet echt geslaagd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima plan, maar de enige die ik van mijn klas kan mee vragen is een homo die ik op facebook heb,
Klopt dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan denken ze gelijk dat je er ook een bent en dat is wel het laatste dat je wilt
Bazen plan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef Akwasi het volgende:
Hallon,
Schuif gewoon bij een familie aan.
gr gr
Dat zeer zeker, dat komt omdat een bepaalde meid niet reageert op mijn email.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is de voorbereiding niet echt geslaagd.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef BlueMage het volgende:
Is het garpje "you never wok alone" al gemaakt?!!!111einzeinz![]()
![]()
Awh je woorden zijn als doornen die door mijn hart en huid prikken, mijn tederheid verscheurt zichzelf. Mijn lichaam voelt zo zwaar, tranen lopen langs mijn wangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wokken is leuk. Ik wil wel mee maar ik woon in de Randstad.Je bent onbereikbaar, Argo.
Oh ik woon ook in de randstad. Wokken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wokken is leuk. Ik wil wel mee maar ik woon in de Randstad.Je bent onbereikbaar, Argo.
Bazenplan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Oh ik woon ook in de randstad. Wokken?
I'm sorry Argoquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Awh je woorden zijn als doornen die door mijn hart en huid prikken, mijn tederheid verscheurt zichzelf. Mijn lichaam voelt zo zwaar, tranen lopen langs mijn wangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
I'm sorry Argo
Denk je dat dat was is voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf een paar gedichten om erin te komen. Daarna kun je rollen als Dr. Seuss.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?
[..]
Denk je dat dat was is voor mij?
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef BlueMage het volgende:
Is het garpje "you never wok alone" al gemaakt?!!!111einzeinz![]()
![]()
Maastricht, in de buurtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Midden, rond de omstreken van Sittard. En gij?
[..]
Denk je dat dat was is voor mij?
Hongerig, vol met verlangenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Schrijf een paar gedichten om erin te komen. Daarna kun je rollen als Dr. Seuss.
Ik zal eens afkomen naar Maastricht!quote:
En waarom vraag je je grote liefde niet mee? Dit is nou juist een hele mooie kans!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:59 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom ga je niet naar de supermarkt en koop je wat kip, wokgroente en een woksausje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |