Gelukkig. Dan geniet je tenminste niet van het geldquote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
dat kan ik niet want ik ben depressief.
Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee wegen jullie zullen het verdomme respecteren (
)
quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee wegen jullie zullen het verdomme respecteren (
)
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je verklaard arbeidsongeschikt? Of verzin je dit gewoon als kutsmoes?quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat onzin isquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
OMDAT MENSEN MET EEN UITKERING ÓÓK BELASTING BETALEN NATUURLIJK!
Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Precies en verder sowieso; ik ga zodra ik mijn 1e uitkering binnenkrijg (zou eind deze maand moeten zijn) meteen naar Japan om daar de rest van mijn leven te wonen. Niemand heeft meer last van me dan in Nederland en daar kom ik gewoon goed rond met die uitkering. Verder hoef ik ook niet meer te werken en heb ik in ieder geval een lekker leventje. Al die mensen die mij dat niet gunnen zijn gewoon onbeschoft. Ik gun hun ook het beste met hun werk en als die mensen daar gelukkig mee zijn ben ik oprecht blij. Maar sommige mensen gunnen elkander niks. Dat vind ik spijtig en is ook een van de redenen dat ik gekozen heb om in het buitenland te verblijven nadat mijn uitkering een feit is op het iende van deze maand.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Dat is voor een buitenstaander - notabene op basis van een paar posts - niet te beoordelen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.
Ik ken iemand met een longziekte en een uitkering en die is op aanraden van de Sociale Dienst naar Marokko verhuisd (met behoud van uitkering uiteraard), omdat daar de lucht beter is en omdat hij zich daar meer thuis voelt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:
Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.quote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestquote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Infinitum het volgende:
[..]
gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.
Misschien formuleer je het wat ongelukkig. Het komt al anders over als je zou zeggen dat je best graag zou willen werken als je ertoe in staat was, maar dat je door jouw aandoening (tijdelijk) niet in staat bent om te werken. In verreweg de meeste gevallen is een depressie tijdelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestLeuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!
ligt aan jouw postsquote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woestLeuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!
En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voorquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef CaptainCookie het volgende:
En als je niet wil werken, dan werk je inderdaad maar niet. Niemand kan je dwingen om te gaan werken. Dan ga je maar lekker brood uit de vuilnisbak vreten.
Ah je hebt gelijk je bent depressiefquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor
Alsof jij graag uit de vuilnisbakken vreet.. doe normaal man
Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor
Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:
Alsof jij graag uit de vuilnisbakken vreet.. doe normaal man
Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen.quote:
Een depresief persoon met een kort lonthe die zich over vanalles fantaseert helpenquote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen.
Op deze manier ben je een gevaar voor de samenleving.
Ik wil en kan niet werken vanwege mijn depressie. DIe staat zwart op wit met handtekening van de psychiater.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.
mooi dan.quote:Als je werkelijk arbeidsongeschikt bent, dan heb je er gewoon recht op.
zwart op wit, handtekening van psych.quote:Maar ik krijg bij jou sterk het idee dat je die depressie gewoon zelf verzonnen hebt en nooit bij het CWI bent geweest voor een keuring.
Dat beslis jij natuurlijk. Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen maken? Oh ja geen enkele natuurlijkquote:Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.
Ik heb er blijkbaar wel recht op want ik krijg hem. En daarna verkas ik naar het buitenland om eindelijk eens te genieten van mijn leven. Wees blij voor me.quote:Kortom, jij hebt helemaal geen recht op die uitkering en parasieten als jij zijn de kanker van de samenleving.
Dat is dan jouw eigen keuze. Ik hoop dat je gelukkig wordt.quote:Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.
Verder wel mee eens, maar deze redenatie deugt niet. Er is echt geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat een depressief persoon per se niet op een forum kan posten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |