abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102164028
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?
Als jij door het park loopt en je vind 25 euro op de grond zou jij dit dan niet oprapen?
Als jij een beurs vindt langs het kanaal met 50 euro zou jij dit dan niet eruit halen?

Als jij de kans hebt om 1k per maand te krijgen zonder er iets voor te doen zou jij dan nee zeggen? Ik zou dat met open armen aannemen want het is gewoon gratis geld en daar zeg je geen nee tegen. Dit is de keuze die ik maak en die heb jij maar te respecteren verdomme. Als jij zo graag wilt werken, ik houd je niet tegen en ik zal je niet lastig vallen. Dat jij dan het fatsoen hebt om iedereen in zijn waarde te laten dat zou je sieren. Ik val jou toch ook niet lastig omdat je werkt of wel dan? Sterker nog; ik wens je veel succes met je werk en ik hoop dat het je goed bevalt. Zo kan het dus ook! Leer er van zou ik zeggen.
ik zeg inderdaad nee tegen geld waar ik niets voor hoef te doen, en dat terwijl ik sinds mijn 15de werk en al aardig heb bijgedragen aan het uitkeringspotje. En het is geen gratis geld, het is geld dat bedoeld is voor mensen die het echt nodig hebben. En als jij hier beroep op doet terwijl je het niet nodig hebt, dan ben je in mijn ogen aan het stelen. Niets meer, niets minder.
pi_102164044
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als iemand naar je toe komt en zegt; hier heb je 50 euro zou jij dan nee zeggen?
Als jij door het park loopt en je vind 25 euro op de grond zou jij dit dan niet oprapen?
Als jij een beurs vindt langs het kanaal met 50 euro zou jij dit dan niet eruit halen?

Als jij de kans hebt om 1k per maand te krijgen zonder er iets voor te doen zou jij dan nee zeggen? Ik zou dat met open armen aannemen want het is gewoon gratis geld en daar zeg je geen nee tegen. Dit is de keuze die ik maak en die heb jij maar te respecteren verdomme. Als jij zo graag wilt werken, ik houd je niet tegen en ik zal je niet lastig vallen. Dat jij dan het fatsoen hebt om iedereen in zijn waarde te laten dat zou je sieren. Ik val jou toch ook niet lastig omdat je werkt of wel dan? Sterker nog; ik wens je veel succes met je werk en ik hoop dat het je goed bevalt. Zo kan het dus ook! Leer er van zou ik zeggen.
Ik hoop dat ze al je uitkeringsgeld met terugwerkende kracht van je afnemen. Mensen zoals jij kosten de maatschappij enorm veel geld (dus ja, iedereen heeft wél last van jou!) en je verpest het zo enorm voor de mensen die de bijstand gewoon nodig hebben.

Gatverdamme :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 september 2011 @ 23:16:28 #103
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102164079
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef Infinitum het volgende:

[..]

ik zeg inderdaad nee tegen geld waar ik niets voor hoef te doen, en dat terwijl ik sinds mijn 15de werk en al aardig heb bijgedragen aan het uitkeringspotje. En het is geen gratis geld, het is geld dat bedoeld is voor mensen die het echt nodig hebben. En als jij hier beroep op doet terwijl je het niet nodig hebt, dan ben je in mijn ogen aan het stelen. Niets meer, niets minder.
Care? ooeeeeh wat oneerlijk.. BOEEEHOEEEEEE huilen man :(
Jaloers?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_102164085
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Snuwerd het volgende:
wtf de betrouwbare bron wikipedia zegt:
"De Griekse overheid bleek jarenlang de financiële cijfers vervalst te hebben. Daardoor had Griekenland te maken met grote tekorten. Het begrotingstekort over 2009 bedroeg 14 procent."

Waarom zou de EU ze dan in godsnaam nog steunen?
Heb je wel een beetje opgelet de laatste tijd?
pi_102164096
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef SoraAoi het volgende:
Ik zie mezelf niet als slimmer. Ik zie mezelf als gelijkwaardig. Beide partijen kiezen hun eigen weg en hun eigen manier om aan inkomsten te komen. Dat hebben beide partijen maar te respecteren van elkaar. Als jullie graag werken dan is dat jullie keuze en ik hoop dat jullie daar lang gelukkig mee zullen zijn. Leven en laten leven idd. Echt geen reden tot ruzie en ook geen reden om mensen met een andere route in het leven af te beulen. Omgekeerd gebeurd dit ook niet namelijk. Een beetje respect voor elkaar is wel op zijn plek dacht ik zo ;)
Je bent zeker niet gelijkwaardig maar duidelijk minderwaardig. Je bent een parasiet, een dief. jouw soort zal ik zeker niet respecteren.
  maandag 19 september 2011 @ 23:17:22 #106
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102164111
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef blek het volgende:

[..]

Je bent zeker niet gelijkwaardig maar duidelijk minderwaardig. Je bent een parasiet, een dief. jouw soort zal ik zeker niet respecteren.
Want jij hebt nooit iets gedaan wat neit mocht?? boeeheoeheoeheoeee
pi_102164137
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

Want jij hebt nooit iets gedaan wat neit mocht?? boeeheoeheoeheoeee
Elke maand zo'n 1000 euro stelen is niet zomaar 'iets doen wat niet mag'.
pi_102164330
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het mag wel, sterker nog, het gaat allemaal via de fiscus
Ga weg
pi_102164365
ieder zijn eigen weg en hiermee houd ik er over op en daarmee basta. Als jullie willen werken dan is dat jullie keuze. Als jullie je beter voelen als je belasting betaalt dan ben ik daar blij om. Ik hoop nogmaals oprecht dat jullie allen gelukkig worden in het leven en ik vind het ook mooi om te zien dat jullie zo veel plezier hebben met jullie werk. Het zou enkel fatsoenlijk van jullie zijn om mijn keuzes (en dat van gelijkgestemden) ook te respecteren maar dat is blijkbaar te veel gevraagd voor sommige mensen (forumtrolls). Respect is ver te zoeken voor de medemens en vooral in Nederland is dat maar al te duidelijk zichtbaar.
pi_102164368
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het mag wel, sterker nog, het gaat allemaal via de fiscus
De bijstand is daar niet voor bedoeld, en dit kan best wel eens onder uitkeringsfraude vallen.
  maandag 19 september 2011 @ 23:22:41 #111
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102164378
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef blek het volgende:
Alsof je daar last van hebt als zij lekker in Japan zit... :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102164386
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het is geen stelen. Het is allemaal volgens de wet dus ga ergens anders trollen ok?
pi_102164421
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Het is geen stelen. Het is allemaal volgens de wet dus ga ergens anders trollen ok?
En waarom denk jij recht te hebben op een uitkering dan?
  maandag 19 september 2011 @ 23:23:56 #114
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102164454
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

je voelt je echt achtergesteld he? Laat mensen gewoon in hun waarde, troll :')
pi_102164474
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je bent nu aan het zeuren. Stop daarmee want dat is echt irritant.
pi_102164480
Werken :')

Ik laat mensen voor mij werken.. :7
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_102164530
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef SoraAoi het volgende:
ieder zijn eigen weg en hiermee houd ik er over op en daarmee basta. Als jullie willen werken dan is dat jullie keuze. Als jullie je beter voelen als je belasting betaalt dan ben ik daar blij om. Ik hoop nogmaals oprecht dat jullie allen gelukkig worden in het leven en ik vind het ook mooi om te zien dat jullie zo veel plezier hebben met jullie werk. Het zou enkel fatsoenlijk van jullie zijn om mijn keuzes (en dat van gelijkgestemden) ook te respecteren maar dat is blijkbaar te veel gevraagd voor sommige mensen (forumtrolls). Respect is ver te zoeken voor de medemens en vooral in Nederland is dat maar al te duidelijk zichtbaar.
Jij hebt respect zeg je? :')
pi_102164552
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef RichCalibier het volgende:
Werken :')

Ik laat mensen voor mij werken.. :7
Jij snapt em lekker uitkering innen jeweettog ;p
Ga weg
pi_102164562
Waarom zouden we überhaupt nog werken als robots al 90% van het werk zouden kunnen doen :')
  maandag 19 september 2011 @ 23:26:32 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102164572
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Jij hebt respect zeg je? :')
je betaald heus niet minder als SoraAoio of whatever geen uitkering krijgt hoor?
Jij hebt m.a.w. geen respect en bent een troll .
  maandag 19 september 2011 @ 23:27:52 #121
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102164629
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Michielos het volgende:
je betaald heus niet minder als SoraAoio of whatever geen uitkering krijgt hoor?
En alsof mensen met een uitkering geen belasting betalen... :')
pi_102164639
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Je bent nu aan het zeuren. Stop daarmee want dat is echt irritant.
Geef eens antwoord op de vraag. Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?

Dit heb je niet als je gewoon zou kunnen werken.
pi_102164653
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op de vraag. Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?

Dit heb je niet als je gewoon zou kunnen werken.
dat kan ik niet want ik ben depressief.
pi_102164661
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee weg :') en jullie zullen het verdomme respecteren ( :') )
  maandag 19 september 2011 @ 23:29:08 #125
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102164683
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom denk jij recht te hebben op een uitkering?
OMDAT MENSEN MET EEN UITKERING ÓÓK BELASTING BETALEN NATUURLIJK!
pi_102164689
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Gelukkig. Dan geniet je tenminste niet van het geld :')
pi_102164696
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
Oke, laten we het even op die manier spelen: volgens de logica van SoraAoi mag ik zelf weten of ik ergens aan bijdraag of ergens voor betaal of niet. Vanaf vandaag heb ik geen zin meer om te betalen voor mijn boodschappen. Ik ga dat morgen even bij de AH uitproberen, ik kom er vast wel mee weg :') en jullie zullen het verdomme respecteren ( :') )
Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.
pi_102164700
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Infinitum het volgende:
pi_102164723
quote:

[..]

Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.

Het gunstige is wel dat jij in de toekomst goed mogelijk wel weer kan gaan werken.
pi_102164739
quote:

[..]

Ben je verklaard arbeidsongeschikt? Of verzin je dit gewoon als kutsmoes?

quote:
8s.gif Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

OMDAT MENSEN MET EEN UITKERING ÓÓK BELASTING BETALEN NATUURLIJK!
Je weet zelf ook wel dat dat onzin is :').
pi_102164795
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Dan heb je er idd gewoon recht op. Je bent namelijk ziek. Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.
pi_102164837
quote:

[..]

Precies en verder sowieso; ik ga zodra ik mijn 1e uitkering binnenkrijg (zou eind deze maand moeten zijn) meteen naar Japan om daar de rest van mijn leven te wonen. Niemand heeft meer last van me dan in Nederland en daar kom ik gewoon goed rond met die uitkering. Verder hoef ik ook niet meer te werken en heb ik in ieder geval een lekker leventje. Al die mensen die mij dat niet gunnen zijn gewoon onbeschoft. Ik gun hun ook het beste met hun werk en als die mensen daar gelukkig mee zijn ben ik oprecht blij. Maar sommige mensen gunnen elkander niks. Dat vind ik spijtig en is ook een van de redenen dat ik gekozen heb om in het buitenland te verblijven nadat mijn uitkering een feit is op het iende van deze maand.
pi_102164841
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Gezien zijn reacties kan hij nog gewoon werken.
Dat is voor een buitenstaander - notabene op basis van een paar posts - niet te beoordelen.
  maandag 19 september 2011 @ 23:32:27 #134
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102164853
een psychologische brainfart:
is het niet gewoon zo dat sommige mensen gewoon niet geschikt zijn om te werken (en andere wel?)
Waarom zouden die mensen geen redcht mogen hebben om de vruchten van onze samenleving te plukken en om een mooi leven te hebben? Zijn wij dan met zijn allen zo egoistisch geworden? Zum kotsen dit... heb er geen woorden voor :r
  maandag 19 september 2011 @ 23:34:21 #135
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102164945
quote:
Net zoals iemand met een bepaalde longaandoening recht kan hebben op een uitkering.
Ik ken iemand met een longziekte en een uitkering en die is op aanraden van de Sociale Dienst naar Marokko verhuisd (met behoud van uitkering uiteraard), omdat daar de lucht beter is en omdat hij zich daar meer thuis voelt.

Zit wat in. :)
pi_102164993
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Gaat datgeen wat je gaat doen dan ook officieel en wettelijk via het fiscus dan? Ben benieuwd.
gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.
pi_102164994
Mensen die er misbruik van maken zijn egoïstisch.
pi_102165122
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Infinitum het volgende:

[..]

gewoonweg niet willen werken voor je geld (wat jij zelf aangaf in jouw posts) is ook geen officieel/wettelijk reden dat recht geeft op een uitkering. Next bullcrap please.
Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woest :') Leuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!

En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
pi_102165130
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door GGMM op 19-09-2011 23:45:01 (reactie op edit) ]
pi_102165155
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door LudoSanders op 19-09-2011 23:44:44 (Nou, nou..) ]
pi_102165178
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ben je nu woest ofzo? Als mensen niet willen werken dan willen ze niet werken. Dat is hun keuze. En mijn officieel/wettelijke reden is dat ik depressief ben. Ik kan en wil niet werken door mijn depressie en ik krijg daarom een uitkering. Met die uitkering ga ik lekker leven in Azie. In plaats dat je blij bent dat ik na mijn ziekte toch nog uitzicht heb op positieve dingen in mijn leven word je me een partijtje woest :') Leuk ben jij zeg! Echt een tof mens!!
Misschien formuleer je het wat ongelukkig. Het komt al anders over als je zou zeggen dat je best graag zou willen werken als je ertoe in staat was, maar dat je door jouw aandoening (tijdelijk) niet in staat bent om te werken. In verreweg de meeste gevallen is een depressie tijdelijk.
pi_102165190
En als je niet wil werken, dan werk je inderdaad maar niet. Niemand kan je dwingen om te gaan werken. Dan ga je maar lekker brood uit de vuilnisbak vreten.
pi_102165197
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

En ik jou maar het beste toewensen met je baan.. Tegen onbeleefde mensen kun je aardig blijven zijn, je krijgt alleen stank voor dank. Nee ga jij maar weg eng mens.
ligt aan jouw posts
pi_102165208
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef CaptainCookie het volgende:
En als je niet wil werken, dan werk je inderdaad maar niet. Niemand kan je dwingen om te gaan werken. Dan ga je maar lekker brood uit de vuilnisbak vreten.
Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor :)

Alsof jij graag uit de vuilnisbakken vreet.. doe normaal man
pi_102165312
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Of je krijgt een volledig verzorgde, legale en wettelijk bepaalde uitkering vna het fiscus. Dan kies ik daar voor :)

Ah je hebt gelijk je bent depressief
pi_102165316
quote:

[..]

Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.

Als je werkelijk arbeidsongeschikt bent, dan heb je er gewoon recht op. Maar ik krijg bij jou sterk het idee dat je die depressie gewoon zelf verzonnen hebt en nooit bij het CWI bent geweest voor een keuring.

Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.

Kortom, jij hebt helemaal geen recht op die uitkering en parasieten als jij zijn de kanker van de samenleving.

quote:
Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.
  maandag 19 september 2011 @ 23:44:18 #147
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102165345
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:
edit
Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen. :)

Op deze manier ben je een gevaar voor de samenleving.

[ Bericht 2% gewijzigd door LudoSanders op 19-09-2011 23:45:12 ]
pi_102165430
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wat een overspannen reactie. Misschien moet jij ook maar een tijdje in de uitkering, dan kun je een beetje tot rust komen. :)

Op deze manier ben je een gevaar voor de samenleving.
Een depresief persoon met een kort lonthe die zich over vanalles fantaseert helpen :')
pi_102165432
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Niks legaals aan. Je zat in de eerste paar posts van je te verkondigen dat je gewoon niet wilde werken, nu kom je 'ineens' met die depressie van je aanzetten.
Ik wil en kan niet werken vanwege mijn depressie. DIe staat zwart op wit met handtekening van de psychiater.

quote:
Als je werkelijk arbeidsongeschikt bent, dan heb je er gewoon recht op.
mooi dan.

quote:
Maar ik krijg bij jou sterk het idee dat je die depressie gewoon zelf verzonnen hebt en nooit bij het CWI bent geweest voor een keuring.
zwart op wit, handtekening van psych.

quote:
Daarbij, als je echt 100% arbeidsongeschikt bent vanwege een depressie, zat je hier nu niet vrolijk op een forum te posten.
Dat beslis jij natuurlijk. Welke kwalificaties heb jij om dit soort uitspraken te mogen maken? Oh ja geen enkele natuurlijk

quote:
Kortom, jij hebt helemaal geen recht op die uitkering en parasieten als jij zijn de kanker van de samenleving.
Ik heb er blijkbaar wel recht op want ik krijg hem. En daarna verkas ik naar het buitenland om eindelijk eens te genieten van mijn leven. Wees blij voor me.

[..]

quote:
Nee, daarom werk ik ook, om te kunnen eten.
Dat is dan jouw eigen keuze. Ik hoop dat je gelukkig wordt.
pi_102165438
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:

Verder wel mee eens, maar deze redenatie deugt niet. Er is echt geen enkele aanleiding om er vanuit te gaan dat een depressief persoon per se niet op een forum kan posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')