JE DJOEKT HEM GELIJK MET JE NIFFIE?quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
Als ik dat zou zien dan zou ik echt zo ontzettend kwaad worden he.. ik zou er dan op afstormen en dat eikeltje eens een hardhandig lesje leren. Dat hoeven ze niet te flikken als ik daar zou zijn want dan heb je toch de verkeerde voor dat kan ik je wel vertellen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meteen maar even linkje doorgestuurd naar http://twitter.com/#!/PolitieRijnmond
Kunnen ze je oproepen als getuige
No mang, gelijk poppen met je pipa, JWZ deze kill is een werie waka man!quote:Op zondag 11 september 2011 14:41 schreef Akwasi het volgende:
[..]
JE DJOEKT HEM GELIJK MET JE NIFFIE?
weet niet wat je zegt maar ik vind de TS een enorme angsthaasquote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
No mang, gelijk poppen met je pipa, JWZ deze kill is een werie waka man!
Swa die kill doe veel te biggi mi Mannngg. Helemaal loesoe met die tata jwz jwzquote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
No mang, gelijk poppen met je pipa, JWZ deze kill is een werie waka man!
Doe mij zo'n meid.quote:Op zondag 11 september 2011 15:28 schreef SoraAoi het volgende:
Wat is er nou weer eng aan man.. het is gewoon een persoon die je moet aanpakken. Het is echt geen onoverwinnelijke superman ofzo maar ja, mensen blijven het slachtoffer van dit soort praktijken zolang de gemiddelde Nederlandse burger slap blijft (zoals de TS). Aanpakken die hap!
Je moet ook de taal van de straat kennenquote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
weet niet wat je zegt maar ik vind de TS een enorme angsthaas
quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
Als ik dat zou zien dan zou ik echt zo ontzettend kwaad worden he.. ik zou er dan op afstormen en dat eikeltje eens een hardhandig lesje leren. Dat hoeven ze niet te flikken als ik daar zou zijn want dan heb je toch de verkeerde voor dat kan ik je wel vertellen
Tuurlijk is hier geen nieuwsberichtje overquote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Oerbeer het volgende:
Is hier al een nieuwsberichtje van geweest? Nergens wat gezien.
Dit is echt gebeurd, dat anderen was een lemming op dit verhaal.quote:Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Tuurlijk is hier geen nieuwsberichtje overRecent is een soortgelijk topic gesloten met als titel: ''Er werd zojuist iemand geneukt... recht voor m'n neus''
De OP serieus nemen
*zucht*quote:Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Tuurlijk is hier geen nieuwsberichtje overRecent is een soortgelijk topic gesloten met als titel: ''Er werd zojuist iemand geneukt... recht voor m'n neus''
De OP serieus nemen
quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
Ik wil je wel eens zien als er 5 man staan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef SoraAoi het volgende:
Zelfs al was ik alleen en de daders met een groepje.. als ik eenmaal woest ben heb je veel man nodig en moet je van goede huize komen om mij nog tegen te kunnen houden hoor. Je gaat nou eenmaal niet staan toekijken hoe iemand misschien wel dodelijk gewond kan zijn door wat achterlijke randdebielen. Dan grijp je meteen in. Punt.
Ja geen probleem.. de gekste wint vriendquote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens zien als er 5 man staan.
ooit iemand voor je ogen zien sterven?quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ja geen probleem.. de gekste wint vriend
Hahah ik moest echt lachen hierom, zo typisch mocroquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:10 schreef de_gebruiker het volgende:
'Hij djoeked 'm. HIJ DJOEKT 'M VRIEND' zeiden die Mocro's.
GEAK JONGUHquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ja geen probleem.. de gekste wint vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |