Ik moet om 6 uur opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:27 schreef lieff5 het volgende:
Šank. Nu kan ik weer niet slapen terwijl ik om 7 op moet
En goed komt het niet
En dat in klaagbaakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:31 schreef lieff5 het volgende:
Ik leer er idd wel van, misschien het enige positievebedankt voor de lieve reacties
het is toch een soort van leegte wat je voelt ofzo, maar ik weet wel dat het ooit weer weggaat.. Tsja, balen van mezelf en de situatie
Dit klinkt misschien gek maar is wel waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Jij doet het bij andere, dat is wat anders :Squote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien gek maar is wel waar.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hij is zeker ouder? Ook wel een afknapper inderdaad, vrouwen die niet met hun studie bezig zijn.
jij wil wel maar je kan gewoon nietquote:
Heb je hem nou inmiddels verteld hoe je echt over hem denkt en wat je voor hem voelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:44 schreef lieff5 het volgende:
Hij vindt mij te losjes en onserieus voor hem, dus ik ben niet serieus bezig qua studie, werk en te los met uitgaan, omgang met mannen. Daar kan ik het mee doenmiss ook beter want dan passen we qua opvattingen ook niet bij elkaar
Mwah, je kwam fucked up over in een topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:47 schreef lieff5 het volgende:
Wel wat ouder jamaar instabiel ben ik niet. En raar dat niet bezig zijn met een studie een afknapper kan zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |