Dat is niet helemaal waar hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef davako het volgende:
[..]
Leer eens wat van drugs man. Als jij zo knetter bent van het snuiven kan je alles. Een paar flinke klappen deert je niet en je wordt er alleen maar agressiever van! TS heeft hoe zuur het ook kan lijken het juiste gedaan.
En de held uit hangen kan en mag, maar bedenk wel dat je het in dit geval eventueel met je leven zou moeten betalen. Het is het niet waard!
Heb jij ooit gesnoven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef davako het volgende:
[..]
Leer eens wat van drugs man. Als jij zo knetter bent van het snuiven kan je alles. Een paar flinke klappen deert je niet en je wordt er alleen maar agressiever van! TS heeft hoe zuur het ook kan lijken het juiste gedaan.
En de held uit hangen kan en mag, maar bedenk wel dat je het in dit geval eventueel met je leven zou moeten betalen. Het is het niet waard!
Daar doel ik voornamelijk op. Die overmoedigheid is gewoon erg gevaarlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor.
Toen ik nog kick en thaiboks wedstrijden deed had je ook van die helden die op de plee even hun neus volpropten. Die werden alleen maar overmoedig en gingen minder helder denken. Echt sterker word je er niet van.
De held uithangen zou ik inderdaad niet automatisch doen. Eerst goed inschatten of je de dader fysiek aan kan en dan nog beter met een aantal omstanders tegelijk aanvallen. Wel snel handelen uiteraard.
Sorry ik bedoel meer dat je alles denkt te kunnen. En ja genoeg gesnoven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:35 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Heb jij ooit gesnoven?beetje overdreven dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo!? Meneer ik zie iemand iemand neersteken voor het arbeidsbureau.
Al die lafaards erom heen... niet doen! niet doen!!!
En dan die slappe trappen ook echt... om te huilen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef MrVanBraun het volgende:
Doet me een beetje aan dit filmpje denken.wat een watjes, ik zou nu niet kunnen zeggen dat ik harder had ingegrepen, aangezien die kerel toch een mes in zn hand heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo!? Meneer ik zie iemand iemand neersteken voor het arbeidsbureau.
Al die lafaards erom heen... niet doen! niet doen!!!
En dan die slappe trappen ook echt... om te huilen![]()
![]()
Echter, na een paar trapjes ( die trapjes dan) zie je wel dat de dader het totaal niet boeit en alleen oog heeft voor dat dikke wijf. Hij had dus veel eerder van haar af getrokken/geschopt kunnen worden.
Hij herkende 'm wel, dus laten we het op ja houdenquote:
Dit dus. Waarom greep jij niet in TS?quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
Als ik dat zou zien dan zou ik echt zo ontzettend kwaad worden he.. ik zou er dan op afstormen en dat eikeltje eens een hardhandig lesje leren. Dat hoeven ze niet te flikken als ik daar zou zijn want dan heb je toch de verkeerde voor dat kan ik je wel vertellen
quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
Als ik dat zou zien dan zou ik echt zo ontzettend kwaad worden he.. ik zou er dan op afstormen en dat eikeltje eens een hardhandig lesje leren. Dat hoeven ze niet te flikken als ik daar zou zijn want dan heb je toch de verkeerde voor dat kan ik je wel vertellen
quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef SoraAoi het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |