sorry hoor, het is voetballuh avond en ik heb al wat bier op.quote:
Blame it on the a-a-a-alcoholquote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sorry hoor, het is voetballuh avond en ik heb al wat bier op.
Van die slappe kutsmoesjes ja, nu geloven wij wel dat je onder andere omstandigheden feilloos taalgevoel hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sorry hoor, het is voetballuh avond en ik heb al wat bier op.
Doe maar niet. Mijn laptop had zichzelf geupdate naar ipv6, heeft me 7 uur gekost voordat ik het weer terug had, want geen enkele browser kreeg nog verbinding terwijl o.a. skype wel probleemloos draaide.quote:
Je zult er toch een keer aanmoeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mijn laptop had zichzelf geupdate naar ipv6, heeft me 7 uur gekost voordat ik het weer terug had, want geen enkele browser kreeg nog verbinding terwijl o.a. skype wel probleemloos draaide.
Maar dan wel als de rest van de zooi met wat je contact moet maken het ook ondersteund en het aardig probleemloos draait. Dit was voor mij voorlopig weer een don't. Zelfde is dat ik ook geen cameras e.d. koop die net uit zijn. Laat eerst maar eens firmware 1.05 ofzo erin zitten en de eerste kinderziektes eruit zijn (plus het feit dat het dan ook al goedkoper is natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je zult er toch een keer aanmoeten.
Dat sowieso. Eerst lekker laten bug fixen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar dan wel als de rest van de zooi met wat je contact moet maken het ook ondersteund en het aardig probleemloos draait. Dit was voor mij voorlopig weer een don't. Zelfde is dat ik ook geen cameras e.d. koop die net uit zijn. Laat eerst maar eens firmware 1.05 ofzo erin zitten en de eerste kinderziektes eruit zijn (plus het feit dat het dan ook al goedkoper is natuurlijk).
Ooit zal Microsoft het me toch wel opdringen d.m.v. een update.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat sowieso. Eerst lekker laten bug fixen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die slappe kutsmoesjes ja, nu geloven wij wel dat je onder andere omstandigheden feilloos taalgevoel hebt..
ik zou dan die fout ook kunnen maken, maar de kans is dan wel veel groter dat ik hem opmerk en verbeter voor ik op 'Invoeren' klik.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die slappe kutsmoesjes ja, nu geloven wij wel dat je onder andere omstandigheden feilloos taalgevoel hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |