Nee ik ben bang voor zilvervisjes! Ik wil ze niet in mijn kamerquote:
Die gaan in de winter echt niet dood, hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee ik ben bang voor zilvervisjes! Ik wil ze niet in mijn kamer. Als het echt ijskoud is in de winter gaan ze altijd dood. Dan worden die grijs/zwarte/bruine beesten altijd oranje en liggen ze overal stil.
Ik moet nog 200 bladzijdes lezenquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Nu al willen studeren voor een open boek deeltentamen van woensdag
Bij mij welquote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die gaan in de winter echt niet dood, hoor.
Nee, dan nog nietquote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik doe mijn raam als het min 1 graden of nog kouder is dan altijd open.
Mijn radiator staat onder mijn raam. En nee daar zitten ze nooitquote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dan nog nietDan gaan ze gewoon dichterbij de radiator zitten.
Is goed, kijk hem maar een paar keer achter elkaar.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja ach...laat ik maar naar Bridesmaids en Zindagi Na Milegi Dobara gaan kijken...
oh fuck, de beestjesquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee ik ben bang voor zilvervisjes! Ik wil ze niet in mijn kamer. Als het echt ijskoud is in de winter gaan ze altijd dood. Dan worden die grijs/zwarte/bruine beesten altijd oranje en liggen ze overal stil.
Bridesmaids duurt 2 uur en die bollywoodfilm 2 uur en 35 minuten.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is goed, kijk hem maar een paar keer achter elkaar.
Oke, laat maar. Het wil blijkbaar niet doordringen of je bent aan het trollen zoals gebruikelijkquote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn radiator staat onder mijn raam. En nee daar zitten ze nooit
Kijk ze allebei.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bridesmaids duurt 2 uur en die bollywoodfilm 2 uur en 35 minuten.
Goed nieuws voor je trouwens: Morgen wat motregen!
Sstt..quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zolang ze hier maar wegblijft, wil je zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |