abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100775897
ja ik weet het voor de miljardste keer...

hoe dan ook afgelopen vrijdag heeft mijn rij instructeur tijdens de rijles voor mij het praktijk examen gereserveerd bij het cbr. Hij zei na de reservering tegen mij: Neem de volgende keer het geld mee (dus geld voor het praktijk examen + bedrag voorrijden = 260 euro) dan betaal je voordat we starten met rijden en krijg je een kwitantie van me.

Dus vandaag was 'de volgende keer' ik netjes het geld bij me en stapte de auto in en zeg: Ik kan het examengeld betalen. Antwoord: Nee laten we eerst gaan rijden dan betaal je me tegen het einde van de les. Ik: Is goed.

Het einde van de les is er en we staan voor mijn deur. Eerst maakte ik een nieuwe afspraak (pas volgende week) en daarna zegt hij je kan het examengeld betalen. Ik ja en geef hem de 260 euro. Hij neemt het aan en zegt de volgende keer dat je komt geef ik je een kwitantie 8)7 .

Voor de duidelijkheid: De beste man rijd al ongeveer een jaar met me (ja ik weet het ;( , maar dat is verder niet relevant) dus eigenlijk moet ik hem gewoon vertrouwen. Het geld geven en volgende keer een mooie kwitantie....maar ik als rechtenstudent (en nee geen verkapt kijk mij rechten studeren :( ) kan de wereld niet zomaar vertrouwen :'( . Wat voor jurist ben ik als ik zomaar geld in iemands handen stop en geen bewijs van betaling krijg? Oke hij had een aantekening gemaakt in mijn afsprakenboekje van 'examengeld betaald' maar dat is natuurlijk geen hard bewijs, Er kan achteraf alsnog beweerd worden: Dat heeft ze zelf geschreven.

Dus ik nee ik heb liever een kwitantie. Hij geeft mij het geld terug en zegt kwaad dan betaal je maar bij de rijschool :'( .

Dus nu heb ik een 'boze' rij instructeur bij wie ik in ieder geval nog 3/4 keer in de auto moet....en als ik de praktijk niet haal zelfs nog meer keer :'( ....wisselen is zinloos want ik heb al zo'n 3500 betaald.

Ben bang hoe moet dat nu volgende week wanneer we weer gaan rijden? :'(
pi_100776045
gewoon betalen?
LOL!
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 20:46:29 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100776049
meid toch ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_100776131
Laat gewoon zitten, rijles is pure oplichterij.
Sum es est, sumus estis sunt
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:48:45 #5
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_100776161
Wat kan jou die vent nou verrotten :') Laat hem lekker de tyfus genieten en ga met een grote smile weer in de auto zitten de volgende keer en zeg dat je SUPER GEHOLPEN BENT BIJ DE RIJSCHOOL!!!
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_100776207
quote:
99s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Pi-mol het volgende:
gewoon betalen?
huh? volgens mij weigert hij het nu aan te nemen....want toen ik het nogmaals probeerde (dus ik begon wat toegeeflijker te worden toen hij het me uitlegde dat alle 'leerlingen' van hem op deze wijze betalen) zei hij: ik hoef het niet betaal maar bij de rijschool. Dus kwaad! Hij heeft niet eens gedag gezegd (dat was voor het eerst).
pi_100776226
Je kan toch ook gewoon op rekening betalen? Lijkt me handiger.
Daarnaast kan het nog steeds zin hebben om van rijinstructeur te wisselen, al heb je veel geïnvesteerd bij deze. Hoor regelmatig van mensen die gigantisch gezakt zijn de eerste keer, bij iemand anders gaan lessen en dat het dan prima gaat :)
Dat je zenuwachtig bent om bij hem te gaan lessen is sowieso niet goed...
pi_100776272
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat kan jou die vent nou verrotten :') Laat hem lekker de tyfus genieten en ga met een grote smile weer in de auto zitten de volgende keer en zeg dat je SUPER GEHOLPEN BENT BIJ DE RIJSCHOOL!!!
Dit.
pi_100776276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Leevancleef het volgende:
Laat gewoon zitten, rijles is pure oplichterij.
ja ik weet het....superduur ook...voel me eigenlijk ook geruster...die kwitantie zou ik pas tegen het einde van volgende week ontvangen....als het nou deze week was...

dan zit je dus ongeveer 2 weken te denken geven ze nou wel of geen kwitantie uiteindelijk...
pi_100776289
Waarom wacht je niet tot je weer mooi bent.
Dan ga je hem gewoon neuken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:51:43 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_100776322
OP niet gelezen, maar staat er iets in over een rijke oude man die TS wil hosselen?
pi_100776346
quote:
Tja als je bij de rijschool betaalt krijg je gelijk een kwitantie beweerde hij....moet de praktijk nu wel in 1 keer halen....anders is het nog zeker meer dan 10 lessen die auto in....

laat ik maar beginnen met in mijn vader's auto oefenen....
  Forum Admin maandag 15 augustus 2011 @ 20:52:50 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_100776399
Succes met afrijden sana!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_100776491
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan toch ook gewoon op rekening betalen? Lijkt me handiger.
Daarnaast kan het nog steeds zin hebben om van rijinstructeur te wisselen, al heb je veel geïnvesteerd bij deze. Hoor regelmatig van mensen die gigantisch gezakt zijn de eerste keer, bij iemand anders gaan lessen en dat het dan prima gaat :)
Dat je zenuwachtig bent om bij hem te gaan lessen is sowieso niet goed...
Dat stelde ik afgelopen vrijdag idd voor: U bedoelt storten? Lijkt me ook logisch het is een groot bedrag, maar nee hoor ze willen contant.

Tja ik rij nu nog 1 keer per week...en het examen is half september dus ik hoef nog zo'n 3 keer met hem (als je het rijden naar het examen toe niet mee telt)...alleen als ik nu wissel dan is het weer een hele nieuwe auto...dat wordt weer erg wennen....
pi_100776554
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom wacht je niet tot je weer mooi bent.
Dan ga je hem gewoon neuken.
:( hij mag dan wel 50+ zijn, maar laat ik verder geen uitspraken doen....wie weet leest die dit wel....
pi_100776644
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Succes met afrijden sana!
kan niet wachten wou dat het volgende week zo was....anderzijds is mijn parkeren nog niet optimaal....en de snelweg oprijden vind ik ook lastig.... :'( ...heb dus toch nog die lessen naast hem nodig.
pi_100776881
Die rijschoolhouder is zeker geen 50-jarige Marokkaan?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100777014
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef bas-beest het volgende:
Die rijschoolhouder is zeker geen 50-jarige Marokkaan?
nee hoezo? marokkanen zijn mooi hoor!!! Google sofia marikh maar eens....alleen wat betreft mannen heb je gelijk....ik geef de voorkeur aan irakezen.
pi_100777107
quote:
Hoezo verrotten? Wie weet zal hij nu slechter les gaan geven ofzo....dan zak ik zometeen en dan betalen we door tot ik 5000 aan de rijschool heb verspild.
pi_100777349
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

nee hoezo? marokkanen zijn mooi hoor!!! Google sofia marikh maar eens....alleen wat betreft mannen heb je gelijk....ik geef de voorkeur aan irakezen.
Omdat jij altijd aangeeft dat je daar op valt...dan zou je ook wat anders hebben kunnen regelen. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100777733
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hoezo verrotten? Wie weet zal hij nu slechter les gaan geven ofzo....dan zak ik zometeen en dan betalen we door tot ik 5000 aan de rijschool heb verspild.
Als ie slechter gaat lesgeven of naar doet, moet je zeker wisselen.

Hoor van veel mensen dat ze eerst bij een stelletje luilakken gaan, omdat die goedkoper zijn en dan erachter komen dat dat niet handig is, dan naar een betere.
pi_100778023
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

dat doen rijleraren sowieso, jou proberen te laten zakken. Bij het CBR mogen ze ook maar ongeveer 5 mensen per dag laten slagen.

Gewoon goed je best doen en dit voorval achter je laten, dan komt alles goed. :W
LOL!
pi_100778147
neem een angsttablet :')

zieligerd. :')
pi_100778649
Gebruik een scooter.
pi_100778925
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef sanasoufi het volgende:

Dus ik nee ik heb liever een kwitantie. Hij geeft mij het geld terug en zegt kwaad dan betaal je maar bij de rijschool :'( .

Dus nu heb ik een 'boze' rij instructeur bij wie ik in ieder geval nog 3/4 keer in de auto moet....en als ik de praktijk niet haal zelfs nog meer keer :'( ....wisselen is zinloos want ik heb al zo'n 3500 betaald.

Ben bang hoe moet dat nu volgende week wanneer we weer gaan rijden? :'(
Heb je goed gedaan. Hij geeft geen reden om kwaad of beledigd te zijn. Je zou dit kunnen aankaarten bij de rijschool en kijken wat hun ervan zeggen of je kijkt het nog een rijles aan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')