Boze BB gebruiker met kapotte BB #1 gespotquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef EvanStone het volgende:
Pijn in mijn buik van het niet lachen._!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crapheid van Apple valt in het niet bij de bij de bagger dat Blackberry heet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Nikmans het volgende:
Applediscussie in 3... 2... 1...
Ohnee toch niet gewoon een kuttopic
Deed mijne ook, toen ik nog geen vrienden had om te bellen en smsen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb een Nokia 2230 die 5/6 dagen doet met één accu
Of je bent gewoon niet grappig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Boze BB gebruiker met kapotte BB #1 gespot
Ik zou ook ontkennen dat ik een BB eigenaar was.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet grappig.
(En nee, ik heb geen werkende of kapotte BB)
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Deed mijne ook, toen ik nog geen vrienden had om te bellen en smsen.
Mensen die in dit tijdperk stoer doen met hun steentijd Nokiaquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb een Nokia 2230 die 5/6 dagen doet met één accu
Wie zegt dat dat niet mijn drugstelefoon isquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Mensen die in dit tijdperk stoer doen met hun steentijd Nokia
Lekker behoorlijk achterlopen en er trots op zijn maar eigenlijk jaloers zijn op de smartphone gebruiker.
'MAAR HIJ GAAT WEL 2 WEEK LANGER MEE'
Een iPhone zou ook zo lang mee gaan als hij al die functies niet had die hij heeft en die een Nokia niet heeft.![]()
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef Snever het volgende:
En toch gewoon die goedkope plastic bb troep blijven kopen. Domme mensen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Ik zou ook ontkennen dat ik een BB eigenaar was.
Jaloers? een smartphone is gewoon overbodige luxe en heeft, naast dat het er tof uitziet en je er goed mee kan internetten, geen voordelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Mensen die in dit tijdperk stoer doen met hun steentijd Nokia
Lekker behoorlijk achterlopen en er trots op zijn maar eigenlijk jaloers zijn op de smartphone gebruiker.
'MAAR HIJ GAAT WEL 2 WEEK LANGER MEE'
Een iPhone zou ook zo lang mee gaan als hij al die functies niet had die hij heeft en die een Nokia niet heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |