abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101907078
Ja je kent ze wel mensen die denken dat Aliens onze wereld besturen :')

Nu kwam ik laatst in een bushokje een zielige flyer tegen over 9-11 dat USA er achter zit :')

edit

Godver ik woon bij die mongool in de buurt :')

[ Bericht 7% gewijzigd door LudoSanders op 14-09-2011 15:38:47 ]
pi_101907096
Dat is ook zo :')
pi_101907144
sowieso dat er iets niet klopt aan 9/11

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 18:39:07 ]
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:39:03 #4
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_101907148
Ik denk dat jij dit topic geopend hebt omdat je ook denkt dat het 9/11 door de Amerikanen zelf gedaan is en jij nu leden wilt werven voor je hyves clubje
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
pi_101907224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik denk dat jij dit topic geopend hebt omdat je ook denkt dat het 9/11 door de Amerikanen zelf gedaan is en jij nu leden wilt werven voor je hyves clubje
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ja ik zoek leden om hyves om ver te gooien en iedereen tot Jezus te bekeren ja :(
pi_101907260
Banken besturen onze mooie wereld ;( 9/11 was wel door de vs gedaan om het midden oosten te koloniseren
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:43:41 #7
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_101907297
Paranoia (Grieks: para, naast; nous, verstand), achtervolgingswaan of het syndroom van Kraepelin is een overmatige achterdocht.
In pathologische vorm is paranoia het gevoel dat men in de gaten gehouden, achtervolgd of bedreigd wordt, zonder dat zoiets daadwerkelijk gebeurt. Paranoïde mensen verkeren bijvoorbeeld in de waan dat zij worden gevolgd, dat mensen 's nachts in hun huis inbreken en rondlopen, dat er giftige gassen in hun huis worden gepompt door kwaadwillende buren, dat elektronische apparaten in hun huis informatie naar de overheid doorzenden of dat de politie voor de deur de wacht houdt. Ook houden zij er vaak complottheorieën op na. Ze hebben over het algemeen geen ziekte-inzicht. Hierdoor zien ze zelf in de regel geen heil in behandeling, zelfs als ze voor hun omgeving evident geestesziek zijn.
In de psychiatrie werd de term paranoia voor het eerst gebruikt door de Duitse psychiater Emil Kraepelin. Hij bedoelde hiermee een psychische aandoening waarvan een waan het enige of belangrijkste kenmerk is. Deze visie is nu grotendeels achterhaald en de term wordt nu in het algemeen gebruikt om een zelfgerichte waan aan te geven of in engere zin een achtervolgingswaan. Het woord heeft in de loop der tijd verschillende betekenissen gehad en ook nu nog bestaan er in de psychiatrie verschillende visies op.
Een klassiek geval van paranoia in de geschiedenis van de psychiatrie is het geval Daniel Paul Schreber (1842-1911), een Duitse rechter die na zijn ontslag uit het krankzinnigengesticht waarin hij was opgenomen eerst zelf een autobiografisch werk schreef over zijn aandoening [1] en daarna toch weer daarin terugviel. Over dit geval is ook gepubliceerd door Sigmund Freud [2].
Paranoia is vaak (al dan niet in lichtere vorm) een onderdeel van psychotische aandoeningen, met name schizofrenie of een waanstoornis, maar kan ook voorkomen bij niet-psychotische aandoeningen, zoals de paranoïde persoonlijkheidsstoornis.
De aandoening kan ook het gevolg zijn van somatische of neurologische ziekten, bijvoorbeeld de ziekte van Alzheimer.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_101907298
Mensen die niet weten dat Bush achter 9/11 zit :') .
pi_101907312
Sowieso hyves :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101907372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Banken besturen onze mooie wereld ;( 9/11 was wel door de vs gedaan om het midden oosten te koloniseren
Ja man, vandaar dat het tien jaar na dato nog steeds niet gelukt is...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101907400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:43 schreef Bartcoah het volgende:
Paranoia (Grieks: para, naast; nous, verstand), achtervolgingswaan of het syndroom van Kraepelin is een overmatige achterdocht.
In pathologische vorm is paranoia het gevoel dat men in de gaten gehouden, achtervolgd of bedreigd wordt, zonder dat zoiets daadwerkelijk gebeurt. Paranoïde mensen verkeren bijvoorbeeld in de waan dat zij worden gevolgd, dat mensen 's nachts in hun huis inbreken en rondlopen, dat er giftige gassen in hun huis worden gepompt door kwaadwillende buren, dat elektronische apparaten in hun huis informatie naar de overheid doorzenden of dat de politie voor de deur de wacht houdt. Ook houden zij er vaak complottheorieën op na. Ze hebben over het algemeen geen ziekte-inzicht. Hierdoor zien ze zelf in de regel geen heil in behandeling, zelfs als ze voor hun omgeving evident geestesziek zijn.
In de psychiatrie werd de term paranoia voor het eerst gebruikt door de Duitse psychiater Emil Kraepelin. Hij bedoelde hiermee een psychische aandoening waarvan een waan het enige of belangrijkste kenmerk is. Deze visie is nu grotendeels achterhaald en de term wordt nu in het algemeen gebruikt om een zelfgerichte waan aan te geven of in engere zin een achtervolgingswaan. Het woord heeft in de loop der tijd verschillende betekenissen gehad en ook nu nog bestaan er in de psychiatrie verschillende visies op.
Een klassiek geval van paranoia in de geschiedenis van de psychiatrie is het geval Daniel Paul Schreber (1842-1911), een Duitse rechter die na zijn ontslag uit het krankzinnigengesticht waarin hij was opgenomen eerst zelf een autobiografisch werk schreef over zijn aandoening [1] en daarna toch weer daarin terugviel. Over dit geval is ook gepubliceerd door Sigmund Freud [2].
Paranoia is vaak (al dan niet in lichtere vorm) een onderdeel van psychotische aandoeningen, met name schizofrenie of een waanstoornis, maar kan ook voorkomen bij niet-psychotische aandoeningen, zoals de paranoïde persoonlijkheidsstoornis.
De aandoening kan ook het gevolg zijn van somatische of neurologische ziekten, bijvoorbeeld de ziekte van Alzheimer.
Is verzonnen om mensen die de waarheid weten in een inrichting te stoppen
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:46:18 #12
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101907406
dit is dus de wereld volgens jelmer

oftewel, als dat waar zou zijn, zijn we hard de lul :+
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:47:27 #13
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101907459
ohja en hirarchie :') ... hij kan zijn eigen nieuwe wereldorde zelfs niet goed spellen ...
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_101907504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef DeBassist het volgende:
dit is dus de wereld volgens jelmer
[ afbeelding ]

oftewel, als dat waar zou zijn, zijn we hard de lul :+
Klopt 100% .

Het volk moet wakker worden
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:50:06 #15
325593 Antilurker
Ik koop bijna nooit Dreft
pi_101907567
quote:
Elvis
Als jij jou haat naar MIJN stad drijft en ik betrap je op propaganda posters dan ken je je voorbereiden op een paar tering stoten op je kaak.
vandaag, 18:43
,Respect

Elvis
Vuile tyfus wikipedia-kneusje je weet er helemaal niks van 12-jarig kut mannetje ga niet de boel ophitsen op basis van youtube filmpjes tering clown.
vandaag, 18:39
,Respect
Hard.
ლ(ಠ益ಠლ)
pi_101907595
Als eerste moeten we elke vorm van geld afschaffen :r
pi_101907635
http://94.100.125.20/1399850001-1399900000/1399882301-1399882400/1399882367_6_ESsG.jpeg[/img]

Echt elke fototje met wat luchtsporen is chemtrail _O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:52:20 #18
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101907658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Als eerste moeten we elke vorm van geld afschaffen :r
Precies!!! 6,9miljard jagers en verzamelaars past makkelijk op deze wereld !!!
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:53:28 #20
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101907700
Dance valley is evill!!!!

beetje jammer dat ze alles met een oog ervan verdenken illuminati te zijn }:|
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:54:07 #21
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_101907725
Wat voor loser ben jij TS tuurlijk zit amerika er zelf achter,als je daar nog niet achter was ben je wel een beetje erg dom,moet je het eens goed onderzoeken dan kom je tot schokkende feiten en het feit dat we dagelijks genaaid worden door alle regeringen wereldwijd maar jij kijkt niet verder dan je neus lang is en gelooft de bullshit media die ons dagelijks van nonsense voorziet!!!
pi_101907734
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef DeBassist het volgende:

[..]

Precies!!! 6,9miljard jagers en verzamelaars past makkelijk op deze wereld !!!
:') :') :')
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:55:21 #23
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_101907774
En veel feesten gebruiken occulte tekens en zijn overduidelijk van de illuminati maar de meeste hier slapen nog erg diep zie ik........
pi_101907917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef DeBassist het volgende:
Dance valley is evill!!!!

[ afbeelding ]

beetje jammer dat ze alles met een oog ervan verdenken illuminati te zijn }:|
Niet zozeer het oog. Alleen heeeeeel toevallig dat al die ogen gepaard gaan met 'n piramide. Die combo is zo onwaarschijnlijk :') Ik vond er zelfs eentje in Harry Potter (derde deel). :') Ze doen het erom, volgens mij.

pi_101908345
Jezus wat een paranoia paniekzaaiers in dit topic allemaal. Ik ben het met je eens TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')